Anna Fąfara

Anna Fąfara

Specjalista Zespołu Sprzedaży, PCC Rokita SA
Brzeg Dolny, dolnośląskie

Umiejętności

Microsoft Office Modelowanie procesów biznesowych Umiejętność pracy w grupie Umiejętność pracy pod presją czasu Prawo jazdy kat B Umiejętności analityczne samodzielność w podejmowaniu decyzji i organizacji pracy Umiejętności komunikacyjne Testowanie oprogramowania Wdrożenie SAP Samodzielność, odpowiedzialność, dokładność otwartość na nowe wyzwania i doświadczenia, szybkie przyswajanie wiedzy otwartość na współpracę z innymi Budowanie relacji z klientem

Języki

angielski
dobry
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

PCC Rokita SA
Specjalist (Zespół Obslugi Klienta i sprzedaży)
- realizacja zamówień / ustalanie i potwierdzanie warunków realizacji,
- planowanie i koordynacja dostaw dla klientów/ analiza zapotrzebowania,
- wsparcie techniczne menadżera, analiza zapotrzebowania
- przygotowywanie dokumentów sprzedażowych (FV, noty korygujące/obciążeniowe, faktury korekty, INCASO, packing list) oraz transportowych (CMR,IMO DGD, instrukcje B/L, itp),
- Analiza klientów pod kątem wymagań WSK oraz sankcji/ ewidencja WSK
- współpraca w zakresie realizacji sprzedaży i koordynacji dostaw z pracownikami różnych działów (planowanie, produkcja, Urząd Celny, prewencja, księgowość, windykacja i ubezpieczenie należności) oraz różnych spółek z Grupy PCC Rokita,
- udział w procesie reklamacji
- rozliczanie faktur/płatności

Dodatkowe zadania:
- nadzór nad Procedurą realizacji sprzedaży i Procedurą Wewnętrznego systemu Kontroli (WSK) oraz tworzenie/aktualizacja instrukcji
- udział w procesie optymalizacji procesów związanych z realizacją sprzedaży/WSK / opiniowanie zmian.

Udział w upgrade systemu SAP w spółkach Grupy PCC (projekt „Fregata”) jako Key User, w tym:
• współudział w tworzeniu koncepcji wdrożenia
• udział w testach modułowych, integracyjnych systemu
• tworzenie instrukcji dla użytkowników końcowych
• prowadzenie szkoleń dla użytkowników końcowych SAP
PCC Rokita SA
p.o. Specjalista ds. Logistyki (Dział Logistyka, Zakupy, Sprzedaż, Obsługa Klienta)
PCC Rokita SA
Specjalista ds. obslugi klienta (Dział Logistyka, Zakupy, Sprzedaż, Obsługa Klienta)
Orange Polska S.A.
Doradca klienta biznesowego ds. zamóweń złożonych
Przyjmowanie, weryfikacja oraz realizacja zamówień klienta biznesowego
Monitorowanie przebiegu procesu realizacji zamówienia
Utrzymywanie kontaków z kientami
Informowanie klienta o etapie realizacji zamówienia, ustalanie zakresu zmian w paramentrach zamówienia oraz nadzór nad ich wprowadzeniem
Podpisywanie umów/aneksowanie ich/ z klientem na realizację usług (nowe usługi, cesje usług, zmiany ewidencyjne)
Wystawianie not korygujących, korekt do faktury
Udział w procesie reklamcyjnym
Logo
negocjator telefoniczny
KRUK INKASSO Sp. Z O.O
Logo
Asystentka specjalisty ds obsługi klienta (praktyka)
BP PromotionClub Wrocław
nawiązywanie i utrzymywanie kontaktu z klientami
aktualizowanie bazy danych o klientach
prowadzenie korespondencji
tworzenie ofert
Logo
Praktyka studencka
Państwowe Gospodarstwe Leśne Nadleśnictwo Bystrzyca Kłodzka
asystentka specjalisty ds.certyfikacji FSC.
Porównanie wymogów certyfikacji FSC i ISO 9001:2001. Analiza różnic i podobieństw celem oceny możliwości wdrożenia ISO 9001:2001 w jednostkach RDLP.
Zdefiniowanie procesów w Nadleśnictwie;
identyfikacja wymaganych procedur i przekształcenie ich w formę przebiegów procesów
opracowanie mapy procesów oraz diagramów przebiegu procesów;
propozycja usprawnień dla wybranych procesów;
Logo
wolontariusz
Caritas Archidiecezji Wrocławskiej
Wolontariusz w świetlicy środowiskowej oraz profilaktyczno-terapeutycznej.
Moderator grupy młodzieżowej w ruchu RMF oraz opiekun dzieci na letnich koloniach
Logo
animator grupy
Ruch Światło-Życie
planowanie terminów oraz zakresu merytorycznego dla poszczególnych małych grup
opracowywanie rocznego planu pracy małej grupy oraz jego realizacja
współudział w planowanie, opracowywaniu oraz prowadzeniu spotkań i szkoleń dla animatorów grup

Szkolenia i kursy

marzec 2002 - Kurs na Auditorów Wewnętrznych Systemów Zarządzania Jakością zakończony uzyskaniem Certyfikatu Auditora Wewnętrznego Systemów Zarządzania Jakością zgodnego z PN-EN ISO 9001:2001.
grudzień 2004 - Obsługa trudnego klienta
marzec 2009 - Wewnętrzny System Kontroli (WSK) obrotu materiałami strategicznymi

Edukacja

Logo
Logistyka międzynarodowych łańcuchów dostaw - transport materiałów niebezpiecznych, studia podyplomowe
Międzynarodowa Wyższa Szkoła Logistyki i Transportu we Wrocławiu
Logo
Zarządzanie i Marketing/Zarządzanie Przedsiębiorstwem->Zarządzanie Jakością, magisterskie
Politechnika Wrocławska

Specjalizacje

Łańcuch dostaw
Planowanie/Prognozowanie
Obsługa klienta
Inne
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zarządzanie jakością
Zapewnienie jakości

Zainteresowania

pływanie, sztuki walki (TaeKwon-Do),robótki ręczne, fotografia, górskie wędrówki

Organizacje

1996-1998 zawodnik TaeKwon-Do ITF

Inne

znajomość norm serii ISO 9000:2000, umowy ADR
prawo jazdy kat.B,

Grupy

OLANDIA
OLANDIA
OLANDIA - miejsce które musisz poznać .... Olandia to XVIII-wieczny zrewitalizowany obiekt konferencyjno-turystyczny, położony w miejscowości Prusim, nad samym brzegiem jeziora Kuchennego.