Języki
angielski
dobry
francuski
dobry
rosyjski
podstawowy
włoski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Terapeuta prowadzący
Centrum Usług Psychologicznych Dr Izabeli Krauze
• Samodzielne przygotowywanie scenariuszy spotkań: stworzenie ogólnej koncepcji, opracowanie szczegółowego przebiegu poszczególnych zadań, tworzenie listy niezbędnych materiałów.
• Organizacja materiałów, przygotowanie sal do zajęć.
• Wyszukiwanie i nawiązywanie kontaktów z osobami wspierającymi zajęcia-muzykami, animatorami.
• Przeprowadzanie zajęć terapii kreatywnej w oparciu o własne scenariusze
• Organizacja materiałów, przygotowanie sal do zajęć.
• Wyszukiwanie i nawiązywanie kontaktów z osobami wspierającymi zajęcia-muzykami, animatorami.
• Przeprowadzanie zajęć terapii kreatywnej w oparciu o własne scenariusze
Terapeuta
Centrum Psychoterapii
• Wspomaganie nauki dziecka z ADHD: stworzenie planu funkcjonowania dziecka w domu i szkole; dostosowanie otoczenia dziecka do jego potrzeb; wprowadzenie systemu punktowego wspierającego koncentrację w szkole i w domu; przeprowadzenie ćwiczeń, zadań i zabaw wspomagających koncentrację; stworzenie zeszytów ułatwiających samodzielną naukę.
• Oddziaływanie terapeutyczne obejmujące dziecko: odnajdowanie mocnych stron dziecka i budowanie na nich poczucia wartości, wiary w siebie i swoje możliwości.
• Oddziaływanie terapeutyczne obejmujące rodzinę: przygotowanie i zapoznanie rodziców z najbardziej efektywnymi metodami pracy z ich dzieckiem, dostarczenie informacji o alternatywnych możliwościach pomocy dla rodziny i dziecka, stworzenie scenariuszy postępowania w czasie pracy rodziców z dzieckiem.
• Oddziaływanie terapeutyczne obejmujące szkołę: współpraca z nauczycielami i dyrekcją, zapoznanie wychowawcy z punktowym systemem motywacyjnym, dostosowanie wymagań programowych do możliwości dziecka, stworzenie możliwie najlepsze warunki do efektywnej pracy w klasie, wspomaganie nauczyciela w czasie lekcji.
• Oddziaływanie terapeutyczne obejmujące dziecko: odnajdowanie mocnych stron dziecka i budowanie na nich poczucia wartości, wiary w siebie i swoje możliwości.
• Oddziaływanie terapeutyczne obejmujące rodzinę: przygotowanie i zapoznanie rodziców z najbardziej efektywnymi metodami pracy z ich dzieckiem, dostarczenie informacji o alternatywnych możliwościach pomocy dla rodziny i dziecka, stworzenie scenariuszy postępowania w czasie pracy rodziców z dzieckiem.
• Oddziaływanie terapeutyczne obejmujące szkołę: współpraca z nauczycielami i dyrekcją, zapoznanie wychowawcy z punktowym systemem motywacyjnym, dostosowanie wymagań programowych do możliwości dziecka, stworzenie możliwie najlepsze warunki do efektywnej pracy w klasie, wspomaganie nauczyciela w czasie lekcji.
Pomocnik psychologa
Ośrodek Pomocy Społecznej Praga Południe
• Współprowadzenie zajęć z dziećmi Romskimi w roli animatora: grupa liczyła 25 dzieci w wieku 5-12 lat. Celem warsztatów było wyrównywanie szans edukacyjnych dzieci, pokazanie im możliwości rozwoju i odnajdywania nowych zainteresowań. Motywowanie do kontynuowania nauki.
• Współprowadzenie grupy socjoterapeutycznej jako pomocnik psychologa: organizowanie materiałów do zajęć, opracowanie systemu motywującego, przygotowywanie nagród, opracowywanie sprawozdań z przebiegu zajęć i osiągniętych rezultatów, przygotowywanie informacji dal rodziców.
• Współorganizowanie imprezy dla rodzin Romskich: przygotowanie prezentacji uwzględniającej przebieg zajęć przeprowadzonych z dziećmi, osiągnięte efekty, możliwości kształcenia i rozwoju, uzyskania wsparcia.
• Współprowadzenie grupy socjoterapeutycznej jako pomocnik psychologa: organizowanie materiałów do zajęć, opracowanie systemu motywującego, przygotowywanie nagród, opracowywanie sprawozdań z przebiegu zajęć i osiągniętych rezultatów, przygotowywanie informacji dal rodziców.
• Współorganizowanie imprezy dla rodzin Romskich: przygotowanie prezentacji uwzględniającej przebieg zajęć przeprowadzonych z dziećmi, osiągnięte efekty, możliwości kształcenia i rozwoju, uzyskania wsparcia.
Szkolenia i kursy
Praktyczne umiejętności doradcy zawodowego
Przywództwo i zespoły zadaniowe
Zarządzanie zasobami ludzkimi
Rozwój umiejętności interpersonalnych
Profilaktyka i socjoterapia dzieci i młodzieży
Przywództwo i zespoły zadaniowe
Zarządzanie zasobami ludzkimi
Rozwój umiejętności interpersonalnych
Profilaktyka i socjoterapia dzieci i młodzieży
Edukacja
Specjalizacje
Human Resources/Zasoby ludzkie
Inne
Zainteresowania
Wspinaczka skałkowa i górska,
Pływanie,
Jazda na nartach,
Stosowana Analiza Zachowania,
Socjologia,
Pływanie,
Jazda na nartach,
Stosowana Analiza Zachowania,
Socjologia,
Inne
Prawo jazdy kat B
Matura dwujęzyczna - Certyfikat o dwujęzyczności(j. francuski)
Znajomość obsługi komputera: Word, Excel, PowerPoint, SPSS,
Matura dwujęzyczna - Certyfikat o dwujęzyczności(j. francuski)
Znajomość obsługi komputera: Word, Excel, PowerPoint, SPSS,
Grupy
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.