Anna Pogorzelska

Wykładowca, Szkoła Biznesu Politechniki Warszawskiej
Gdańsk, pomorskie

Umiejętności

Digital Marketing Internet Strategia marketingowa Planowanie mediów Marketing Mobilny Reklama online Marketing internetowy SEM Social Media Social Media Marketing e-marketing

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Szkoła Biznesu Politechniki Warszawskiej
Wykładowca
zajęcia z zakresu e-marketingu (social media, inbound marketing, content marketing) dla studentów grup Executive MBA oraz International MBA prowadzone w języku angielskim
Wirtualna Polska Media
z-ca Dyrektora Pionu ds. Marketingu
1. opracowywanie i realizacja strategii marketingowej i PR dla marki WP oraz innych produktów/ marek z portfolio spółki (b2b i b2c)
2. realizacja działań marketingowych oraz PR dla strategicznych produktów i usług portalu z uwzględnieniem takich kanałów komunikacji jak: Internet (w tym social media, SEM), mobile, TV, prasa, radio, outdoor, WOMM
3. tworzenie oraz zarządzanie rocznym budżetem marketingowym, realizacja wyznaczonych celów barterowych i gotówkowych
3. współpraca z partnerami/ podmiotami rynku medialnego, dziennikarzami, agencjami reklamowymi
4. kreowanie pożądanego wizerunku pracodawcy (employer branding) we współpracy z działem HR wewnątrz i na zewnątrz organizacji
5. koordynacja działań z zakresu komunikacji wewnętrznej
6. organizacja specjalnych eventów marketingowych i PR (np. jubileusze firmy, gale plebiscytów organizowanych przez portal, eventy specjalne dedykowane obszarowi sprzedaży, targi pracy etc.)
7. realizacja działań CSR (działania pro bono, wspieranie wolontariatu pracowniczego)
8. zarządzanie zespołem współpracowników: dział marketingu, zespół PR, zespół ds. planowania mediów, studio graficzne
Wirtualna Polska Media
Kierownik marketingu online
1. współtworzenie strategii komunikacji i promocji WP
2. realizacja strategii komunikacji w zakresie autopromocji i kampanii zintegrowanych w obszarze: Internet (w tym SEM), BTL
3. realizacja działań sponsoringowych (patronaty medialne)
4. tworzenie oraz zarządzanie rocznym budżetem marketingowym
5. organizacja specjalnych eventów marketingowych

Szkolenia i kursy

CIM - zajęcia Charted Institue of Marketing organizowane przez BPP

Edukacja

Logo
Marketing i Zarządzanie, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Zarządania im. L. Koźmińskiego w Warszawie
Logo
Handel Zagraniczny, magisterskie
Uniwersytet Gdański

Specjalizacje

Internet/e-Commerce/Nowe media
E-marketing/SEM/SEO
Marketing
Zarządzanie marketingiem

Zainteresowania

Podróże: Indie, Peru, Kambodża, Tajlandia, Nepal, Chiny, Filipiny

Inne

Udział w konferencjach poświęconych mediom społecznościowym:
- Akademia Social Mediów w Gdansku (2011 rok)
- konferencja SocialmediaStandard organizowana przez Internet Standard (luty, 2012 rok)

Grupy

Uniwersytet Gdański
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.
Jack Trout
Jack Trout
Strategia, pozycjonowanie
Marketing praktyków
Marketing praktyków
Grupa poświęcona wymianie doświadczeń praktyków marketingu i komunikacji marketingowej. Mam nadzieję na niekomercyjną wymianę uwag i spostrzeżeń na temat komunikacji marketingowej na polskim rynku.
Silna marka
Silna marka
Silna marka, to gwarancja spodziewanych rezultatów.
GLOBTROTER
GLOBTROTER
Zapraszamy wszystkich, których pasją są podróże i odkrywanie świata, którzy przeżyli przygody życia i te mniejsze. :-)