Aneta Tawkin (Styś)

Dyrektor Regionu Realizacji Usług Centrum - Contact Center Sp. z o.o.
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
podstawowy
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Contact Center sp. z o. o.
Dyrektor Regionu Realizacji Usług Centrum
Call Center Poland
Kierownik realizacji
Call Center Poland
Project Manager/ Szef Zespołu
Call Center Poland
konsultant telefoniczny
telefoniczna obsługa klienta, windykacja należności, obsługa reklamacji i trudnego klienta.
Geant Polska
specjalista ds sprzedaży i marketingu
obsługa kluczowych klientów

Szkolenia i kursy

Kurs z zakresu przedsiębiorczości ukończony dyplomem (zorganizowany przez Kalkstein Corporate Training), cykl szkoleń (Telefoniczna obsługa klienta; Asertywnosć i stres w kontaktach b2b; Sztuka prezentacji w kontaktach bezpośrednich; Asertywność i stres w relacjach pracowniczych na rynku wewnętrznym; Sprzedaż b2b czyli sztuka negocjacji handlowych dla managerów; Aktywne pozyskiwanie Klientów przez telefon, czyli sprzedaż; Zarządzanie zasobami ludzkimi w ramach teamów zarządzających projektami; Strategia marketingowa i wizualizacja własna handlowca; Budowanie długotrwałych relacji z klientami call center; Proces efektywnej komunikacji)

Edukacja

Logo
finanse/ ubezpieczenia, magisterskie
Wyższa Szkoła Ekonomiczna w Warszawie

Specjalizacje

Call Center
Zarządzanie Call Center

Zainteresowania

narciarstwo, pływanie, nurkowanie głębinowe

Inne

prawo jazdy kat. B

Grupy

Gdańsk Morze Możliwości
Gdańsk Morze Możliwości
Kultura, Sztuka, Biznes, Inwestycje, Networking, Kontakty Biznesowe Gdańska, Promocja Gdańska.
Marketing Bezpośredni
Marketing Bezpośredni
Zapraszam osoby postrzegające rolę marketingu bezpośredniego szerzej niż sprzedaż produktów i usług. Grupa ma służyć wymianie wiedzy i doświadczeń dotyczących interakcji w relacjach biznes
MyEcolife
MyEcolife
ekologia na serio i na wesoło
Outsourcing
Outsourcing
Dzieląc się czasem i pieniędzmi, mamy więcej czasu i pieniędzy.