Aleksandra Mroczek

Menadżer sprzedaży i Key Account Manager z ponad 17-letnim doświadczeniem w sprzedaży oprogramowania i rozwiązań technologicznych dla dużych i średnich przedsiębiorstw w międzynarodowych korporacjach z branży informatycznej.
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Oracle
Technology Sales Representative, Large Accounts
Budowanie i utrzymywanie relacji biznesowych, tworzenie prognoz sprzedaży i ich realizacja, negocjowanie umów oraz sprzedaż technologii Oracle do największych klientów z sektora energetycznego, telekomunikacyjnego i mediów.
Microsoft Polska sp. z o.o.
Partner Account Manager - Solutions
Współtworzenie pierwszej listy Partnerów Współpracujących oraz budowanie nowego Działu Współpracy z Partnerami.
Współpraca biznesowa z wybranymi partnerami wdrożeniowymi i handlowymi:
Przygotowywanie planów biznesowych i marketingowych oraz wspieranie partnerów w procesach sprzedaży, rozwijanie ich kompetencji i umiejętności, inicjowanie i koordynowanie ich udziału w działaniach marketingowych organizowanych przez Microsoft
Microsoft Polska sp. z o.o.
Sales Manager oraz Account Manager
Account Manager oraz Manager zespołu Telesales'ów, Account Managerów i Specjalistów ds. Sprzedaży Rozwiązań, odpowiedzialna za wyniki sprzedaży do całego sektora największych klientów na rynku średnich przedsiębiorstw.
Zbudowanie i zarządzanie zespołem sprzedaży oprogramowania MS, planowanie, przewidywanie sprzedaży i raportowanie indywidualnych i zespołowych wyników.
Microsoft Polska sp. z o.o.
Telesales Manager oraz Account Manager
Manager zespołu Telesales'ów sprzedających do klientów z rynku średnich przedsiębiorstw, oraz Account Manager pracujący z największymi firmami z rynku średnich przedsiębiorstw i dużymi przedsiębiorstwami. Odpowiedzialność za wyniki sprzedaży własnej i zespołu do wybranej grupy klientów.
Microsoft Polska sp. z o.o.
Account Manager
Budowanie i utrzymywanie relacji biznesowych, sprzedaż oprogramowania do grupy największych klientów z rynku średnich przedsiębiorstw, negocjowanie z klientami warunków umów licencyjnych.
Microsoft Polska sp. z o.o.
Telesales, Enterprise Group
Nawiązywanie kontaktów i utrzymywanie relacji oraz sprzedaż oprogramowania i rozwiązań biznesowych do wybranej grupy największych przedsiębiorstw, współpraca z partnerami handlowymi Microsoft.
Microsoft Polska sp. z o.o.
Volume Licensing Specialist, Enterprise Group
Wprowadzenie na polski rynek umów wolumenowej sprzedaży licencji (Select i Enterprise Agreement) zapewnienie wsparcia i szkoleń z programów licencyjnych, logistyka i analityka realizowanych umów.
Microsoft Polska sp. z o.o.
Product Support Specialist
Kontakty w sprawach dotyczących problemu roku 2000, tłumaczenie i przygotowywanie materiałów uświadamiających nt. problemu roku 2000, oraz dostępnych usługach pomocy technicznej, lokalizacja e-biuletynu Technet.
Logo
Asystent w Departamencie Klientów Instytucjonalnych
Bank Austria Creditanstalt Poland SA
Tłumaczenie dokumentacji bankowej takiej jak oferty, umowy kredytowe.

Specjalizacje

Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą