Anna Wielgus-Miller

Paid Search Manager
Łódź, łódzkie

Umiejętności

Copywriting Digital Marketing DoubleClick E-commerce Facebook Marketing Google Adwords Google Analytics Google Merchant Center Reklama online Marketing internetowy PPC SEM Social Media Marketing Web Analytics YouTube linki sponsorowane Facebook - menedżer reklam Facebook Ads Optimization

Języki

angielski
biegły
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Bluerank
Paid Search Manager
- zarządzanie kampaniami reklamowymi Google AdWords (search, display, video, mobile, shopping)
- zarządzanie kampaniami reklamowymi na Facebooku
- monitoring i optymalizacja kampanii PPC
- przygotowywanie ofert handlowych
Bluerank
Paid Search Executive
- wsparcie działu Paid Search w realizacji bieżących projektów
- tworzenie i optymalizacja kampanii PPC (linków sponsorowanych)
- analiza statystyk działań PPC
- przygotowywanie ofert handlowych dotyczących kampanii reklamowych
- przygotowywanie raportów dla Klientów agencji
Grupa Interia.pl
Traffic Manager
- zarządzanie treścią w serwisie Promocyjni.pl
- koordynowanie prac związanych z SEO
- analiza ruchu w serwisie
- współpraca z sieciami afiliacyjnymi oraz klientami bezpośrednimi, pozyskiwanie nowych klientów
- przygotowywanie kampanii reklamowych, monitorowanie efektów kampanii
- zarządzanie zespołem stażystów, rekrutacja i wdrażanie nowych osób
Grupa Interia.pl
Stażysta w dziale Marketingu i PR
Logo
Recepcjonistka
ACUS Sp. J. (Caterina)
Logo
Archiwistka danych
ACUS Sp. J. (Caterina)
Logo
Asystentka
Szkoła Stylu

Szkolenia i kursy

- 07.2015 - warsztaty Facebook Ads, prowadzone przez Szymona Lisowskiego, Konsultanta Digital Marketingu, Socjomania Sp. z o.o.

- 03.2013 - szkolenie Google AdWords Professional, prowadzone przez firmę Marketing Online

- 12.2012 - udział w szkoleniu "Mistrzowska prezentacja", prowadzonym przez firmę Pro Optima

- 12.2010 - udział w szkoleniu dla liderów "3L: Learn Love Lead", organizowanym przez Europejskie Forum Studentów AEGEE - Warszawa

- 06.2010 - udział w obozie naukowym w Łowiczu – prowadzenie wywiadów swobodnych oraz kwestionariuszowych z mieszkańcami miasta i przedstawicielami organizacji pozarządowych

- 03.2010 szkolenie „Non-stop komunikacja” - skuteczna komunikacja źródłem dobrych relacji z innymi - organizowane przez Grupę TROP w ramach „Drogowskazów Kariery”

Edukacja

Logo
socjologia, magisterskie
Uniwersytet Warszawski
Logo
socjologia, licencjackie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Internet/e-Commerce/Nowe media
E-marketing/SEM/SEO
Internet/e-Commerce/Nowe media
Media społecznościowe
Marketing
Marketing internetowy i mobilny

Zainteresowania

postcrossing, podróże, TED, siatkówka, mediacje, literatura

Organizacje

- 2009-2012 - działalność w Niezależnym Zrzeszeniu Studentów - jako koordynatorka sekcji Ewaluacyjno-Szkoleniowej w dziale HR oraz jako koordynatorka projektu szkoleniowego "Akademia NZS UW"

- 2011 - ambasadorka Polskiej Rady Organizacji Młodzieżowych dla NZS UW

- 2009-2010 - Erasmus Student Network - mentorka studentów programu Erasmus

- 2002-2010 - działalność w Związku Harcerstwa Polskiego

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.