Anna Daria Nowicka

socjolog, coaching (kariery, life, kryzysowy, finansowy), szkolenia, doradztwo zawodowe, HR, CSR
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Coaching Consulting Employer Branding Life Coaching Marketing Public Relations Prowadzenie szkoleń e-PR Reklama Pisanie tekstów na zlecenie Komunikacja korporacyjna Rozwój osobisty doradztwo HR Analiza potrzeb szkoleniowych relacje z mediami Społeczna odpowiedzialność biznesu Wywiad behawioralny w rekrutacji doradztwo zawodowe coaching kariery Assessment & Development Centre wykłady Rozwój zasobów ludzkich kompleksowa obsługa klientów biznesowych i prywatnych szkolenia z umiejętności miękkich audyt personalny dialog motywujący kontakty z mediami oraz partnerami i sponsorami Tworzenie planów i strategii marketingowych Umiejętność prowadzenia rekrutacji i selekcji pracowników. Trener osobisty coaching kryzysowy Zarządzanie wizerunkiem osobistym działania prospołeczne profile osobowości RP4 prowadzenie sesji rozwoju osobistego doradztwo marketing i PR tworzenie ankiet i przeprowadzenie badań badania kultury korporacyjnej tworzenie polityki szkoleń i rozwoju pracowników wystąpienia na konferencjach szkolenia z komunikacji medycznej tworzenie media planów coaching finansowy komunikacja medyczna

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
coach, trener, doradca zawodowy, konsultant HR & Marketing
freelancer
- Zajmuje się coachingiem (głównie kariery, life, kryzysowy, finansowy, coaching grupowy) oraz doradztwem zawodowym.
- Prowadzę szkolenia (głównie z umiejętności psychospołecznych np. komunikacja, asertywność, radzenie sobie ze stresem i wypaleniem zawodowym, konstruktywne udzielanie informacji zwrotnej) oraz wykłady.
- Zajmuję się także konsultingiem w obszarze HR (zwłaszcza Employer Branding, budowanie pozytywnej kultury organizacyjnej, polityki antymobbingowej, rozwiązywanie trudnych sytuacji w relacjach, coaching kryzysowy w biznesie, motywowanie oraz strategie szkoleniowej oraz rozwoju Kapitału Ludzkiego) oraz Marketingu, PR, CSR (Społeczna Odpowiedzialność Biznesu).
Więcej info oraz moje artykuły na www.Twoja-Kariera.com.pl i Twoja-psyche.pl
Zapraszam na mój kanał na YouTube Twoja Kariera i Psyche
Logo
Konsultant i trener
Projekt doradczy dla firm „Instrument Szybkiego Reagowania” nadzorowany przez PARP.
Zakres moich zadań:
- wieloaspektowa analiza sytuacji firmy (zwłaszcza w obszarze marketingu & sprzedaży, strategii oraz zarządzania zasobami ludzkimi)
- diagnoza problemów oraz przedstawienie sposób ich rozwiązania
- bezpośrednie spotkania z osobami zarządzającymi firmami
- przygotowanie strategii rozwoju firm
- opracowanie i prowadzenie szytych na miarę szkoleń i doradztwa
Logo
Menedżer, rekruter, trener, coach
NES Healthcare Agencja rekrutacyjna
Human Resources:
• opracowywanie i prowadzenie swoich autorskich szkoleń z umiejętności psychospołecznych (m. in. dla personelu medycznego)
• coaching (coaching kariery, life coaching, coaching grupowy, business coaching)
• wystąpienia na konferencjach i wykładach
• samodzielne i kompleksowe prowadzenie procesów rekrutacyjnych, bezpośrednie kontakty z kandydatami i klientami
• opracowanie strategii poszerzenia działalności firmy o rekrutację do polskich placówek medycznych oraz pełna odpowiedzialność za ten segment rynku

Marketing, Public Relations, Sprzedaż:
• samodzielne opracowanie strategii i rocznych planów marketingowych oraz prowadzenie kompleksowych działań związanych z marketingiem i PR firmy
• zakup powierzchni reklamowych w mediach elektronicznych i drukowanych
• pisanie tekstów: artykułów, wywiadów, reklam, informacji na stronę www
• kontakty z mediami branżowymi oraz organizacjami i stowarzyszeniami
• współpraca z grafikami i drukarniami przy tworzeniu reklam, banerów, ulotek oraz innych materiałów promocyjnych
• negocjowanie cen z podwykonawcami
• marketing i PR internetowy (m.in. kreowanie wizerunku firmy w internecie, tworzenie artykułów oraz informacji prasowych, współpraca z agencjami marketingu interaktywnego i webmasterem w ramach działań SEM i SEO)
• realizacja celów sprzedażowych, współpraca z klientami (nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientami, przygotowywanie ofert, sprzedaż usług, negocjowanie umów, analiza potrzeb, bezpośrednia współpraca podczas całego procesu rekrutacji oraz szkoleń, prowadzenie bazy klientów)
Logo
Konsultant, trener
Hominem Quero - Agencja rekrutacyjno - doradcza
W obszarze Human Resources:
• Przygotowywanie i prowadzenie sesji Assessment/Development Center oraz tworzenie do nich narzędzi (gry symulacyjne, arkusze oceny kompetencji)
• Prowadzenie procesów rekrutacyjnych
• Audyty personalne i doradztwo
• Badania kultury korporacyjnej, satysfakcji pracowników
• Analiza kompetencyjna
• Prowadzenie szkoleń i warsztatów dot. HR, Społecznej Odpowiedzialności Biznesu (CSR), przeciwdziałania wypaleniu zawodowemu
• Przygotowywanie prezentacji, ofert oraz spotkań z klientami

W obszarze marketingu i PR:
• Odpowiedzialność za całość zadań związanych z marketingiem, promocją i Public Relations firmy
• Pisanie tekstów: artykułów, wywiadów, prezentacji, informacji na stronę www
• Kontakty z mediami oraz organizacjami i stowarzyszeniami związanymi z Human Resources i CSR
• Współpraca z grafikami przy tworzeniu strony internetowej, reklam, banerów, ulotek oraz innych materiałów promocyjnych
• Udział w konferencjach, seminariach, prezentacjach
• Administrowanie stroną www (CMS)
Wyższa Szkoła Pedagogiczna TWP w Warszawie
Wykładowca
Prowadzenie cyklu wykładów i konwersatoriów na studiach podyplomowych ze Społecznej Odpowiedzialności Biznesu:
- Marketing i promocja działań CSR
- Społecznie odpowiedzialne tworzenie miejsc pracy
- Odpowiedzialność w kontekście globalnym - kwestie społeczne”
- Wolontariat pracowniczy
Logo
PR & Marketing Konsultant
Expert Recruitment, Soto – Dalekowschodnie Centrum Kulturalno - Sportowe, Wyższa Szkoła Pedagogiczn
Prowadzenie projektów w obszarze marketingu, Public Relations, Społecznej Odpowiedzialnego Biznesu
AEC DESIGN Sp. z o.o. Sp. k.
Menedżer ds. Marketingu i PR
• samodzielne jednoosobowe stanowisko, poległość prezesowi firmy
• stworzenie i realizacja całości działań dot. reklamy, marketingu, promocji, PR
• kreowanie strategii oraz rocznego planu marketingowego
• przygotowywanie media planów, zakup powierzchni reklamowych
• pisanie artykułów, informacji prasowych, tekstów promocyjnych, reklam
• wsparcie sprzedaży (nagłaśnianie akcji promocyjnych, e-mailing, wsparcie handlowców w kontaktach z klientami, analiza działań konkurencji)
• opracowanie koncepcji i pisanie success story opisujących wdrażanie rozwiązań IT u klientów
• kontakty z dziennikarzami i organizacjami branżowymi
• przygotowywanie udziału w konferencjach, seminariach, eventy
• współpraca z agencjami reklamowymi, mediami, podwykonawcami, drukarnią
• wdrożenie nowej identyfikacji wizualnej firmy, dbałość o spójny wizerunek
• stworzenie i redagowanie newslettera dla klientów
• zamawianie materiałów POS, gadżetów, prezentów okolicznościowych
• wdrożenie nowej strony internetowej (zarówno od strony graficznej jak i funkcjonalności), obsługa CMS, współpraca z firmą zajmującą się SEM i SEO (marketing i pozycjonowanie strony www w wyszukiwarkach internetowych)
Stołeczne Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej S.A.
Specjalista ds. marketingu
• prowadzenie projektów z dziedziny Corporate Social Responsibility (m.in. akcje edukacyjne dot. oszczędzania energii, wspieranie Hospicjum, Fundacji)
• udział w przygotowaniu rocznej strategii marketingowej oraz kampanii reklamowych
• przygotowywanie media planu, zakup powierzchni reklamowych (radio, prasa)
• współpraca z agencjami reklamowymi, grafikami, mediami, podwykonawcami
• pisanie informacji prasowych, raportów, przemówień, tekstów promocyjnych i reklamowych, artykułów do gazet oraz do biuletynu korporacyjnego
• sponsoring sportu – drużyny koszykarskiej SPEC Polonia Warszawa
• sponsoring kultury – teatru Kamienica Emiliana Kamińskiego, Juwenaliów
• employer branding (kreowanie wizerunku pracodawcy, udział w targach pracy, organizowanie konkursów dla pracowników i ich dzieci)
• PR wewnętrzny
• przygotowywanie udziału firmy w targach i konferencjach,
• eventy (m.in. z okazji 50lecia SPEC)
• analizowanie wyników badań marketingowych i dot. wizerunku firmy
• zamawianie materiałów POS, gadżetów
• prace nad wdrożeniem nowej identyfikacji wizualnej
• zgłaszanie SPEC do rankingów oraz opracowywanie danych do ankiet (np. Lider Polskiego Biznesu BCC, Rzeczpospolita – lista 2000, Forum Darczyńców – Forbes, Perły Polskiego Biznesu i ranking firm innowacyjnych INE PAN)
Logo
Koordynator projektów
Agencja Kunst Promotion (reklama, eventy, Public Relations)
• przygotowywanie strategii marketingowych oraz ich prezentacja klientom
• pracowywanie koncepcji eventów, wyjazdów integracyjnych
• kontakty z mediami, przygotowywanie informacji prasowych, zapraszanie dziennikarzy na eventy
• pozyskiwanie patronatów medialnych dla akcji prowadzonych dla klientów (m.in. event Alka – Trans dla firmy Bayer, widowisko muzyczne Vichry)
• pisanie, redagowanie oraz korekta tekstów (copywriter)
• prowadzenie projektów oraz wybranych klientów
• odpowiedzialność za projekt „Obiady czwartkowe w Hotelu Bristol” dla firmy Philipiak Polska; współpraca z Karolem Okrasą, opracowywanie tematów przewodnich spotkań, zapraszanie dziennikarzy i celebrytów, współpraca z Polską Akcją Humanitarną, aukcje na cele charytatywne
• ścisła współpraca z grafikami, DTP, podwykonawcami
• koordynowanie wszystkich projektów, jakie prowadziła agencja tzn. delegowanie, nadzorowanie oraz egzekwowanie zadań wykowywanych przez cały zespół, czuwanie nad timingiem oraz dokładnością wykonywanych zadań
Polkomtel Sp. z o. o.
Młodszy Specjalista ds. Public Relations w Biurze Komunikacji Korporacyjnej
Polkomtel S.A. (operator sieci Plus)
• prowadzenie projektów z dziedziny Corporate Social Responsibility (m.in. kampanie społeczne „Nie bądź piratem – ściągaj legalnie z sieci”, wspieranie renowacji filmów będących dziedzictwem narodowym)
• ścisła współpraca z Forum Odpowiedzialnego Biznesu; samodzielne opracowanie raportu dot. działań CSR w Polkomtelu, udział w targach Dobrych Praktyk CSR,
• działania charytatywne (m.in. przygotowywanie umów darowizn)
• sponsoring (m.in. turnieju golfowego, konkursu Księgowy Roku)
• działania Public Relations i komunikacja korporacyjna
• pisanie oraz redagowanie artykułów do biuletynu korporacyjnego
• employer branding (kreowanie wizerunku pracodawcy poprzez obsługę stoiska na targach pracy, sponsoring Olimpiady Wiedzy Technicznej)
Generali Polska
Referent ds. Marketingu i Reklamy
Referent ds. Marketingu i Reklamy
• udział w przygotowywaniu rocznego planu marketingowego
• działania związane ze Społeczną Odpowiedzialnością Biznesu (CSR) m.in. akcje promujące bezpieczeństwo dzieci na drodze, współpraca ze Szkołą Rodzenia Szpitala Św. Zofii, z Fundacją dr Clowna, PCK. Opiniowanie wniosków o wsparcie, przygotowywanie umów darowizny, bieżąca współpraca, opracowywanie i prowadzenie akcji oraz eventów
• prowadzanie projektów sponsoringowych m.in. współpraca z Polskim Związkiem Tenisowym, Festiwalem Filmów w Gdyni
• Public Relations; kreowanie wizerunku firmy, pisanie tekstów dla prasy, ulotek, raportów, artykułów do gazety korporacyjnej,
• udział w tworzeniu strategii reklamowej: współtworzenie media planu (TV, prasa, outdoor), współpraca z agencją reklamową, tworzenie materiałów ATL i BTL
• analiza badań rynkowych i socjo - demograficznych
• organizacja eventów np. kongres sprzedaży, cykl akcji z Policją (Jabłko czy cytryna, Generalnie zwolnij), festyn z okazji Dnia Dziecka na lotnisku Bemowo
• prace nad adaptacją i wdrożenie w Polsce austriackiej wersji Corporate Identity Manual, a następnie sprawdzanie zgodności z CI wszelkich materiałów reklamowych i promocyjnych
• monitorowanie działań konkurencji

Prowadzenie projektów dla Działu Personalnego:
• stworzenie ankiet, przeprowadzenie i analiza wyników badania satysfakcji pracowników i kultury organizacyjnej
• stworzenie i przeprowadzanie zakrojonego na dużą skalę badania ankietowego badającego opinie sieci sprzedaży (agentów i oddziałów wojewódzkich) o współpracy z centralą
• stworzenie ankiety, przeprowadzenie i analiza wyników badania satysfakcji praktykantów
• opracowanie planu rekrutacji agentów ubezpieczeniowych oraz przygotowanie ogłoszenia rekrutacyjnego
• stworzenie ankiety badającej satysfakcję klientów

Szkolenia i kursy

- Certyfikowany kurs trenerski - Wyższa Szkoła Pedagogiczna TWP
- szkolenie Certyfikowany Asesor metody Assessment / Development Center na Akademii Leona Koźmińskiego
– Akademia Coachingu Kryzysowego, certyfikat Coacha Kryzysowego nr 1/09/CK/2019 oraz Coacha Kryzysowego w Biznesie nr 3/03/CKB/2020) wydane w imieniu NewInsight oraz Polskiego Towarzystwa Interwencji i Coachingu Kryzysowego
– Instytut Pozytywnej Psychologii Kryzysu, certyfikowany Kryzysowy coach/mentor finansowy nr KCMF 1/12/IPTK/2020
- Kurs Doradztwa Zawodowego (40 h) zakończony egzaminem z wynikiem bardzo dobrym – Niepubliczna Placówka Kształcenia Ustawicznego P&M Management Group,
– kurs Trener osobisty, coach, mentor, tutor (30 h) zakończony egzaminem z wynikiem bardzo dobrym – Niepubliczna Placówka Kształcenia Ustawicznego P&M
- Uprawnienia do stosowania narzędzia psychometrycznego RightPath4 (profile osobowości)
- szkolenie z Podstaw Coachingu Kryzysowego pt. Crisis Coaching Essentials zakończone egzaminem, prowadzone przez dr Elżbietę Kluska-Łabuz
- Psychologia negocjacji kryzysowych - SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczny
- Dialog motywujący (w pracy z klientem - 16 h) - Akademickie Centrum Psychoterapii i Rozwoju przy Uniwersytecie SWPS
- Racjonalna Terapia Zachowań (21 h) - metoda skuteczna m.in. przy wychodzeniu ze szkodliwych nawyków oraz przekonań,
- Kiedy coaching interwencyjny, a kiedy terapia? (16h) u dr Lidii Czarkowskiej (z ALK). 1 cz. Kryteria diagnostyczne oraz miejsce i sposoby na pracę z przeszłością klienta w coachingowym procesie”. Cz. 2 „Kryzys, utrata sensu, trudne doświadczenia – inteligencja duchowa i reintegracja klienta
- Inteligencja ciała i psychofizjologia w coachingu - dr Lidia Czarkowska (z ALK)
- Wprowadzenie do mediacji w języku porozumienia bez przemocy (NVC), prowadzone przez Ike'a Lasatera, Dojrzewalnia Róż – Szkoła Trenerów Rozwoju Osobistego
- Akademia Leona Koźmińskiego seminaria: „Obszary zastosowań coachingu – kreatywność i innowacyjność” , „Psychologia pozytywna w coachingu” i inne,
- Grupa SET - warsztaty: Coaching w organizacji, Budowanie i rozwój efektywnych struktur trenerskich, Projektowanie Efektywnych Szkoleń i Procesów Rozwojowych, Menedżer to zawód. Rozwijanie kompetencji menadżerskich w oparciu o Model DNA Menadżera
- Jak doradzać wybór zawodu i szkoły? Interpretacja wyników diagnozy w doradztwie zawodowym - Akademia Webinaru
- 3-miesięczny kurs Public Relations prowadzony przez Związek Firm Public Relations
- Studium Zarządzania Zasobami Ludzkimi
- Roczne warsztaty dziennikarskie
oraz inne szkolenia

Edukacja

Logo
Gospodarka Społeczna, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Pedagogiczna Towarzystwa Wiedzy Powszechnej w Warszawie
Logo
socjologia, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Edukacja/Szkolenia
Coaching
Edukacja/Szkolenia
Rozwój osobisty
Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
Human Resources/Zasoby ludzkie
Szkolenia/Rozwój
Marketing
Komunikacja marketingowa

Zainteresowania

psychologia, socjologia, Społeczna Odpowiedzialność Biznesu,

Organizacje

- członek Stowarzyszenia Doradców Szkolnych i Zawodowych Rzeczypospolitej Polskiej
- członek Polskiego Towarzystwa Komunikacji Medycznej
- Stowarzyszenie Strefa Inspiracji
- Toastmasters International

Inne

- prowadziłam zajęcia na Wydziale Zarządzania UW, SGGW, Wyższej Szkole Pedagogicznej TWP, Szkole Wyższej im. Bogdana Jańskiego w Warszawie
- wykonuję szyte na miarę badania kultury korporacyjnej, oceny 360°, satysfakcji pracowników i klientów (konstruuję i analizuję ankiety, przeprowadzam rozmowy, udzielam feedbacku, przygotowuję rekomendacje)
- prowadzę szkolenia (CSR, HR, PR i marketing, kompetencje miękkie)
- publikuję artykuły o HR i CSR m.in.
• 9 obszarów zarządzania finansami – jak wyglądają u Ciebie? 03.2022
https://www.multilife.com.pl/artykul/9-obszarow-zarzadzania-finansami
• Rozdział „CSR a zdrowie” w książce „Usługi społecznie odpowiedzialnego biznesu” wydanej przez Wyższą Szkołę Pedagogiczną TWP, marzec 2011
• Kwartalnik Business Coaching, artykuł „Dobry menedżer jak dobry samuraj – dlaczego przestrzeganie kodeksu bushido pozwala odnosić sukcesy w biznesie” styczeń 2010
• Miesięcznik Personel Plus, artykuły: „Czy sektor publiczny potrzebuje ludzi biznesu” - styczeń 2010 oraz „Kobieta, puch marny” o sytuacji kobiet na rynku pracy - kwiecień 2010
• www.spolecznieodpowiedzialni.pl (Projekt „Społecznie Odpowiedzialna Uczelnia” – Wyższa Szkoła Pedagogiczna TWP) – tematyka CSR (np. Corporate Citizenship, Czy CSR to tylko PR, employer branding a CSR, Społeczna odpowiedzialność pracodawcy, HR w NGO)
• www.saz.org.pl (strona internetowa Stowarzyszenia Agencji Zatrudnienia) artykuły: „Czy sektor publiczny jest dobrym partnerem dla agencji doradztwa personalnego?” luty 2010, „Kto chce pracować dla administracji? marzec 2010,
• Rekruter – Magazyn branży HR „Czy dobra atmosfera pracy przekłada się na większe zyski w agencjach rekrutacyjnych?” czerwiec 2010
• portale www.medycynaipasje.com.pl, www.hrstandard.pl, www.nowoczesnafirma.pl, www.smakpracy.pl, znanylekarz.pl

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Public Relations w praktyce
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, zarządzanie marką