Umiejętności
Księgowość
Cash Flow
Prognozowanie przepływów pieniężnych
Chargebacks
Angielski
Analiza finansowa
Sprawozdawczość finansowa
Google Analytics
Podatek dochodowy
kluczowy wskaźnik wydajności
Microsoft Excel
Microsoft Word
Lista płac
Podatki od wynagrodzeń
Analiza przychodów
Prognozowanie przychodów
Sage (system algebry komputerowej)
podatki
Rachunkowość Podatkowa
Zeznania podatkowe
Podatek od towarów i usług
Języki
polski
ojczysty
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Samodzielna księgowa
Webspirit Sp. z o.o. Sp.k.
Prowadzenie spraw finansowo-księgowych oraz obsługa kadrowo-płacowa spółki; raportowanie i analiza finansowa.
Zakres obowiązków:
• kontrola rejestrów VAT oraz sporządzanie deklaracji VAT-7 i VAT-UE, weryfikacja naliczonych
zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych, sporządzanie okresowych rachunków
zysków i strat, bilansów oraz rachunków przepływów pieniężnych, weryfikacja sporządzanych
deklaracji ZUS, przeprowadzanie okresowych kontroli kont (analiza rozrachunków z
kontrahentami, rozrachunków publiczno-prawnych, kont kosztowych);
• prowadzenie pełnej księgowości irlandzkiej spółki w programie Sage 50 Accounts Hosted;
kontrola rozrachunków z dostawcami, kontrola obiegu dokumentów księgowych; sporządzanie
miesięcznych raportów z przychodów firmy oraz obliczanie na ich podstawie kwoty VAT
należnego, monitoring płatności on-line, współpraca z bankami w celu wykluczenia transakcji
niepożądanych, rozstrzyganie transakcji spornych (chargebacks), przygotowywanie okresowych
raportów i analiz ze sprzedaży i kosztowych w oparciu o wewnętrzne bazy danych, stały nadzór
nad rozwojem narzędzi raportujących na potrzeby działu finansowego, merytoryczne i techniczne
wsparcie z zakresu programów do obsługi płatności on-line (m.in. prowadzenie szkoleń
wprowadzających);
• kalkulowanie cen usług z zakresu IT dla nowo pozyskiwanych klientów; sporządzanie umów o
współpracę; fakturowanie; monitorowanie należności od kontrahentów zagranicznych i kontrola
ich terminowego spływu.
Zakres obowiązków:
• kontrola rejestrów VAT oraz sporządzanie deklaracji VAT-7 i VAT-UE, weryfikacja naliczonych
zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych, sporządzanie okresowych rachunków
zysków i strat, bilansów oraz rachunków przepływów pieniężnych, weryfikacja sporządzanych
deklaracji ZUS, przeprowadzanie okresowych kontroli kont (analiza rozrachunków z
kontrahentami, rozrachunków publiczno-prawnych, kont kosztowych);
• prowadzenie pełnej księgowości irlandzkiej spółki w programie Sage 50 Accounts Hosted;
kontrola rozrachunków z dostawcami, kontrola obiegu dokumentów księgowych; sporządzanie
miesięcznych raportów z przychodów firmy oraz obliczanie na ich podstawie kwoty VAT
należnego, monitoring płatności on-line, współpraca z bankami w celu wykluczenia transakcji
niepożądanych, rozstrzyganie transakcji spornych (chargebacks), przygotowywanie okresowych
raportów i analiz ze sprzedaży i kosztowych w oparciu o wewnętrzne bazy danych, stały nadzór
nad rozwojem narzędzi raportujących na potrzeby działu finansowego, merytoryczne i techniczne
wsparcie z zakresu programów do obsługi płatności on-line (m.in. prowadzenie szkoleń
wprowadzających);
• kalkulowanie cen usług z zakresu IT dla nowo pozyskiwanych klientów; sporządzanie umów o
współpracę; fakturowanie; monitorowanie należności od kontrahentów zagranicznych i kontrola
ich terminowego spływu.
Własna działalność gospodarcza
Eco-Dom Investment
Zarządzanie własną firmą; Prowadzenie spraw księgowych i kadrowych; Rozliczanie wspólnot mieszkaniowych; Wykonywanie certyfikatów energetycznych.
Zakres obowiązków:
• zarządzanie 3-osobowym zespołem, w skład którego wchodzą licencjonowani specjaliści z branży nieruchomości, prace nad strategią rozwoju firmy, wykonywanie certyfikatów energetycznych mieszkań i budynków;
• prowadzenie księgowości firmy: kontrola obiegu dokumentów księgowych, prowadzenie księgi przychodów i rozchodów (KPiR), sporządzanie rejestrów VAT, naliczanie kwartalnych zaliczek na PIT, prowadzenie spraw kadrowo-płacowych (naliczanie wynagrodzeń i zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych, sporządzanie list płac oraz deklaracji ZUS);
• prowadzenie księgowości i rozliczanie finansowe wspólnot mieszkaniowych (naliczanie zaliczek na fundusz eksploatacyjny i remontowy, rozliczanie kosztów zużycia mediów, ewidencja kosztów zarządu nieruchomością wspólną oraz kosztów remontów, kontrola rozrachunków z właścicielami oraz z dostawcami, sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych wspólnot mieszkaniowych; pomoc w przygotowaniu planów gospodarczych wspólnot.
Zakres obowiązków:
• zarządzanie 3-osobowym zespołem, w skład którego wchodzą licencjonowani specjaliści z branży nieruchomości, prace nad strategią rozwoju firmy, wykonywanie certyfikatów energetycznych mieszkań i budynków;
• prowadzenie księgowości firmy: kontrola obiegu dokumentów księgowych, prowadzenie księgi przychodów i rozchodów (KPiR), sporządzanie rejestrów VAT, naliczanie kwartalnych zaliczek na PIT, prowadzenie spraw kadrowo-płacowych (naliczanie wynagrodzeń i zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych, sporządzanie list płac oraz deklaracji ZUS);
• prowadzenie księgowości i rozliczanie finansowe wspólnot mieszkaniowych (naliczanie zaliczek na fundusz eksploatacyjny i remontowy, rozliczanie kosztów zużycia mediów, ewidencja kosztów zarządu nieruchomością wspólną oraz kosztów remontów, kontrola rozrachunków z właścicielami oraz z dostawcami, sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych wspólnot mieszkaniowych; pomoc w przygotowaniu planów gospodarczych wspólnot.
Księgowa
Prowadzenie pełnej księgowości oraz obsługa kadrowo-płacowa spółki.
Zakres obowiązków:
• terminowe i rzetelne prowadzenie ewidencji księgowej (kontrola obiegu dokumentów księgowych oraz ich dekretacja), obsługa rachunku bankowego i kasy, naliczanie zaliczek na CIT, prowadzenie rejestru podatku VAT, sporządzanie deklaracji VAT-7 oraz VAT-UE, prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych, sporządzanie rachunku zysków i strat, bilansów okresowych, rachunku przepływów pieniężnych oraz innych okresowych raportów dla potrzeb kadry zarządzającej, sporządzanie sprawozdania finansowego spółki;
• naliczanie wynagrodzeń dla pracowników, rozliczanie umów cywilno-prawnych, naliczanie miesięcznych składek ZUS; naliczanie miesięcznych zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych, przygotowanie list płac; ewidencja i rozliczanie czasu pracy, naliczanie i prowadzenie ewidencji urlopów, prowadzenie ewidencji zwolnień lekarskich itp., rozliczanie wydatków pracowników (zaliczki, delegacje, kilometrówki), prowadzenie akt osobowych pracowników i dokumentacji związanej ze stosunkiem pracy, prowadzenie spraw związanych z ZUS, sporządzanie raportów do ZUS oraz GUS.
Zakres obowiązków:
• terminowe i rzetelne prowadzenie ewidencji księgowej (kontrola obiegu dokumentów księgowych oraz ich dekretacja), obsługa rachunku bankowego i kasy, naliczanie zaliczek na CIT, prowadzenie rejestru podatku VAT, sporządzanie deklaracji VAT-7 oraz VAT-UE, prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych, sporządzanie rachunku zysków i strat, bilansów okresowych, rachunku przepływów pieniężnych oraz innych okresowych raportów dla potrzeb kadry zarządzającej, sporządzanie sprawozdania finansowego spółki;
• naliczanie wynagrodzeń dla pracowników, rozliczanie umów cywilno-prawnych, naliczanie miesięcznych składek ZUS; naliczanie miesięcznych zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych, przygotowanie list płac; ewidencja i rozliczanie czasu pracy, naliczanie i prowadzenie ewidencji urlopów, prowadzenie ewidencji zwolnień lekarskich itp., rozliczanie wydatków pracowników (zaliczki, delegacje, kilometrówki), prowadzenie akt osobowych pracowników i dokumentacji związanej ze stosunkiem pracy, prowadzenie spraw związanych z ZUS, sporządzanie raportów do ZUS oraz GUS.
Revenue Accountant
Przeprowadzanie analiz i obliczeń statystycznych na potrzeby spółki.
Zakres obowiązków:
• analiza przychodów i kosztów - sporządzanie dziennych oraz miesięcznych raportów i analiz w oparciu o wewnętrzną bazę danych oraz tablice płatności dostępne na profilach programów do obsługi płatności, kontrola płatności on-line pod kątem ich autentyczności;
• obliczanie miesięcznych dochodów firmy, obliczanie VAT należnego na podstawie zestawień płatności udostępnianych przez programy do obsługi transakcji tj. Realex, PayPoint, PayPal, WorldPay, DotPay czy PayU;
• współpraca z działem IT przy tworzeniu i rozwijaniu wewnętrznych narzędzi analitycznych pozwalających na automatyczne obliczanie wskaźników efektywności przedsiębiorstwa oraz narzędzi raportujących i kontrolujących stan przychodów i kosztów;
• analizy „ad hoc” wykonywane w zależności od potrzeb bieżących spółki;
• obsługa telefoniczna i e-mailowa klientów angielskojęzycznych w zakresie płatności on-line.
Zakres obowiązków:
• analiza przychodów i kosztów - sporządzanie dziennych oraz miesięcznych raportów i analiz w oparciu o wewnętrzną bazę danych oraz tablice płatności dostępne na profilach programów do obsługi płatności, kontrola płatności on-line pod kątem ich autentyczności;
• obliczanie miesięcznych dochodów firmy, obliczanie VAT należnego na podstawie zestawień płatności udostępnianych przez programy do obsługi transakcji tj. Realex, PayPoint, PayPal, WorldPay, DotPay czy PayU;
• współpraca z działem IT przy tworzeniu i rozwijaniu wewnętrznych narzędzi analitycznych pozwalających na automatyczne obliczanie wskaźników efektywności przedsiębiorstwa oraz narzędzi raportujących i kontrolujących stan przychodów i kosztów;
• analizy „ad hoc” wykonywane w zależności od potrzeb bieżących spółki;
• obsługa telefoniczna i e-mailowa klientów angielskojęzycznych w zakresie płatności on-line.
Szkolenia i kursy
Kursy:
- VAT 2013/2014 - najważniejsze zmiany na rok 2013 i problemy roku 2013
- Zarządzanie małą firmą w ramach projektu MARR "Zostań Małopolskim Przedsiębiorcą"
- Certificate in Advanced English preparatory course
- Szkolenie przygotowujące do sporządzania świadectwa charakterystyki energetycznej
- Programy użytkowe w rachunkowości i finansach; Kurs z obsługi programu SYMFONIA Finanse i Księgowość
Certyfikaty:
- Certificate in Advanced English
- VAT 2013/2014 - najważniejsze zmiany na rok 2013 i problemy roku 2013
- Zarządzanie małą firmą w ramach projektu MARR "Zostań Małopolskim Przedsiębiorcą"
- Certificate in Advanced English preparatory course
- Szkolenie przygotowujące do sporządzania świadectwa charakterystyki energetycznej
- Programy użytkowe w rachunkowości i finansach; Kurs z obsługi programu SYMFONIA Finanse i Księgowość
Certyfikaty:
- Certificate in Advanced English
Edukacja
Specjalizacje
Finanse/Ekonomia
Księgowość
Finanse/Ekonomia
Zarządzanie finansami
Grupy
UEK
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, założony w 1925 roku, to jedna z najlepszych państwowych uczelni ekonomicznych w Polsce, a jednocześnie największa uczelnia ekonomiczna w Europie Środkowej.