Aleksandra Pietrzyk

Director of Commercial & Digital
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Branded Content Analiza mediów Zakup Mediów Planowanie mediów Negocjacje Reklama lokowanie produktu Produkcja filmowa i telewizyjna

Języki

angielski
biegły
łaciński
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Director of Commercial & Digital
Endemol Shine Polska
Endemol Polska
Director of Commercial
Endemol Polska
Head of commercial
Polsat Media Sp. z o.o.
Kierownik ds. Projektów Specjalnych - Dział Projektów Specjalnych i Sponsoringu
Sprzedaż i obsługa projektów niestandardowych, lokowania produktu oraz nadzór nad produkcją komercyjną.
Polsat Media Sp. z o.o.
Starszy Specjalista ds. Projektów Specjalnych - Dział Projektów Specjalnych i Sponsoringu
Koordynacja projektów związanych z lokowaniem produktów oraz działaniami niestandardowymi w audycjach telewizyjnych:
(m.in TOP CHEF, Hell's Kitchen, Must Be The Music).

Współpraca z zespołem przy programach na głównej antenie Polsat (m.in Taniec z Gwiazdami, Twoja Twarz Brzmi Znajomo, Nasz Nowy Dom)

Programy dedykowane na zlecenie Klientów - koordynacja reklamowa, produkcyjna, bieznesowa.

Ścisła współpraca z Producentami zewnętrznymi i wewnętrznymi; Przygotowywanie propozycji dot. lokowania produktów w wybranych audycjach telewizyjnych; Negocjowanie ofert handlowych.
Polsat Media Sp. z o.o.
Specjalista ds. Projektów Specjalnych - Dział Projektów Specjalnych i Sponsoringu
Koordynacja projektów związanych z lokowaniem produktów w audycjach telewizyjnych (m.in TOP CHEF, Nasz Nowy Dom, Must Be The Musi, Got to dance, Ekipa Na Swoim, Studio Weekend, Koncert Kolęd).

Ścisła współpraca z Producentami zewnętrznymi i wewnętrznymi; Przygotowywanie propozycji dot. lokowania produktów w wybranych audycjach telewizyjnych; Negocjowanie ofert handlowych.
TVN Warner Bros. Discovery
Koordynator Sprzedaży / Projekty Korporacyjne - Agencja TVN
KOORDYNATOR SPRZEDAŻY/ Projekty Korporacyjne - Agencja TVN (12.2010-07.2012)

* Budowanie i utrzymywanie relacji biznesowych z partnerami handlowymi; Realizowanie celów sprzedażowych; Koordynowanie prac produkcyjnych i realizacyjnych; Pozyskiwanie nowych klientów; Sporządzanie kosztorysów projektów i zarządzanie budżetami; Negocjowanie warunków finansowych; Przygotowywanie prezentacji biznesowych; Prowadzenie spotkań z klientami;
* Koordynacja i sprzedaż kilkudziesięciu projektów dla klientów korporacyjnych, instytucji państwowych oraz agencji PR.
* Koordynacja i nadzór nad Warsztatami TVN24. Organizowanie warsztatów dziennikarskich.

MŁODSZY KOORDYNATOR SPRZEDAŻY/ Produkcja TV i zasoby techniczne - Agencja TVN (04.2010 - 12.2010)

ASYSTENT PRODUKCJI - Agencja TVN (09.2009-04.2010)
TVN Warner Bros. Discovery
Koordynator - TVN MEDIA SCHOOL
Polsat News
Dziennikarz/Producent
Organizacja pracy zespołu Informacji Polsat News; Koordynacja pracy reporterów krajowych i zagranicznych; Przygotowywanie infografiki; Przygotowywanie dokumentacji materiałów dziennikarskich.
Akademickie Radio Kampus
Serwisantka / Prezenterka
Redakcja Informacji - Serwisantka
Czytanie serwisów informacyjnych; Opracowywanie materiałów agencyjnych; Pisanie serwisów informacyjnych

Redakcja Publicystyki - Prezenterka.
Współprowadzenie pasma popołudniowego ,,Klimat Popołudnia"

Szkolenia i kursy

2013 Styczeń / Coaching i feedback kompetencyjny dla pracowników operacyjnych - Grow Coaching &consulting
2012 Listopad / Komunikacja, trening asertywności i kontrola stresu - Grow Coaching &consulting
2012 Październik/ Tworzenie strategii marketingowej na branżowym rynku medialnym - Grow Coaching &consulting
2011 Marzec/ Negocjacje biznesowe - House of shills
2007 Listopad /Prawo prasowe - Akademickie Radio Kampus
2007 Listopad/ Etyka językowa i poprawność językowa - Akademickie Radio Kampus
2005/2006 - Warsztaty reżyserii - Mistrzowska Szkoła Reżyserii Andrzeja Wajdy

Edukacja

Logo
Zarządzanie W Mediach, studia podyplomowe
Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie
Logo
Organizacja Produkcji Filmowej i Telewizyjnej, licencjackie
Państwowa Wyższa Szkoła Filmowa, Telewizyjna i Teatralna im. Leona Schillera w Łodzi
Logo
Instytut Stosowanych Nauk Społecznych , Socjologia, licencjackie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Marketing
Zarządzanie produktem
Media/Sztuka/Rozrywka
Planowanie i zakup mediów
Media/Sztuka/Rozrywka
Produkcja i realizacja

Inne

Znajomość obsługi programów:
1. Adobe
2. AvidNewscuter

Grupy

Akademia Leona Koźmińskiego
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie Środkowo-Wschodniej
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
ABY POMÓC W 48 GODZIN
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
ABY ZYSKAĆ W 48 GODZIN
ABY ZYSKAĆ W 48 GODZIN
Bezpłatne, Gratisy, Rabaty, Zniżki, Promocje, Bonusy, Wyprzedaże, Vouchery, Wejściówki. Zakupy grupowe ze zniżką. Zyskaj klientów w 48 godzin.
Agencje Reklamowe
Agencje Reklamowe
Kryzys jest jak Yeti...
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Dział PR
Dział PR
Działy PR