Umiejętności
Zarządzanie zespołem
Rekrutacja konktraktowa
Szkolenia pracowników
Obsługa klienta
Zarządzanie Sprzedażą
Rekrutacja przez Internet
ukierunkowanie na rozwój i osiąganie rezultatów
Rekrutacja międzynarodowa
Umiejętności sprzedaży
Rekrutacja pracowników / szkolenia
Pozyskiwanie i rekrutacja pracowników
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Doradca ds. Obsługi Klienta/ Asystent ds. Zarządzania Zapasem
• obsługa procesu reklamacji, wystawianie faktur, czynny udział w akcjach marketingowych;
• generowanie i modyfikacja zapasów, kontrola stanów, dat i jakości produktów, aktualizacja codziennych raportów tj. sprzedaż, straty, dostępność i brak towaru;
• członek panelu komunikacji tj. czynne uczestnictwo w redagowaniu wewnętrznego magazynu dla pracowników w całym kraju;
• generowanie i modyfikacja zapasów, kontrola stanów, dat i jakości produktów, aktualizacja codziennych raportów tj. sprzedaż, straty, dostępność i brak towaru;
• członek panelu komunikacji tj. czynne uczestnictwo w redagowaniu wewnętrznego magazynu dla pracowników w całym kraju;
GłÓWNY MANAGER
WH Smith UK
• organizacja wszystkich działań HR takich jak: rekrutacja i szkolenie pracowników, sporządzanie umów, zakładanie kart pracowników, organizacja godzin pracy, zarządzanie dokształcaniem pracowników, wywiązywanie się z zaplanowanego budżetu pracowników;
• zarządzanie działem finansowym tj. rozliczanie kas sklepu, zamawianie, odbiór i bankowanie gotówki, planowanie osiągania wyznaczonych zysków oraz obliczanie strat, analiza tygodniowych, miesięcznych i rocznych budżetów;
• zapewnienie bezpiecznego środowiska pracy dla siebie i zespołu składającego się z dziesięciu pracowników – dbanie o przestrzeganie przepisów BHP;
• kontrola kas tj. ustalanie grafiku, prowadzenie dochodzenia w przypadku różnic w gotówce;
• kontrola i zarządzanie produktami tj. zaopatrzenie, sprawdzanie stanu, jakości i terminu ważności asortymentu sklepu;
• pozyskiwanie i współpraca z lokalnymi dostawcami;
• codzienna komunikacja z główną siedzibą firmy w Wielkiej Brytanii oraz wypełnianie poleceń centrali;
• zarządzanie działem finansowym tj. rozliczanie kas sklepu, zamawianie, odbiór i bankowanie gotówki, planowanie osiągania wyznaczonych zysków oraz obliczanie strat, analiza tygodniowych, miesięcznych i rocznych budżetów;
• zapewnienie bezpiecznego środowiska pracy dla siebie i zespołu składającego się z dziesięciu pracowników – dbanie o przestrzeganie przepisów BHP;
• kontrola kas tj. ustalanie grafiku, prowadzenie dochodzenia w przypadku różnic w gotówce;
• kontrola i zarządzanie produktami tj. zaopatrzenie, sprawdzanie stanu, jakości i terminu ważności asortymentu sklepu;
• pozyskiwanie i współpraca z lokalnymi dostawcami;
• codzienna komunikacja z główną siedzibą firmy w Wielkiej Brytanii oraz wypełnianie poleceń centrali;
Specjalizacje
Human Resources/Zasoby ludzkie
Kadry i płace
Obsługa klienta
Kasjerzy
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe
Zarządzanie jakością
Kontrola jakości
Zainteresowania
Żeglarstwo, fitness:)