Anna Domagała

General Manager at City Hostel Kraków
Balice, małopolskie

Umiejętności

Rezerwacje Koordynacja Zorientowanie na klienta Szkolenia pracowników Pozytywne nastawienie Hospitality Industry Zarządzanie hotelem Zarządzanie Microsoft Office Rozwój produktu Zarządzanie Sprzedażą Umiejętności społeczne Rozwój pracowników Personel Nadzór Strategiczne planowanie finansowe dostarcznie zamówień Pisanie Obsługa klienta Dm Plaza CDN Opitma Hotele

Języki

angielski
biegły
włoski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Manager
City Hostel Kraków
-prowadzenie działań sprzedażowych jednego z największych hosteli
w Krakowie: opracowywanie i wdrażanie strategii cenowych, aktywne po-zyskiwanie nowych klientów, prowadzenie negocjacji, przygotowywanie ofert i kontraktów.
-kierowanie, nadzór i koordynacja pracy podległych pracowników zgodnie z obowiązującymi procedurami i standardem hostelu: rekrutacja i szkolenie pracowników, kontrola kadrowo-płacowa.
-opracowywanie, wdrażanie oraz nadzorowanie realizacji budżetu hostelu: planowanie wydatków hostelu, opracowywanie i wdrażanie działań mających na celu optymalizację kosztów hostelu.
Logo
General Manager
City Hostel Kraków
- sales activities management in the one of the biggest hostels in Kraków,
- development and implementation of price strategies,
- attracting new customers,
- conduct of negotiations, preparation of trade offers and contracts,
- management, supervision and coordination of the subordinate employees in
accordance with the existing standards,
- new employees recruitment and training,
- personnel and salary control,
- development and implementation of a budget,
- control of the financial resources flow.
Logo
Social Media Intern
MKI.pl
Logo
ASYSTENT MANAGERA
City Hostel Kraków
-kontrola obiegu gotówki, ewidencja rachunków i faktur (CDN OPT!MA),
-windykacja należności,
-tworzenie działu księgowo-kadrowego,
-dbanie o zaopatrzenie oraz współpraca z dostawcami bieżących usług -koordynowanie prawidłowego obiegu dokumentów i informacji,
-organizacyjne wsparcie dla managera i pracowników recepcji,
-ścisła współpraca z Działem Personalnym,
-rekrutacja i szkolenie pracowników,
-prowadzenie działu kadr (sporządzanie umów o pracę, prowadzenie dokumentacji pracowniczej, wynagrodzenia),
Logo
OFFICE MANAGER
Sodispar Aparthotel and Apartments
-koordynowanie 10 osobowego zespołu,
-bieżące prace biurowe (wystawianie faktur, obsługa kasy, bieżące rozliczenia),
-zarządzanie zaopatrzeniem w firmie,
-obsługa i koordynowanie pobytów gości,
-zarządzanie i koordynowanie bieżących spraw związanych z utrzymaniem apartamentów (koordynowanie usuwania usterek, współpraca z dekoratorami,kontrola personelu technicznego i sprzątającego),
-koordynowanie personelu sprzątającego,
-opracowywanie harmonogramów pracy,
-rekrutacja i szkolenie pracowników,
-współpraca przy tworzeniu strony internetowej (min. redagowanie tekstów),
-współpraca przy obsłudze programu Erasmus
Logo
RECEPCJONISTA, PRACOWNIK BIUROWY
Sodispar Aparthotel and Apartments
-bieżąca obsługa gości,
-check-in, check-out,
-wystawianie faktur,
-obsługa rezerwacji,
-organizacja transferów
Logo
KIEROWNIK SKLEPU, SPRZEDAWCA
Sklep Lady Bliss
-bieżąca obsługa klienta,
-zarządzanie zamówieniami i dostawami (kontakt z dostawcami z Francji i Izraela),
-dbanie o wizerunek sklepu,
-tłumaczenia i opracowanie tekstów na potrzeby strony internetowej sklepu.
Logo
KIEROWNIK STOISKA DELI
Londis Market House ul. Market Street Caherciveen, Irlandia
-obsługa klienta,
-zarządzanie zamówieniami i dostawami,
-koordynowanie 5 osobowego zespołu,
-opracowywanie harmonogramów pracy.
STALEXPORT Transroute Autostrada S.A.
INKASENT POBORU OPŁAT
-pobór opłat
-wymiana walutowa,
-obsługa klienta.
Pentor Research International
Ankieter
-badania rynku, rekrutacje

Szkolenia i kursy

2004 Stalexport Obsługa klienta. Radzenie sobie z klientem trudnym.

2005 Conart Sp. z o.o. Obsługa klienta. Trening anty-stresowy.

2012 HRCompass Projekt Standardy Obsługi Klienta w Branży Turystycznej i Czasu Wolnego współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

2013 Ove Arup & Partner International Szkolenia dla branży turystycznej województwa małopolskiego szansą rozwoju przedsiębiorczości rodzinnej

Edukacja

Logo
Filologia Polska, magisterskie
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
Logo
Filologia Polska, magisterskie
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie

Specjalizacje

Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Hotelarstwo

Zainteresowania

Polish famous climbers – The golden decade of Polish Himalayan mountaineering, The international cuisine, Literature, History of art,

Inne

Zainteresowania: Literatura, historia sztuki, turystyka, polski himalaizm, kuchnia światowa

Znajomość programu CDN Optima, Plaza

2011 – 2012 – MKI ul. Zabłocie 25/5, Kraków – współpraca przy tworzeniu wizerunku firm na portalach społecznościowych, marketing szeptany, Social Media

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Krakowskie Hostele
Krakowskie Hostele
Miejsce dla wszystkich pracujących w krakowskich hostelach
Marketing szeptany
Marketing szeptany
Marketing szeptany, viral i buzz
Neomedia
Neomedia
W świecie zdominowanym przez brukowce, trudno znaleźć medium, w którym informacje są w takim stopniu interesujące, jak i prawdziwe. Już niedługo ten stan rzeczy ulegnie zmianie...
Sklep Orientalny Casablanca
Sklep Orientalny Casablanca
Grupa miłośników Sklepu Orientalnego Casablanca www.casablanca.sklep.pl :-) Naturalne olejki z Maroka.
Szkolenia Menadżerskie w Krakowie
Szkolenia Menadżerskie w Krakowie
System Naczyń Połączonych to cykl szkoleń prowadzonych przez CITTRU Uniwersytetu Jagiellońskiego