Umiejętności
Sprzedaż bezpośrednia
Negocjacje
Rekrutacja
Zarządzanie zespołem
Motywowanie zespołu
Języki
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
kierownik oddziału
• Planowanie, organizowanie i kontrolowanie podległego zespołu w regionie wschodniej Polski (12 PH ).
• Coaching.
• Współpraca z istniejącymi klientami kluczowymi oraz pozyskiwanie nowych kontraktów.
• Negocjacje warunków współpracy z kluczowymi klientami.
• Wprowadzanie oraz monitorowanie akcji promocyjnych.
• Przygotowanie miesięcznej strategii sprzedaży w kanale nowoczesnym.
• Przygotowywanie raportów zbiorczych oraz ich prezentacja.
• Współpraca ze wszystkimi działami firmy (dział prawny, finansowy, marketing, produkcja, logistyka, sprzedaż).
• Obsługa sklepów kanału nowoczesnego w regionie mazowieckim.
• Koordynowanie i ustalanie akcji promocyjnych z udziałem hostess
• Zarządzanie gospodarką magazynową fifo
• Coaching.
• Współpraca z istniejącymi klientami kluczowymi oraz pozyskiwanie nowych kontraktów.
• Negocjacje warunków współpracy z kluczowymi klientami.
• Wprowadzanie oraz monitorowanie akcji promocyjnych.
• Przygotowanie miesięcznej strategii sprzedaży w kanale nowoczesnym.
• Przygotowywanie raportów zbiorczych oraz ich prezentacja.
• Współpraca ze wszystkimi działami firmy (dział prawny, finansowy, marketing, produkcja, logistyka, sprzedaż).
• Obsługa sklepów kanału nowoczesnego w regionie mazowieckim.
• Koordynowanie i ustalanie akcji promocyjnych z udziałem hostess
• Zarządzanie gospodarką magazynową fifo
Przedstawiciel handlowy
REN Sp. J.
• Kontakty biznesowe z klientami kluczowymi kanału nowoczesnego.
• Obsługa klientów detalicznych .
• Pozyskiwanie nowych odbiorców detalicznych.
• Analiza rynku detalicznego.
• Raportowanie osiągniętych wyników
• Realizacja planów sprzedaży
• Opracowanie dokumentów sprawozdawczych, analitycznych oraz udzielanych informacji o aktualnym zapotrzebowaniu rynku. ( raportowanie tygodniowe)
• Dbanie o wizerunek firmy
• Monitoring i windykacja należności
• Obsługa klientów detalicznych .
• Pozyskiwanie nowych odbiorców detalicznych.
• Analiza rynku detalicznego.
• Raportowanie osiągniętych wyników
• Realizacja planów sprzedaży
• Opracowanie dokumentów sprawozdawczych, analitycznych oraz udzielanych informacji o aktualnym zapotrzebowaniu rynku. ( raportowanie tygodniowe)
• Dbanie o wizerunek firmy
• Monitoring i windykacja należności
Kierowca-handlowiec
PHU Chłodnia Unimors sp. z o.o
Obsługa klientów detalicznych .
• Pozyskiwanie nowych odbiorców detalicznych.
• Analiza rynku detalicznego.
• Raportowanie osiągniętych wyników
• Realizacja planów sprzedaży
• Opracowanie dokumentów sprawozdawczych, analitycznych oraz udzielanych informacji o aktualnym zapotrzebowaniu rynku. ( raportowanie tygodniowe)
• Dbanie o wizerunek firmy
• Monitoring i windykacja należności
• Pozyskiwanie nowych odbiorców detalicznych.
• Analiza rynku detalicznego.
• Raportowanie osiągniętych wyników
• Realizacja planów sprzedaży
• Opracowanie dokumentów sprawozdawczych, analitycznych oraz udzielanych informacji o aktualnym zapotrzebowaniu rynku. ( raportowanie tygodniowe)
• Dbanie o wizerunek firmy
• Monitoring i windykacja należności
Szkolenia i kursy
09.2011-06.2012 Kurs komputerowy –uzyskanie certyfikatu ECDL
09.10.2010 Szkolenie z GHP, GDP(GMP) HACCP
04.2006 Techniki sprzedaży
09.10.2010 Szkolenie z GHP, GDP(GMP) HACCP
04.2006 Techniki sprzedaży
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zainteresowania
bieganie, wędkarstwo