Aleksandra Wilczyńska

Aleksandra Wilczyńska

Technical Service Manager, Govecs Poland Sp. zo.o.
Wrocław, dolnośląskie

Języki

angielski
biegły
serbski
dobry
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

GOVECS POLAND Sp. z o o
Technical Service Manager
-zarządzanie działem obsługi klienta, w tym serwisem technicznym;
- tworzenie dokumentacji wspierającej pracę działu;
- opracowywanie dokumentacji klienckiej związanej z produktami (istrukcje dla użytkowników oraz serwisów technicznych;
- raportowanie do oraz ścisła współprac a zarządem;
- kontakt z kluczowymi Importerami;
- inne, związane ze stanowiskiem.
Telecommunications Operations & Service Centre (ACN) Sp. z o.o.
Kierownik działu obsługi przedstawiciela
- nadzorowanie pracy zespołu Agentów contact center (telefony przychodzące) oraz pracowników działu handlowo-administracyjnego: kontrola jakościowa i ilościowa, ocena okresowa, delegowanie zadań,
- administracja kadrowa (urlopy, grafiki) oraz aktywny udział w rekrutacji pracowników;
- kontrola i aktualizacja dokumentacji procesowej, zapewnienie sprawnego przepływu informacji z i do działu, sporządzanie raportów ilościowych i jakościowych;
- budowanie pozytywnych relacji z Przedstawicielami firmy, przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji, obsługa klientów kluczowych;
- aktywny udział w różnorodnych projektach, w tym we wprowadzaniu nowych produktów;
Logo
Specjalista d/s telefonicznej obsługi Przedstawiciela
Telecommunications Operations & Contact Centre (ACN) Sp. z o.o.
- obsługa telefonicznych oraz e-mailowych zapytań od Przedstawicieli firmy (informacja produktowa, zapytania dotyczące wynagrodzenia);
- wstępna analiza zgłaszanych przez Przedstawicieli problemów oraz raportowanie ich do odpowiednich działów;
- administracja kont przedstawicieli w wewnętrznym systemie informatycznym;
- administracja kont klienckich w systemie DISE;
Logo
Specjalista d/s rekrutacji oraz obsługi klienta
HAND HR
- pozyskiwanie i obsługa klientów, w tym klientów zagranicznych;
- przygotowywanie oraz prezentacja ofert;
- udział w projektowaniu oraz w samych procesach rekrutacyjnych (formułowanie oraz publikacja ogłoszeń, wstępna selekcja, udział w rozmowach kwalifikacyjnych, administracja danymi kandydatów w wewnętrznej bazie);
- administracja biurowa;
Logo
Event Animator
Carlsberg Task Force Team
Kancelaria Prawna LEXUS
Negocjator telefoniczny
KRUK S.A.
Specjalista d/s telefonicznej windykacji nalezności

Szkolenia i kursy

2010.02-2010.04 "Zarządzanie wiekiem", kurs organizowany przez projekt Kuźnia Kadr 2:
-uwarunkowania zarządzaniem pracownikami 45+ w organizacji;
-dobór pracowników oraz elastyczne formy zatrudniania;
-psychologiczne aspekty rozwoju osobistego;
-motywacja i motywowanie w środowisku zawodowym;

2010.02 kurs "Specjalista d/s kadr i płac", organizowany przez Prominet College zakończony egzaminem oraz wydaniem świadectwa MEN o ukończonym kursie;

2009.06-2009.09 „Dobra Firma to dobre kadry” organizowane przez firmę INBIT, finansowane ze środków unijnych:
- rekrutacja, zatrudnianie i zwalnianie pracowników;
- ocena, motywacja i wynagradzanie pracowników;
- inne zagadnienia związane z ZZL, m.in. budowanie ścieżek kariery, szkolenia z zakresu umiejętności miękkich, poparte praktycznymi warsztatami;

Edukacja

Logo
Język angielski, licencjackie
Nauczycielskie Kolegium Języków Obcych
Logo
Filologia słowiańska - profil serbski, licencjackie
Uniwersytet Wrocławski

Specjalizacje

Inżynieria
Monterzy/Serwisanci

Grupy

Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
Top Manager
Top Manager
Zapraszam do dyskusji kadrę zarządzającą i młodych ludzi na początku kariery zawodowej.