Aneta Czarnocka

Pricing Analyst for CEE & RU, Shell Polska Sp. z o.o.

Języki

angielski
biegły
francuski
dobry
niemiecki
dobry
rosyjski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
DACH Retail Pricing Analyst
Shell Deutschland
1. Perform daily pricing activities on DACH Retail sites
2. Build Access database to assess long term pricing initiatives on test sites.
3. Develop volume and margin reports on site level to support Pricing Implementers and Territory Managers in pricing decisions.
4. Monitor performance and challenge volume and margin targets.
Shell Polska Sp. z o.o.
Retail Pricing Analyst for CEE & RU
1. Przygotowywanie okresowych raportów dotyczących krótko- i długoterminowych planów sprzedaży i marży dla PL, CZ, SK, BG, RU, HU, prezentacja wyników kadrze zarządzającej
2. Weryfikacja sprzedaży, tworzenie rekomendacji dla działań optymalizujących sprzedaż oraz marże
3. Przeprowadzanie analiz kosztu produktu
4. Wspieranie audytów wewnętrznych i zewnętrznych
5. Tworzenie relacyjnych baz danych zawierającej wyniki sprzedaży oraz marże w poszczególnych segmentach Retaila w CEE & RU. Administrowanie bazą poprzez dodawanie nowych wpisów oraz tworzenie nowych zapytań (MS Access/SQL)
6. Ustalanie cen paliw na stacjach, wdrażanie strategicznych akcji mających na celu pobudzić sprzedaż oraz marżę
Shell Polska Sp. z o.o.
GSAP Business Analyst for CEE & Russia
1. Pełnienie roli eksperta w zakresie modułu SD w obszarze funkcjonalnym, technicznym oraz na płaszczyźnie procesów biznesowych w PL, CZ, SK, BG, RU
2. Utrzymanie i rozwój systemu SAP w obszarze SD
3. Udział w projektowaniu i wdrażaniu modyfikacji i poprawek
4. Zapewnianie dobrej jakości dokumentacji technicznej
5. Przygotowywanie koncepcji pod wdrożenie nowych funkcjonalności
6. Wspieranie biznesu przy rozwiązywaniu problemów związanych z wdrożeniem GSAPa w CEE & RU
7. Szkolenie końcowych użytkowników w zakresie wykorzystania SAPa w codziennych procesach
8. Przygotowywanie danych klientów i transakcyjnych służących do załadowania do systemu
Shell Polska Sp. z o.o.
StCC Project Management Office
1. Analizowanie i raportowanie wykorzystania bieżącego budżetu przy jednoczesnym koordynowaniu przyszłorocznego planu.
2. Koordynowanie oraz aktualizacja zmian na planie lokalnych i globalnych projektów poprzez kontakt z Project Managerami z 30 krajów.
3. Stały kontakt z Implementation Managerami w celu koordynowania aktualnego stanu projektów oraz eskalowanie występujących problemów.
4. Organizowanie okresowych telekonferencji w celu przedyskutowania problemów, przygotowywanie agendy, sporządzanie minutes, akcji.
5. Bieżące wspomaganie PMO i Global Managera w codziennej pracy poprzez administrowanie dokumentów, zarządzanie kalendarzem, organizowanie podróży,
zakwaterowania itd.

Szkolenia i kursy

Become Trusted Advisor, Budapest, May 2012
Access SQL and VBA, Warsaw, November 2011
Retail Pricing Tools, Hamburg, February 2011
ESI Project Management Training, London, October 2010
Negotiation and Persuation Training, Prague, September 2008
IRM-ELIS Handling Confidential Information, August 2009

Edukacja

Logo
Finanse i Rachunkowosc, magisterskie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Metody Ilosciowe w Ekonomii i Systemy Informacyjne, magisterskie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Inne

Software: SAP, Gretl, Statistica, Demeter, Access
Programowanie: Visual Basic, SQL

Dodatkowe Umiejętności:
Praca w międzynarodowym wielokulturowym środowisku, Wysokie umiejętności analityczne,
Doskonała organizacja,
Umiejętność pracy pod presją czasu,
Szybkość i efektywność uczenia się,
Obsługa wirtualnych narzędzi komunikacyjnych

Grupy

Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie