Języki
angielski
biegły
rosyjski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik zmiany
F.H. "Active" Sp.J
-współpraca przy przygotowywaniu i nadzorowaniu budżetu
-kierowanie bieżącą realizacją budżetu
-realizowanie strategii marketingowych
-organizowanie pracy całego zespołu pracowników
-realizacja prac administracyjnych
-szkolenie pracowników
-efektywne zarządzanie czasem
-udział w procesach rekrutacyjnych
-kierowanie bieżącą realizacją budżetu
-realizowanie strategii marketingowych
-organizowanie pracy całego zespołu pracowników
-realizacja prac administracyjnych
-szkolenie pracowników
-efektywne zarządzanie czasem
-udział w procesach rekrutacyjnych
Szkolenia i kursy
- Cykl szkoleń managerskich - wrzesień 2018-marzec 2019)
- AgilePM™ Foundation (certyfikat)
- Lean IT Foundation (certyfikat)
- Trening Zarządzania czasem i poszukiwania źródeł automotywacji oraz organizacji pracy własnej - Zarządzanie sobą w czasie, Metoda SMART (CCTraining - Tomasz Wypych, 6-7.06.2018 r.)
- Telephone Customer Service Golden/ Professional Standards - Training in English (CCTraining - Magdalena Tworek, 12.06.2017 r.)
- ITIL® Foundation v3 - kluczowe założenia modelu usługowego opisanego przez ITIL®, kompleksowy model zarządzania informatyką (Rafał Kwatek, 3-5.04.2012 r.); CERTYFIKAT ITIL
- Obsługa klienta, obsługa przez telefon (NLP Neuroedukacja - Marek Rudziński, 09.2011 r.)
- Standardy prowadzenia rozmów telefonicznych (CCTRAINING, 08.2011 r.)
- Szkolenie autorskie z Windows 7 (ZETO - 06.2011 r.)
- Trening kreatywności w rozwoju osobistym (Wydział Nauk o Wychowaniu UŁ w ramach programu Edukacja-regiony-Regionalizacja - 05.2011 r.)
- Pierwsza pomoc w sytuacjach zagrożenia (Seka S.A. – 09.2010 r.)
- Trening komunikacji interpersonalnej (Target BPO – 10.2009 r.)
- Sztuka autoprezentacji – odkrywanie potencjału i mocnych stron drzemiących w każdym człowieku (AMG.net – 05.2009 r.)
- Zakupy od A do Z – dowiedz się jak to robią profesjonaliści (Infosys BPO – 05.2009 r.)
- AgilePM™ Foundation (certyfikat)
- Lean IT Foundation (certyfikat)
- Trening Zarządzania czasem i poszukiwania źródeł automotywacji oraz organizacji pracy własnej - Zarządzanie sobą w czasie, Metoda SMART (CCTraining - Tomasz Wypych, 6-7.06.2018 r.)
- Telephone Customer Service Golden/ Professional Standards - Training in English (CCTraining - Magdalena Tworek, 12.06.2017 r.)
- ITIL® Foundation v3 - kluczowe założenia modelu usługowego opisanego przez ITIL®, kompleksowy model zarządzania informatyką (Rafał Kwatek, 3-5.04.2012 r.); CERTYFIKAT ITIL
- Obsługa klienta, obsługa przez telefon (NLP Neuroedukacja - Marek Rudziński, 09.2011 r.)
- Standardy prowadzenia rozmów telefonicznych (CCTRAINING, 08.2011 r.)
- Szkolenie autorskie z Windows 7 (ZETO - 06.2011 r.)
- Trening kreatywności w rozwoju osobistym (Wydział Nauk o Wychowaniu UŁ w ramach programu Edukacja-regiony-Regionalizacja - 05.2011 r.)
- Pierwsza pomoc w sytuacjach zagrożenia (Seka S.A. – 09.2010 r.)
- Trening komunikacji interpersonalnej (Target BPO – 10.2009 r.)
- Sztuka autoprezentacji – odkrywanie potencjału i mocnych stron drzemiących w każdym człowieku (AMG.net – 05.2009 r.)
- Zakupy od A do Z – dowiedz się jak to robią profesjonaliści (Infosys BPO – 05.2009 r.)
Specjalizacje
Call Center
Konsultanci
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
Zainteresowania
- NVC
- Sport
- Sport
Inne
- prawo jazdy kategorii B
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Darmowe ebooki
Będąc członkiem tej grupy, będziesz otrzymywać informacje o pojawiających się darmowych e-bookach i audiobookach.
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość