Języki
angielski
dobry
francuski
dobry
rosyjski
dobry
Doświadczenie zawodowe
General Director/Członek Zarządu
Sinea Group Sp. z o.o.
w obszarze zarządzania spółką oraz zespołami:
* zarządzanie i koordynacja współpracy wszystkich działów agencji –działem kreacji, produkcją oraz realizacją kampanii reklamowych
* tworzenie i wdrażanie procedur usprawniających pracę w firmie (m.in. dostosowanie struktury organizacyjnej do wymagań biznesu – wprowadzenie stanowiska Traffic Managera, koordynującego pracę grafików; wprowadzenie procesu obiegu dokumentów, procesu adaptacji nowych pracowników w organizacji)
* tworzenie budżetów/planów rocznych i nadzór nad ich realizacją
* budowanie i zarządzanie kilkunastoosobowymi zespołami (prowadzenie projektów rekrutacyjnych, budowanie kompetencji pracowników, wyznaczanie zadań oraz kontrola ich realizacji)
w obszarze tworzenia i wdrażania strategii biznesowych, planów marketingowych i wsparcia sprzedaży:
* tworzenie koncepcji oraz realizacja strategii komunikacjizewnętrznej/strategii wizerunkowych we współpracy z Klientami – liderami w swoich segmentach rynku (lista wybranych Klientów oraz zrealizowanych projektów znajduje się w dalszej części dokumentów)
* udział w tworzeniu strategii marketingowo–sprzedażowych dla produktów obecnych na rynku polskim;
* doświadczenie we wprowadzaniu na rynek polski nowych produktów
* kreowanie, planowanie oraz nadzór nad koncepcjami artystycznymi wszystkich projektów oraz kampanii reklamowych
* planowanie i realizacja ogólnopolskich i lokalnych kampanii ATL i BTL; analizowanie, monitorowanie oraz ocena efektów prowadzonych akcji; ustalanie i nadzór nad realizacją budżetów
* współpraca ze strategicznymi Klientami; prowadzenie negocjacji i podpisywanie kontaktów z kluczowymi Klientami; budowanie partnerskich i twórczych relacji agencji z jej Klientami
* zarządzanie i koordynacja współpracy wszystkich działów agencji –działem kreacji, produkcją oraz realizacją kampanii reklamowych
* tworzenie i wdrażanie procedur usprawniających pracę w firmie (m.in. dostosowanie struktury organizacyjnej do wymagań biznesu – wprowadzenie stanowiska Traffic Managera, koordynującego pracę grafików; wprowadzenie procesu obiegu dokumentów, procesu adaptacji nowych pracowników w organizacji)
* tworzenie budżetów/planów rocznych i nadzór nad ich realizacją
* budowanie i zarządzanie kilkunastoosobowymi zespołami (prowadzenie projektów rekrutacyjnych, budowanie kompetencji pracowników, wyznaczanie zadań oraz kontrola ich realizacji)
w obszarze tworzenia i wdrażania strategii biznesowych, planów marketingowych i wsparcia sprzedaży:
* tworzenie koncepcji oraz realizacja strategii komunikacjizewnętrznej/strategii wizerunkowych we współpracy z Klientami – liderami w swoich segmentach rynku (lista wybranych Klientów oraz zrealizowanych projektów znajduje się w dalszej części dokumentów)
* udział w tworzeniu strategii marketingowo–sprzedażowych dla produktów obecnych na rynku polskim;
* doświadczenie we wprowadzaniu na rynek polski nowych produktów
* kreowanie, planowanie oraz nadzór nad koncepcjami artystycznymi wszystkich projektów oraz kampanii reklamowych
* planowanie i realizacja ogólnopolskich i lokalnych kampanii ATL i BTL; analizowanie, monitorowanie oraz ocena efektów prowadzonych akcji; ustalanie i nadzór nad realizacją budżetów
* współpraca ze strategicznymi Klientami; prowadzenie negocjacji i podpisywanie kontaktów z kluczowymi Klientami; budowanie partnerskich i twórczych relacji agencji z jej Klientami
General Director
Sinea Group
wprowadzanie na rynek nowych marek:
* FSP Filofarm – opracowanie projektów na nowe suplementy diety - 2011
* Podravka Polska Sp. z o.o. – opracowanie strategii wprowadzenia nowego produktu na rynek – makarony DURUM – (budżet około 2 mln złotych) – 2010/2011
* UNILEVER –długoletnia współpraca przy wprowadzaniu nowych marek na polski rynek – marki spożywcze (Kasia, Delma, Rama), kosmetyki (Dove, Pond’s, Timotei), chemia (Cocolino) – 2000 - 2007
* L’Oreal Polska Sp. z o.o. –długoletnia współpraca przy projektach marketingowych dla ekskluzywnych marek (m.in. Helena Rubinstein)- 1998 - 2006
kompleksowa obsługa marketingowa:
* Johnson&Johnson Sp. z o.o. – nadzór nad przebiegiem ogólnopolskich kampanii promocyjnych dla firmy J&J (koncepcja i realizacja konkursów i loterii dla takich marek jak Johnson’s Baby, O.B., Listerine, Carefree) – 2005-2011
* GlaxoSmithKline –długoletnia współpraca przy projektach opakowań oraz kampaniach – 2002-2008
działania wspierające sprzedaż:
* SM MLEKPOL „ŁACIATE” – pomysł oraz realizacja ogólnopolskiej promocji konsumenckiej (loteria, spot reklamowy)
* Cadbury Wedel Sp. z o.o. – prowadzenie nowej usługi FOOD SERVICE skierowanej do kanału HoReCa (projekt oraz realizacja) 2002-2005
* SM MLEKOVITA – realizacja ogólnopolskich kampanii konsumenckich – konkursy dla konsumentów, spoty reklamowe – 2005-2008
* P4 Sp. z o.o. –współpraca z marką PLAY (opracowanie manuala zawierającego zestaw procedur: Obsługa Klienta i Sprzedaż w POS PLAY)
* Poczta Polska S.A. – realizacja ogólnopolskiej loterii promocyjnej zwiększającej sprzedaż usług pocztowych
Kampanie wizerunkowe:
* TEXPOL – opracowanie i wdrożenie strategii oraz zmiana wizerunku dla firmy dystrybuującej części samochodowe (marka Kamoka )- zmiana wizerunku firmy przyczyniła się do wzrostu sprzedaży
* Intermarche – opracowanie strategii zwiększenia sprzedaży (koncept i realizacja) – działania wizerunkowe, sponsoring lokalny
Inne projekty:
* PP PORTY LOTNICZE – projekt i realizacja raportów rocznych: 2001- 2004
* SCHWARZ PHARMA Sp. z o. o. –całościowa realizacja 25 eventów dla lekarzy
* MC Donalds Sp. z o.o. – realizacja kampanii wraz z dostawą upominków dla całej sieci
* FSP Filofarm – opracowanie projektów na nowe suplementy diety - 2011
* Podravka Polska Sp. z o.o. – opracowanie strategii wprowadzenia nowego produktu na rynek – makarony DURUM – (budżet około 2 mln złotych) – 2010/2011
* UNILEVER –długoletnia współpraca przy wprowadzaniu nowych marek na polski rynek – marki spożywcze (Kasia, Delma, Rama), kosmetyki (Dove, Pond’s, Timotei), chemia (Cocolino) – 2000 - 2007
* L’Oreal Polska Sp. z o.o. –długoletnia współpraca przy projektach marketingowych dla ekskluzywnych marek (m.in. Helena Rubinstein)- 1998 - 2006
kompleksowa obsługa marketingowa:
* Johnson&Johnson Sp. z o.o. – nadzór nad przebiegiem ogólnopolskich kampanii promocyjnych dla firmy J&J (koncepcja i realizacja konkursów i loterii dla takich marek jak Johnson’s Baby, O.B., Listerine, Carefree) – 2005-2011
* GlaxoSmithKline –długoletnia współpraca przy projektach opakowań oraz kampaniach – 2002-2008
działania wspierające sprzedaż:
* SM MLEKPOL „ŁACIATE” – pomysł oraz realizacja ogólnopolskiej promocji konsumenckiej (loteria, spot reklamowy)
* Cadbury Wedel Sp. z o.o. – prowadzenie nowej usługi FOOD SERVICE skierowanej do kanału HoReCa (projekt oraz realizacja) 2002-2005
* SM MLEKOVITA – realizacja ogólnopolskich kampanii konsumenckich – konkursy dla konsumentów, spoty reklamowe – 2005-2008
* P4 Sp. z o.o. –współpraca z marką PLAY (opracowanie manuala zawierającego zestaw procedur: Obsługa Klienta i Sprzedaż w POS PLAY)
* Poczta Polska S.A. – realizacja ogólnopolskiej loterii promocyjnej zwiększającej sprzedaż usług pocztowych
Kampanie wizerunkowe:
* TEXPOL – opracowanie i wdrożenie strategii oraz zmiana wizerunku dla firmy dystrybuującej części samochodowe (marka Kamoka )- zmiana wizerunku firmy przyczyniła się do wzrostu sprzedaży
* Intermarche – opracowanie strategii zwiększenia sprzedaży (koncept i realizacja) – działania wizerunkowe, sponsoring lokalny
Inne projekty:
* PP PORTY LOTNICZE – projekt i realizacja raportów rocznych: 2001- 2004
* SCHWARZ PHARMA Sp. z o. o. –całościowa realizacja 25 eventów dla lekarzy
* MC Donalds Sp. z o.o. – realizacja kampanii wraz z dostawą upominków dla całej sieci
Szkolenia i kursy
* 2010, Przywództwo w biznesie „Profesjonalne umiejętności menadżerskie”, (dyplom Instytutu Rozwoju Biznesu przy współpracy z EFS i PARP)
* 2008 – 2009, Szkoła Strategii Marki, (dyplom Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR)
* 2007, „Experiental i Event marketing” oraz „Reklama i zmysły – emocje na usługach biznesu” (MCA),
* 2006 – 2007, Akademia Menedżera MŚP (dyplom Instytutu Rozwoju Biznesu przy współpracy z EFS i PARP)
* 2008 – 2009, Szkoła Strategii Marki, (dyplom Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR)
* 2007, „Experiental i Event marketing” oraz „Reklama i zmysły – emocje na usługach biznesu” (MCA),
* 2006 – 2007, Akademia Menedżera MŚP (dyplom Instytutu Rozwoju Biznesu przy współpracy z EFS i PARP)
Edukacja
Zainteresowania
* Zawodowe: e-marketing, social media, WOM marketing, RFID
* Pozazawodowe: podróże, fitness, taniec, jazda konna, narty, literatura, film
* Pozazawodowe: podróże, fitness, taniec, jazda konna, narty, literatura, film
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
ABY ZYSKAĆ W 48 GODZIN
Bezpłatne, Gratisy, Rabaty, Zniżki, Promocje, Bonusy, Wyprzedaże, Vouchery, Wejściówki. Zakupy grupowe ze zniżką. Zyskaj klientów w 48 godzin.
B2B POLSKA
Business to Business Polska. Kontakty Biznesowe B2B. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku B2B. Marketing i Sprzedaż B2B. Lead B2B.
firma IDEALNA
Myślisz że wiesz wszystko o tym co robić, żeby firma była idealna? Biuro jest sercem każdej firmy, nie można żyć bez serca.
FRIENDSHIP in BUSINESS
Jeżeli Firma którą prowadzisz, w której pracujesz, potrzebuje usługi lub szuka kontaktów podziel się tym, a napewno znajdziesz szybką i fachową pomoc w tym gronie.
Kreatywna reklama
Pomysłodajnia :) Jest zlecienie, nie ma pomysłu? Towarzysze, pomożecie? POMOŻEMY!!!!
Marketing
Szeroko pojęty marketing ..
Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
MARKETING ZAPACHOWY
MARKETING ZAPACHOWY to grupa dla tych, którym nos służy nie tylko do oddychania.Bo kto ma władzę nad zapachami ma też władzę nad sercami ludzi.Twoja oferta również może być pachnąca sukcesem
Neomedia
W świecie zdominowanym przez brukowce, trudno znaleźć medium, w którym informacje są w takim stopniu interesujące, jak i prawdziwe. Już niedługo ten stan rzeczy ulegnie zmianie...