Umiejętności
Obsługa programów: Chainware, CRM – Galloper, Integrator. MS office, Open office.
Języki
angielski
dobry
niemiecki
dobry
Doświadczenie zawodowe
Spacjalista do spraw obsługi Klienta, spedycja międzynarodowa
-rozwój sprzedaży pozyskanej, budowanie długofalowych, partnerskich kontaktów z Klientami,
- sprawna i efektywna relizacja proces operacyjnego w obszarze produktu (przygotowywanie i wprowadzanie zleceń do systemu komputerowego, przygotowanie informacji dla Magazynu i Działu Transportu, kontrolowanie zgodności i spójności danych, segregacja i archiwizacja dokumentów).
-zapewnienie poprawoności przyjmowanych zleceń, poprawności danych w systemie komputerowym,
-zapewnienie efektywnej współpracy z Magazynem (rozwiązywanie problemów związanych z przygotowywaniem przesyłek, kontakt w sprawie uszkodzeń, przepakowań),
- zapewnienie precyzyjnego i terminowego raportowania zewnętrznego i wewnętrznego , w tym raportów wynikających z indywidualnych ustaleń z Klientami,
- poprawne przygotowywanie zestawień obciążeniowych za świadczone usługi,
- inicjatywa w zakresie poprawy jakości usługi, efektywności, bezpieczeństwa, zglaszanie wykrytych niezgodności i zagrożeń jakości,
- racjonalne gospodarowanie powierzonymi zasobami w celu maksymalizacji wyników finansowych i wartości firmy,
- wsparcie pionu finansowo – księgowego w zakresie terminowego regulowania należności przez Klientów poprzez regularną windykację należności,
- szkolenie i nadzorowanie przepływu wiedzy w obszarze produktu,
-udział w organizowaniu sprawnego współdziałania pomiędzy wszystkimi działami struktury organizacyjnej Spółki,
- udział w organizowaniu w sytuacjach krytycznych pomocy w zakresie zasobów ludzkich i rzeczowych,
- udział w organizowaniu sprawnego współdziałania pomiędzy Spólkami w ramach Grupy Raben oraz pomiędzy Partnerami
- sprawna i efektywna relizacja proces operacyjnego w obszarze produktu (przygotowywanie i wprowadzanie zleceń do systemu komputerowego, przygotowanie informacji dla Magazynu i Działu Transportu, kontrolowanie zgodności i spójności danych, segregacja i archiwizacja dokumentów).
-zapewnienie poprawoności przyjmowanych zleceń, poprawności danych w systemie komputerowym,
-zapewnienie efektywnej współpracy z Magazynem (rozwiązywanie problemów związanych z przygotowywaniem przesyłek, kontakt w sprawie uszkodzeń, przepakowań),
- zapewnienie precyzyjnego i terminowego raportowania zewnętrznego i wewnętrznego , w tym raportów wynikających z indywidualnych ustaleń z Klientami,
- poprawne przygotowywanie zestawień obciążeniowych za świadczone usługi,
- inicjatywa w zakresie poprawy jakości usługi, efektywności, bezpieczeństwa, zglaszanie wykrytych niezgodności i zagrożeń jakości,
- racjonalne gospodarowanie powierzonymi zasobami w celu maksymalizacji wyników finansowych i wartości firmy,
- wsparcie pionu finansowo – księgowego w zakresie terminowego regulowania należności przez Klientów poprzez regularną windykację należności,
- szkolenie i nadzorowanie przepływu wiedzy w obszarze produktu,
-udział w organizowaniu sprawnego współdziałania pomiędzy wszystkimi działami struktury organizacyjnej Spółki,
- udział w organizowaniu w sytuacjach krytycznych pomocy w zakresie zasobów ludzkich i rzeczowych,
- udział w organizowaniu sprawnego współdziałania pomiędzy Spólkami w ramach Grupy Raben oraz pomiędzy Partnerami
koordynator do spraw transportu
-sprzedaż usług świadczonych przez firmę,
-przyjmowanie zlecenień, raportowanie, potwierdzanie statusu realizacji zleceń,
-dobór przewoźników,
-tworzenie zleceń spedycyjnych,
-zarządzanie zleceniami w systemie obsługi spedyji,
-reprezentowanie firmy na zewnątrz w zakresie sprzedaży usług świadczonych przez firmę,
-budowanie pozytywnych relacji z klientami i przewoźnikami
-przyjmowanie zlecenień, raportowanie, potwierdzanie statusu realizacji zleceń,
-dobór przewoźników,
-tworzenie zleceń spedycyjnych,
-zarządzanie zleceniami w systemie obsługi spedyji,
-reprezentowanie firmy na zewnątrz w zakresie sprzedaży usług świadczonych przez firmę,
-budowanie pozytywnych relacji z klientami i przewoźnikami
Pracownik Biura Obsługi Klienta, zakres obowiązków
K-EX Wrocław, Dział Obsługi Klienta
-pracownik Biura Obsługi Klienta, zakres obowiązków:
- zapewnienie prawidłowego funkcjonowania procesów obsługi klienta- obsługa klienta: w oddziale, telefoniczna, mailowa,
-edycja, przeadresowanie i zmiana terminów zleceń przyjmowanych od klientów,
- nadzór nad administracją transportu- ( przygotowywanie i drukowanie deliverów, FV, KP, zleceń),
- archiwizacja dokumentacji, sporządzanie umów z przewoźnikami,
- rozliczenie gotówkowe kurierów oraz wydane wartości pieniężnych do banku,
-administrowanie bazą danych klientów, monitorowanie terminowości wpłat klientów,
- przygotowywanie niezbędnych dokumentów do rozpoczęcia windykacji,
-windykacja telefoniczna,
- przygotowywanie raportów dla Biura Zarządu,
- praca z programem Koltrak.
- zapewnienie prawidłowego funkcjonowania procesów obsługi klienta- obsługa klienta: w oddziale, telefoniczna, mailowa,
-edycja, przeadresowanie i zmiana terminów zleceń przyjmowanych od klientów,
- nadzór nad administracją transportu- ( przygotowywanie i drukowanie deliverów, FV, KP, zleceń),
- archiwizacja dokumentacji, sporządzanie umów z przewoźnikami,
- rozliczenie gotówkowe kurierów oraz wydane wartości pieniężnych do banku,
-administrowanie bazą danych klientów, monitorowanie terminowości wpłat klientów,
- przygotowywanie niezbędnych dokumentów do rozpoczęcia windykacji,
-windykacja telefoniczna,
- przygotowywanie raportów dla Biura Zarządu,
- praca z programem Koltrak.
Specjalista do spraw rozliczeń i wprowadzania danych
DHL Express Poland, dział rozliczeń
-specjalista do spraw rozliczeń i wprowadzania danych,
-specjalista do spraw obsługi klienta VIP,
- wpisywanie do systemu listów przewozowych, weryfikowanie poprawności faktur, sporządzanie raportów zamykających główny proces przesyłek dziennych nadawanych i dostarczanych,
-weryfikowanie umów zawartych z klientami VIP,
-praca z programami: Borsoft, Lpseek, Shipseek, Customer, Idcas.
-specjalista do spraw obsługi klienta VIP,
- wpisywanie do systemu listów przewozowych, weryfikowanie poprawności faktur, sporządzanie raportów zamykających główny proces przesyłek dziennych nadawanych i dostarczanych,
-weryfikowanie umów zawartych z klientami VIP,
-praca z programami: Borsoft, Lpseek, Shipseek, Customer, Idcas.
Szkolenia i kursy
Kurs ABC dziennikarstwa prowadzony w Polskim Radiu Wrocław
-ukończenie szkoleń fitness, szkoleń dietoterapii, trener personalny.
-ukończenie szkoleń fitness, szkoleń dietoterapii, trener personalny.
Edukacja
Zainteresowania
Sport, fitness, taniec, muzyka.
Inne
Kategoria B od 2007 roku