Umiejętności
Reklama
Chemistry
Kosmetyki
Marketing
Komunikacja Marketingowa
Media
Analiza mediów
Zakup Mediów
Planowanie mediów
Negocjacje
Public Relations
Publikacje
Sales
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Multiscreen Senior Media Planner
SMG
- planning and buying offline media and VOD for clients (GSK, Alcon, Bank BPH, Sklepy Komfort)
- preparing presentations, postbuys
- negotiating with media representatives to obtain the best rates and contracts and the most appropriate media spaces for advertising
- preparing monthly reports of advertising expenditures
- presenting and proposing media planning schedules to client
- TV audits
- fulfilling client reporting and budget management, including providing spending updates throughout the campaign.
- preparing presentations, postbuys
- negotiating with media representatives to obtain the best rates and contracts and the most appropriate media spaces for advertising
- preparing monthly reports of advertising expenditures
- presenting and proposing media planning schedules to client
- TV audits
- fulfilling client reporting and budget management, including providing spending updates throughout the campaign.
Media Assistant>Junior TV Buyer>TV Buyer>Media Planner Buyer> Senior Media Planner Buyer
• Planowanie i zakup mediów off–line dla klientów: Johnson & Johnson, Orange, Nivea, Michelin, Oras, Hyuindai, Jysk, • Negocjowanie z dostawcami możliwie najkorzystniejszych warunków kosztowych, • Kontrolę kosztów i realizacji kampanii oraz monitorowanie realizacji założonych wskaźników zgodnie z przyjętą strategią implementacyjną, • Budowanie i utrzymywanie relacji z Klientem, • Przygotowywanie rekomendacji rozwiązań mediowych dla Klienta, • Post-analizy kampanii oraz prezentowanie wyników i wniosków, • Wprowadzanie kampanii do systemu finansowego, monitoring faktur oraz rozliczanie finansowe kampanii, • Koordynacja obiegu, administracja i archiwizacja dokumentów dotyczących kampanii, • Uczestnictwo w spotkaniach z mediami/wydawcami/partnerami biznesowymi oraz operacyjny kontakt z dostawcami mediowymi, • Szkolenie oraz kontrolowanie pracy Media Asystentów, • Śledzenie trendów rynkowych, prowadzenie analiz konkurencji, stałe poszerzanie wiedzy o rynku mediów (udział w licznych szkoleniach mediowych)
Specjalizacje
Media/Sztuka/Rozrywka
Planowanie i zakup mediów
Organizacje
Organizacja Studencka Politechniki Warszawskiej - zarząd
Grupy
Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska jest najstarszą polską uczelnią techniczną. Od ponad 180 lat kształci kolejne pokolenia inżynierów, wnosząc istotny wkład w rozwój nauk technicznych.
Domy Mediowe
GRUPA GŁÓWNIE DLA BYŁYCH I AKTUALNYCH PRACOWNIKÓW DOMÓW MEDIOWYCH! (ale od niedawna również dla wszystkich zainteresowanych ;] )
https://www.facebook.com/DomyMediowe
ht
Media
Grupa dla tych, co nie tylko korzystają z mediów, ale także interesują się tym, co się w nich dzieje.
Media Planning
Grupa zrzeszająca osoby zajmujące/interesujące się planowaniem mediów - prasa, radio, telewizja, outdoor, Internet, ambient media.
Praca w mediach
Dla szukających i dla tych których ktoś szuka. Ale też aby pogadać o kuchni branży i ponarzekać na realia pracy w mediach i reklamie.