Aleksandra Wilczyńska
Technical Service Manager, Govecs Poland Sp. zo.o.
Wrocław,
dolnośląskie
Języki
angielski
biegły
serbski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Technical Service Manager
-zarządzanie działem obsługi klienta, w tym serwisem technicznym;
- tworzenie dokumentacji wspierającej pracę działu;
- opracowywanie dokumentacji klienckiej związanej z produktami (istrukcje dla użytkowników oraz serwisów technicznych;
- raportowanie do oraz ścisła współprac a zarządem;
- kontakt z kluczowymi Importerami;
- inne, związane ze stanowiskiem.
- tworzenie dokumentacji wspierającej pracę działu;
- opracowywanie dokumentacji klienckiej związanej z produktami (istrukcje dla użytkowników oraz serwisów technicznych;
- raportowanie do oraz ścisła współprac a zarządem;
- kontakt z kluczowymi Importerami;
- inne, związane ze stanowiskiem.
Kierownik działu obsługi przedstawiciela
- nadzorowanie pracy zespołu Agentów contact center (telefony przychodzące) oraz pracowników działu handlowo-administracyjnego: kontrola jakościowa i ilościowa, ocena okresowa, delegowanie zadań,
- administracja kadrowa (urlopy, grafiki) oraz aktywny udział w rekrutacji pracowników;
- kontrola i aktualizacja dokumentacji procesowej, zapewnienie sprawnego przepływu informacji z i do działu, sporządzanie raportów ilościowych i jakościowych;
- budowanie pozytywnych relacji z Przedstawicielami firmy, przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji, obsługa klientów kluczowych;
- aktywny udział w różnorodnych projektach, w tym we wprowadzaniu nowych produktów;
- administracja kadrowa (urlopy, grafiki) oraz aktywny udział w rekrutacji pracowników;
- kontrola i aktualizacja dokumentacji procesowej, zapewnienie sprawnego przepływu informacji z i do działu, sporządzanie raportów ilościowych i jakościowych;
- budowanie pozytywnych relacji z Przedstawicielami firmy, przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji, obsługa klientów kluczowych;
- aktywny udział w różnorodnych projektach, w tym we wprowadzaniu nowych produktów;
Specjalista d/s telefonicznej obsługi Przedstawiciela
Telecommunications Operations & Contact Centre (ACN) Sp. z o.o.
- obsługa telefonicznych oraz e-mailowych zapytań od Przedstawicieli firmy (informacja produktowa, zapytania dotyczące wynagrodzenia);
- wstępna analiza zgłaszanych przez Przedstawicieli problemów oraz raportowanie ich do odpowiednich działów;
- administracja kont przedstawicieli w wewnętrznym systemie informatycznym;
- administracja kont klienckich w systemie DISE;
- wstępna analiza zgłaszanych przez Przedstawicieli problemów oraz raportowanie ich do odpowiednich działów;
- administracja kont przedstawicieli w wewnętrznym systemie informatycznym;
- administracja kont klienckich w systemie DISE;
Specjalista d/s rekrutacji oraz obsługi klienta
HAND HR
- pozyskiwanie i obsługa klientów, w tym klientów zagranicznych;
- przygotowywanie oraz prezentacja ofert;
- udział w projektowaniu oraz w samych procesach rekrutacyjnych (formułowanie oraz publikacja ogłoszeń, wstępna selekcja, udział w rozmowach kwalifikacyjnych, administracja danymi kandydatów w wewnętrznej bazie);
- administracja biurowa;
- przygotowywanie oraz prezentacja ofert;
- udział w projektowaniu oraz w samych procesach rekrutacyjnych (formułowanie oraz publikacja ogłoszeń, wstępna selekcja, udział w rozmowach kwalifikacyjnych, administracja danymi kandydatów w wewnętrznej bazie);
- administracja biurowa;
Szkolenia i kursy
2010.02-2010.04 "Zarządzanie wiekiem", kurs organizowany przez projekt Kuźnia Kadr 2:
-uwarunkowania zarządzaniem pracownikami 45+ w organizacji;
-dobór pracowników oraz elastyczne formy zatrudniania;
-psychologiczne aspekty rozwoju osobistego;
-motywacja i motywowanie w środowisku zawodowym;
2010.02 kurs "Specjalista d/s kadr i płac", organizowany przez Prominet College zakończony egzaminem oraz wydaniem świadectwa MEN o ukończonym kursie;
2009.06-2009.09 „Dobra Firma to dobre kadry” organizowane przez firmę INBIT, finansowane ze środków unijnych:
- rekrutacja, zatrudnianie i zwalnianie pracowników;
- ocena, motywacja i wynagradzanie pracowników;
- inne zagadnienia związane z ZZL, m.in. budowanie ścieżek kariery, szkolenia z zakresu umiejętności miękkich, poparte praktycznymi warsztatami;
-uwarunkowania zarządzaniem pracownikami 45+ w organizacji;
-dobór pracowników oraz elastyczne formy zatrudniania;
-psychologiczne aspekty rozwoju osobistego;
-motywacja i motywowanie w środowisku zawodowym;
2010.02 kurs "Specjalista d/s kadr i płac", organizowany przez Prominet College zakończony egzaminem oraz wydaniem świadectwa MEN o ukończonym kursie;
2009.06-2009.09 „Dobra Firma to dobre kadry” organizowane przez firmę INBIT, finansowane ze środków unijnych:
- rekrutacja, zatrudnianie i zwalnianie pracowników;
- ocena, motywacja i wynagradzanie pracowników;
- inne zagadnienia związane z ZZL, m.in. budowanie ścieżek kariery, szkolenia z zakresu umiejętności miękkich, poparte praktycznymi warsztatami;
Edukacja
Specjalizacje
Inżynieria
Monterzy/Serwisanci