Aneta Mikicka
Bielsko-Biała,
śląskie
Umiejętności
Obsługa urządzeń biurowych
Prawo jazdy kat B
Doświadczenie zawodowe
pracownik biurowy
FAIR PLAY (biuro ubezpieczeń i płatności)
- obsługa klientów, przyjmowanie płatności (SEZAM, CERI),
- kontrola i wyjaśnianie płatności,
- prowadzenie kasy, sporządzanie raportów kasowych,
- przygotowywanie ofert i sprzedaż ubezpieczeń samochodowych oraz mieszkaniowych (AVIVA, MTU, Liberty, HDI Gerling),
- prowadzenie kalendarza.
- kontrola i wyjaśnianie płatności,
- prowadzenie kasy, sporządzanie raportów kasowych,
- przygotowywanie ofert i sprzedaż ubezpieczeń samochodowych oraz mieszkaniowych (AVIVA, MTU, Liberty, HDI Gerling),
- prowadzenie kalendarza.
właściciel
DUO-EXPERT (przedstawiciel bankowy)
- obsługa telefoniczna biura,
- wystawianie faktur,
- prowadzenie korespondencji,
- kontrola i wyjaśnianie płatności,
- prowadzenie biura oraz prowadzenie dokumentacji firmy,
- negocjowanie umów,
- obliczanie zdolności kredytowej za pomocą kalkulatorów bankowych,
- sporządzanie wniosków i umów za pomocą systemów komputerowych on-line.
- wystawianie faktur,
- prowadzenie korespondencji,
- kontrola i wyjaśnianie płatności,
- prowadzenie biura oraz prowadzenie dokumentacji firmy,
- negocjowanie umów,
- obliczanie zdolności kredytowej za pomocą kalkulatorów bankowych,
- sporządzanie wniosków i umów za pomocą systemów komputerowych on-line.
kierownik biura i specjalista ds. kredytów gotówkowych
ML Partner Kredytowy (przedstawiciel bankowy)
- obsługa klientów,
- prowadzenie kalendarza zarządu,
- administracja aktami osobowymi pracowników (dbanie o aktualizację,
- archiwizacja dokumentów),
- wsparcie działu księgowości,
- wystawianie faktur,
- prowadzenie korespondencji,
- kontrola i wyjaśnianie płatności,
- prowadzenie biura oraz prowadzenie dokumentacji firmy,
- udział w rozmowach kwalifikacyjnych,
- obliczanie zdolności kredytowej za pomocą kalkulatorów bankowych,
- sporządzanie wniosków i umów za pomocą systemów komputerowych on-line.
- prowadzenie kalendarza zarządu,
- administracja aktami osobowymi pracowników (dbanie o aktualizację,
- archiwizacja dokumentów),
- wsparcie działu księgowości,
- wystawianie faktur,
- prowadzenie korespondencji,
- kontrola i wyjaśnianie płatności,
- prowadzenie biura oraz prowadzenie dokumentacji firmy,
- udział w rozmowach kwalifikacyjnych,
- obliczanie zdolności kredytowej za pomocą kalkulatorów bankowych,
- sporządzanie wniosków i umów za pomocą systemów komputerowych on-line.
Szkolenia i kursy
11.2006 - Szkolenie organizowane przez Santander Consumer Bank - kredyty gotówkowe i obsługa systemu PokerNOS;
04.2006 - Szkolenie organizowane przez GE Money Bank w Katowicach, temat szkolenia: "Jak zapobiegać wyłudzeniom kredytów gotówkowych" - ukończone certyfikatem;
01.2006 - Szkolenie organizowane przez GE Money Bank w Skorzęcinie z zakresu obsługi kredytów gotówkowych - ukończone certyfikatem;
09.2005 - Szkolenie organizowane przez Getin Bank S.A. w Łodzi z zakresu obsługi kredytów gotówkowych;
10.2005-03.2006 - Szkolenia z zakredu kredytów gotówkowych w bankach: Pekao S.A., PKO BP S.A., Eurobank oraz BPH w Gliwicach.
04.2006 - Szkolenie organizowane przez GE Money Bank w Katowicach, temat szkolenia: "Jak zapobiegać wyłudzeniom kredytów gotówkowych" - ukończone certyfikatem;
01.2006 - Szkolenie organizowane przez GE Money Bank w Skorzęcinie z zakresu obsługi kredytów gotówkowych - ukończone certyfikatem;
09.2005 - Szkolenie organizowane przez Getin Bank S.A. w Łodzi z zakresu obsługi kredytów gotówkowych;
10.2005-03.2006 - Szkolenia z zakredu kredytów gotówkowych w bankach: Pekao S.A., PKO BP S.A., Eurobank oraz BPH w Gliwicach.
Specjalizacje
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia