Umiejętności
Digital Marketing
Internet
Strategia marketingowa
Planowanie mediów
Marketing Mobilny
Reklama online
Marketing internetowy
SEM
Social Media
Social Media Marketing
e-marketing
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
z-ca Dyrektora Pionu ds. Marketingu
1. opracowywanie i realizacja strategii marketingowej i PR dla marki WP oraz innych produktów/ marek z portfolio spółki (b2b i b2c)
2. realizacja działań marketingowych oraz PR dla strategicznych produktów i usług portalu z uwzględnieniem takich kanałów komunikacji jak: Internet (w tym social media, SEM), mobile, TV, prasa, radio, outdoor, WOMM
3. tworzenie oraz zarządzanie rocznym budżetem marketingowym, realizacja wyznaczonych celów barterowych i gotówkowych
3. współpraca z partnerami/ podmiotami rynku medialnego, dziennikarzami, agencjami reklamowymi
4. kreowanie pożądanego wizerunku pracodawcy (employer branding) we współpracy z działem HR wewnątrz i na zewnątrz organizacji
5. koordynacja działań z zakresu komunikacji wewnętrznej
6. organizacja specjalnych eventów marketingowych i PR (np. jubileusze firmy, gale plebiscytów organizowanych przez portal, eventy specjalne dedykowane obszarowi sprzedaży, targi pracy etc.)
7. realizacja działań CSR (działania pro bono, wspieranie wolontariatu pracowniczego)
8. zarządzanie zespołem współpracowników: dział marketingu, zespół PR, zespół ds. planowania mediów, studio graficzne
2. realizacja działań marketingowych oraz PR dla strategicznych produktów i usług portalu z uwzględnieniem takich kanałów komunikacji jak: Internet (w tym social media, SEM), mobile, TV, prasa, radio, outdoor, WOMM
3. tworzenie oraz zarządzanie rocznym budżetem marketingowym, realizacja wyznaczonych celów barterowych i gotówkowych
3. współpraca z partnerami/ podmiotami rynku medialnego, dziennikarzami, agencjami reklamowymi
4. kreowanie pożądanego wizerunku pracodawcy (employer branding) we współpracy z działem HR wewnątrz i na zewnątrz organizacji
5. koordynacja działań z zakresu komunikacji wewnętrznej
6. organizacja specjalnych eventów marketingowych i PR (np. jubileusze firmy, gale plebiscytów organizowanych przez portal, eventy specjalne dedykowane obszarowi sprzedaży, targi pracy etc.)
7. realizacja działań CSR (działania pro bono, wspieranie wolontariatu pracowniczego)
8. zarządzanie zespołem współpracowników: dział marketingu, zespół PR, zespół ds. planowania mediów, studio graficzne
Kierownik marketingu online
1. współtworzenie strategii komunikacji i promocji WP
2. realizacja strategii komunikacji w zakresie autopromocji i kampanii zintegrowanych w obszarze: Internet (w tym SEM), BTL
3. realizacja działań sponsoringowych (patronaty medialne)
4. tworzenie oraz zarządzanie rocznym budżetem marketingowym
5. organizacja specjalnych eventów marketingowych
2. realizacja strategii komunikacji w zakresie autopromocji i kampanii zintegrowanych w obszarze: Internet (w tym SEM), BTL
3. realizacja działań sponsoringowych (patronaty medialne)
4. tworzenie oraz zarządzanie rocznym budżetem marketingowym
5. organizacja specjalnych eventów marketingowych
Szkolenia i kursy
CIM - zajęcia Charted Institue of Marketing organizowane przez BPP
Edukacja
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
E-marketing/SEM/SEO
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Zainteresowania
Podróże: Indie, Peru, Kambodża, Tajlandia, Nepal, Chiny, Filipiny
Inne
Udział w konferencjach poświęconych mediom społecznościowym:
- Akademia Social Mediów w Gdansku (2011 rok)
- konferencja SocialmediaStandard organizowana przez Internet Standard (luty, 2012 rok)
- Akademia Social Mediów w Gdansku (2011 rok)
- konferencja SocialmediaStandard organizowana przez Internet Standard (luty, 2012 rok)
Grupy
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.
Marketing praktyków
Grupa poświęcona wymianie doświadczeń praktyków marketingu i komunikacji marketingowej. Mam nadzieję na niekomercyjną wymianę uwag i spostrzeżeń na temat komunikacji marketingowej na polskim rynku.
GLOBTROTER
Zapraszamy wszystkich, których pasją są podróże i odkrywanie świata, którzy przeżyli przygody życia i te mniejsze. :-)