Anna Jastrzębska

Anna Jastrzębska

Trener, Specjalista ds. szkolenia i rozwoju, HR business partner
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

E-Learning Szkolenia pracowników Sprzedaż Sprzedaż bezpośrednia Obsługa klienta szkolenia Rekrutacja handlowców i managerów Sprzedaż B2B Tworzenie polityk HR Tworzenie programów i scenariuszy szkoleniowych HR KPI Kontakt z klientem Umiejętność budowania relacji z ludźmi Rozwój Coaching i motywacja Rozwój pracowników

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Eniro Polska
HR Business Partner /Trener regionalny / Trener
Wspieranie realizacji celów sprzedaży i rozwoju pracowników sprzedaży w regionach: Warszawa, Poznań, Kraków, Lublin
Wspieranie Dyrektorów regionalnych w pracy z Kierownikami poprzez prowadzenie dla nich szkoleń managerskich
Przygotowywanie i prowadzenie szkoleń oraz warsztatów dla managerów działu sprzedaży oraz handlowców - szkolenia sprzedażowe, produktowe, narzędziowe, z zakresu standardów zarządzania, coachingu, negocjacji, narzędzi sprzedażowych, obsługi klienta
On-the-job training
Onboarding pracowników dz. Sprzedaży (handlowcy, managerowie)
Udział w ocenianiu i motywowaniu pracowników
Wdrażanie oraz wsparcie w realizacji grupowych projektów HR
Bieżące analizowanie HR KPI, wypracowywanie planów działań i follow up
Tworzenie projektów szkoleń i testów na platformie elearningowej
Udział we wdrażaniu nowych produktów i narzędzi
Interpretacja Analizy Profilu Osobowego na podstawie Thomas PPA (modyfikacje zachowania do lepszego zarządzania zespołem)
Rekrutacja pracowników do dz. Sprzedaży
Logo
Specjalista ds. Kształcenia i Rozwoju
Panorama Polska
Definiowanie luk kompetencyjnych i wdrażanie działań naprawczych
Planowanie, przygotowywanie i prowadzenie szkoleń oraz warsztatów produktowych i sprzedażowych
Projektowanie i rozwój trwających programów szkoleniowych
Wdrażanie pracowników do pracy z nowymi narzędziami służącymi do obsługi klienta
Przeprowadzanie „follow up” po szkoleniach
Logo
Instruktor administracyjny
Panorama Polska
Kreowanie oraz wdrażanie polityki i procedur z zakresu szkoleń
Przygotowywanie materiałów dla dz. sprzedaży (scenariuszy szkoleń, argumenterów, produktowych)
Organizacja szkoleń pod kątem logistycznym i administracyjnym
Prowadzenie szkoleń produktowych i sprzedażowych
Tworzenie programów wdrożeniowych dla nowych pracowników
us west polska sp. z o.o.
Specjalista ds. Szkolenia
Identyfikacja potrzeb szkoleniowych sprzedaży
Prowadzenie szkoleń wstępnych (produktowych i sprzedażowych) dla handlowców
Tworzenie programów wdrożeniowych dla nowych pracowników oraz scenariuszy szkoleń
Organizacja szkoleń

Projekty

Platforma e-learningowa
Tworzenie nowej platformy szkoleniowej.
Praca nad szkoleniami dedykowanymi oraz blended learning (ustalanie struktury i pisanie scenariuszy oraz testów).
Coaching Program

Szkolenia i kursy

Efektywność biznesowa szkoleń - 2C Consulting, 2017
Zarządzanie w warunkach presji wyniku – Kontrakt OSH, 2016
Kunszt feedbacku - Ośrodek Doradztwa i Treningu Kierowniczego, 2012
Warsztatowe narzędzia pracy trenera – ODiTK, 2012
Jak sobie radzić z trudnymi i ekstremalnymi sytuacjami na szkoleniu – ODiTK, 2012
Trener, jako partner w realizacji celów biznesowych - ODiTK, 2012
Warsztatowe narzędzia pracy trenera – ODiTK, 2012
Konstruowanie urozmaiconych programów szkoleniowych- Schenk Institute, 2000
Doskonalenie warsztatu trenera – Ośrodek Umiejętności Edukacyjno Wychowawczych, 2002
Coaching negocjacyjny – Ośrodek Szkolenia Handlowców, 2001
Co mi daje uczenie pracowników - Schenk Institute, 2000
Techniki sprzedaży – Door Training Poland, 2005
Negocjacje – Door Training&Consulting, 2005
Negocjacje - McHayes&StewardGroup, 2016
Obiekcje - McHayes&StewardGroup, 2016
Warsztat dla windykatorów telefonicznych – BMS, 2016
Autoprezentacja w biznesie – Centrum Edukacji Medialnej Polskiego Radia, 2017
Certyfikat „Eniro Coaching Program” z zakresu coachingu managerskiego, 2014
Certyfikaty z metod wspomagających rekrutację i rozwój: PPA, TST Thomas International, 2015
Projektowanie kursów zdalnych w darkan.me, Self Education, 2017
Obsługa oraz administrowanie platformą Moodle, Self Education, 2017

Edukacja

Logo
Technik Ogrodnik, średnie
Zespół Szkół Ogrodniczych i Kształtowania Terenów Zieleni

Specjalizacje

Call Center
Zarządzanie Call Center
Human Resources/Zasoby ludzkie
HR Business Partnering
Human Resources/Zasoby ludzkie
Szkolenia/Rozwój
Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media

Zainteresowania

Literatura (szczególnie amerykańska, norweska)
Muzyka
Film
Jazda na rowerze, pływanie, bieganie

Organizacje

Polish Society for Training & Development

Inne

MOJE PORTFOLIO SZKOLEŃ:
„Komunikatywne przywództwo”- Koncepcja przywództwa, jako formy pracy kierowniczej opartej na partycypacyjnym stylu kierowania i współdziałania z podległym zespołem pracowników
„Podstawy zarządzania i rekrutacji” - Motywowanie, inspirowanie i angażowanie pracownika. Delegowanie celów i zadań oraz sprawiedliwe rozliczanie pracownika. Budowanie wizerunku lidera.
„Train the trainers” - Trening trenerski rozwijający wiedzę i praktyczne umiejętności z obszaru pracy trenera/ managera, które są niezbędne do efektywnego planowania, przygotowania i przeprowadzenia działań rozwojowo-szkoleniowych
„Coaching” - Narzędzia w procesie, który służy managerowi wyznaczaniu kierunku rozwoju pracownika oraz motywowaniu go do pracy nad doskonaleniem własnych umiejętności
„Negocjacje” - Jak stosować stylu negocjacyjny "Win-Win" do osiągania obustronnej satysfakcji Świadome budowanie swojej siły negocjacyjnej i partnerskiej relacji z "drugą stroną"
„Obsługa klienta” - Przepis na skuteczną komunikację z klientem, – czyli jak zrozumieć klienta i zostać zrozumianym oraz jak szybko i sprawnie zadbać o klienta zachowując najwyższą jakość obsługi?
„Techniki sprzedaży” - Co zrobić, aby osiągnąć szczyt sprzedaży, czyli zbudować relację, w której Klient będzie się czuł na tyle komfortowo, że odkryje swoje najgłębsze potrzeby i ich uzasadnienie?
„Aktywne słuchanie” Efektywność w komunikacji interpersonalnej, skuteczne przekazywanie i odbiór informacji w codziennej współpracy z ludźmi
„Techniki prezentacji ceny” - Szkolenie stworzone z myślą o potrzebach handlowców, którzy pracują na wysoko konkurencyjnych rynkach, gdzie cena jest wskazywana, jako kluczowe kryterium wyboru
„Techniki sprzedaży – jak radzić sobie z obiekcjami?” ” - Zrozumienie powodów, dla których klienci przedstawiają swoje zastrzeżenia, efektywna postawa handlowca w reakcji na sprzeciw klienta
„Techniki zamknięcia sprzedaży” - Techniki finalizacji sprzedaży, które skutecznie pomagają doprowadzić do zamknięcia. Krok po kroku, w jakich sytuacjach oraz w jaki sposób prowadzić ostatni etap rozmowy ku pozytywnemu zakończeniu
Szkolenia produktowe z zakresu marketingu internetowego.