Alina Hermanowska

Kierownik Obsługi Klienta / Kierownik Administracji Sprzedaży
Bydgoszcz, kujawsko-pomorskie

Umiejętności

Zarządzanie zmianą Wdrożenia ERP Obsługa kluczowych klientów KPI implementation Project Management Wdrożenie SAP Team Spirit Zarządzanie zespołem Obsługa klienta Prawo jazdy kat B angielski zaawansowany Team Managment motywowanie i rozwój pracowników

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Logo
Product Sales Channel Manager
Sims Recycling Solution
Logo
Key Account Manager, Poland
Importaco Poland Sp. z o.o.
ASG Bydgoszcz Sp. z o.o.
Kierownik Obsługi Klienta (Sales Front Office Manager)
Jutrzenka Colian Sp. z o.o.
Kierownik Działu Administracji Sprzedaży
Jutrzenka Colian Sp. z o.o.
Zastępca Kierownika Działu Obsługi Klienta
12.2001 - 09.2003 Specjalista ds. Obsługi Klienta
01.1996 - 11.2001 Referent ds. Obsługi Klienta

Projekty

Zbudowanie działu administracji sprzedaży
Wdrażanie systemów ERP - Max Client, SAP, DiMS

Szkolenia i kursy

PMI
Organizator: PM Expert Sp. zo.o.

Prince2 Foundation
Organizator: Altkom S.A., akredytacja APMG International

Intercultural Negotiation Skills
Organizator: Coverdale Managementberatungs und trainings Ges. M.b.H. Wiedeń

Projectmanagement
Organizator: Coverdale Managementberatungs und trainings Ges. M.b.H. Wiedeń

Zarządzanie kluczowymi klientami
Organizator: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, Most Wanted, EFS

Finanse dla niefinansistów
Organizator: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, Most Wanted, EFS

Edukacja

Logo
., MBA
Wyższa Szkoła Bankowa w Toruniu Wydział Finansów i Zarządzania w Bydgoszczy
Logo
Podyplomowe Studia Integracji Europejskiej, Kontaktów Międzynarodowych i Dyplomacji, studia podyplomowe
Akademia Bydgoska im. Kazimierza Wielkiego
Logo
Administracja, Magisterskie Studia Uzupełniające, magisterskie
Uniwersytet Gdański, Wydział Prawa i Administracji
Logo
administracja publiczna, licencjackie
Akademia Bydgoska im. Kazimierza Wielkiego

Specjalizacje

Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Obsługa klienta
Inne
Sprzedaż
Usługi profesjonalne
Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń
Sprzedaż - FMCG
Zarządzanie sprzedażą - FMCG

Inne

- Dobra znajomość arkusza EXCEL, edytora WORLD, bazy danych ACCESS oraz PowerPoint
- Dobra znajomość pozostałych elementów pakietu MS OFFICE
- Obsługa zintegrowanego programu MAX CLIENT, JDE, SAP, DiMS
- Prawo jazdy kat. B

Grupy

Uniwersytet Gdański
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.