Umiejętności
Reklama
Digital Marketing
FMCG
Analiza rynku
Komunikacja Marketingowa
zarządzanie marketingiem
Strategia marketingowa
Media
Reklama online
Marketing internetowy
marketing produktu
Social Media
Trade Marketing
E-mail marketing
Prawo jazdy kat B
Doświadczenie zawodowe
Marketing & PR Manager
Obowiązki: koordynowanie prac działu, planowanie projektów marketingowych ze szczególnym uwzględnieniem działań B2B. Współpraca z podmiotami zewnętrznymi (agencje reklamowe i PR, domy mediowe).
Bezpośrednie wsparcie sprzedaży w kluczowych liniach biznesowych: cars, agro, MED, transport ciężki, sektor budowlany
Bezpośrednie wsparcie sprzedaży w kluczowych liniach biznesowych: cars, agro, MED, transport ciężki, sektor budowlany
dyrektor kreatywny
Top Impact
strategia, planownie, kreacja, zarządzanie zespołem ludzi w ramach prac działu kreacji; Klienci: XTB (broker, lider rynku forex w Polsce, kilka kampanii multimedialnych: TV, prasa, internet), Novo (fundusze inwestycyjne, kampania wprowadzająca na rynek), Drosed (marka Podlaski, kampanie wizerunkowe i sprzedażowe: TV, prasa, BTL), Gerda (drzwi i zamki antywłamaniowe, kampanie wizerunkowe), Siesta (bakalie, kampania wprowadzająca 2010, TV), Gaspol, Budvar (producent okien), SPC (producent pieczywa Nr 1 w Warszawie), Stiefel (dermokosmetyki, Oilatum i Oilatum Soft), Volvo Truck (B2B)
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Public Relations
Wewnętrzny PR
Public Relations
Zewnętrzny PR
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?