Umiejętności
Rezerwacje
Koordynacja
Zorientowanie na klienta
Szkolenia pracowników
Pozytywne nastawienie
Hospitality Industry
Zarządzanie hotelem
Zarządzanie
Microsoft Office
Rozwój produktu
Zarządzanie Sprzedażą
Umiejętności społeczne
Rozwój pracowników
Personel Nadzór
Strategiczne planowanie finansowe
dostarcznie zamówień
Pisanie
Obsługa klienta
Dm Plaza
CDN Opitma
Hotele
Języki
angielski
biegły
włoski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Manager
City Hostel Kraków
-prowadzenie działań sprzedażowych jednego z największych hosteli
w Krakowie: opracowywanie i wdrażanie strategii cenowych, aktywne po-zyskiwanie nowych klientów, prowadzenie negocjacji, przygotowywanie ofert i kontraktów.
-kierowanie, nadzór i koordynacja pracy podległych pracowników zgodnie z obowiązującymi procedurami i standardem hostelu: rekrutacja i szkolenie pracowników, kontrola kadrowo-płacowa.
-opracowywanie, wdrażanie oraz nadzorowanie realizacji budżetu hostelu: planowanie wydatków hostelu, opracowywanie i wdrażanie działań mających na celu optymalizację kosztów hostelu.
w Krakowie: opracowywanie i wdrażanie strategii cenowych, aktywne po-zyskiwanie nowych klientów, prowadzenie negocjacji, przygotowywanie ofert i kontraktów.
-kierowanie, nadzór i koordynacja pracy podległych pracowników zgodnie z obowiązującymi procedurami i standardem hostelu: rekrutacja i szkolenie pracowników, kontrola kadrowo-płacowa.
-opracowywanie, wdrażanie oraz nadzorowanie realizacji budżetu hostelu: planowanie wydatków hostelu, opracowywanie i wdrażanie działań mających na celu optymalizację kosztów hostelu.
General Manager
City Hostel Kraków
- sales activities management in the one of the biggest hostels in Kraków,
- development and implementation of price strategies,
- attracting new customers,
- conduct of negotiations, preparation of trade offers and contracts,
- management, supervision and coordination of the subordinate employees in
accordance with the existing standards,
- new employees recruitment and training,
- personnel and salary control,
- development and implementation of a budget,
- control of the financial resources flow.
- development and implementation of price strategies,
- attracting new customers,
- conduct of negotiations, preparation of trade offers and contracts,
- management, supervision and coordination of the subordinate employees in
accordance with the existing standards,
- new employees recruitment and training,
- personnel and salary control,
- development and implementation of a budget,
- control of the financial resources flow.
ASYSTENT MANAGERA
City Hostel Kraków
-kontrola obiegu gotówki, ewidencja rachunków i faktur (CDN OPT!MA),
-windykacja należności,
-tworzenie działu księgowo-kadrowego,
-dbanie o zaopatrzenie oraz współpraca z dostawcami bieżących usług -koordynowanie prawidłowego obiegu dokumentów i informacji,
-organizacyjne wsparcie dla managera i pracowników recepcji,
-ścisła współpraca z Działem Personalnym,
-rekrutacja i szkolenie pracowników,
-prowadzenie działu kadr (sporządzanie umów o pracę, prowadzenie dokumentacji pracowniczej, wynagrodzenia),
-windykacja należności,
-tworzenie działu księgowo-kadrowego,
-dbanie o zaopatrzenie oraz współpraca z dostawcami bieżących usług -koordynowanie prawidłowego obiegu dokumentów i informacji,
-organizacyjne wsparcie dla managera i pracowników recepcji,
-ścisła współpraca z Działem Personalnym,
-rekrutacja i szkolenie pracowników,
-prowadzenie działu kadr (sporządzanie umów o pracę, prowadzenie dokumentacji pracowniczej, wynagrodzenia),
OFFICE MANAGER
Sodispar Aparthotel and Apartments
-koordynowanie 10 osobowego zespołu,
-bieżące prace biurowe (wystawianie faktur, obsługa kasy, bieżące rozliczenia),
-zarządzanie zaopatrzeniem w firmie,
-obsługa i koordynowanie pobytów gości,
-zarządzanie i koordynowanie bieżących spraw związanych z utrzymaniem apartamentów (koordynowanie usuwania usterek, współpraca z dekoratorami,kontrola personelu technicznego i sprzątającego),
-koordynowanie personelu sprzątającego,
-opracowywanie harmonogramów pracy,
-rekrutacja i szkolenie pracowników,
-współpraca przy tworzeniu strony internetowej (min. redagowanie tekstów),
-współpraca przy obsłudze programu Erasmus
-bieżące prace biurowe (wystawianie faktur, obsługa kasy, bieżące rozliczenia),
-zarządzanie zaopatrzeniem w firmie,
-obsługa i koordynowanie pobytów gości,
-zarządzanie i koordynowanie bieżących spraw związanych z utrzymaniem apartamentów (koordynowanie usuwania usterek, współpraca z dekoratorami,kontrola personelu technicznego i sprzątającego),
-koordynowanie personelu sprzątającego,
-opracowywanie harmonogramów pracy,
-rekrutacja i szkolenie pracowników,
-współpraca przy tworzeniu strony internetowej (min. redagowanie tekstów),
-współpraca przy obsłudze programu Erasmus
INKASENT POBORU OPŁAT
-pobór opłat
-wymiana walutowa,
-obsługa klienta.
-wymiana walutowa,
-obsługa klienta.
Szkolenia i kursy
2004 Stalexport Obsługa klienta. Radzenie sobie z klientem trudnym.
2005 Conart Sp. z o.o. Obsługa klienta. Trening anty-stresowy.
2012 HRCompass Projekt Standardy Obsługi Klienta w Branży Turystycznej i Czasu Wolnego współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
2013 Ove Arup & Partner International Szkolenia dla branży turystycznej województwa małopolskiego szansą rozwoju przedsiębiorczości rodzinnej
2005 Conart Sp. z o.o. Obsługa klienta. Trening anty-stresowy.
2012 HRCompass Projekt Standardy Obsługi Klienta w Branży Turystycznej i Czasu Wolnego współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
2013 Ove Arup & Partner International Szkolenia dla branży turystycznej województwa małopolskiego szansą rozwoju przedsiębiorczości rodzinnej
Edukacja
Specjalizacje
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Hotelarstwo
Zainteresowania
Polish famous climbers – The golden decade of Polish Himalayan mountaineering, The international cuisine, Literature, History of art,
Inne
Zainteresowania: Literatura, historia sztuki, turystyka, polski himalaizm, kuchnia światowa
Znajomość programu CDN Optima, Plaza
2011 – 2012 – MKI ul. Zabłocie 25/5, Kraków – współpraca przy tworzeniu wizerunku firm na portalach społecznościowych, marketing szeptany, Social Media
Znajomość programu CDN Optima, Plaza
2011 – 2012 – MKI ul. Zabłocie 25/5, Kraków – współpraca przy tworzeniu wizerunku firm na portalach społecznościowych, marketing szeptany, Social Media
Grupy
Neomedia
W świecie zdominowanym przez brukowce, trudno znaleźć medium, w którym informacje są w takim stopniu interesujące, jak i prawdziwe. Już niedługo ten stan rzeczy ulegnie zmianie...
Sklep Orientalny Casablanca
Grupa miłośników Sklepu Orientalnego Casablanca www.casablanca.sklep.pl :-) Naturalne olejki z Maroka.
Szkolenia Menadżerskie w Krakowie
System Naczyń Połączonych to cykl szkoleń prowadzonych przez CITTRU Uniwersytetu Jagiellońskiego