Agnieszka Żarnecka
psycholog, Stowarzyszenie SPOZA
Warszawa,
mazowieckie
Umiejętności
Coaching
Copywriting
Microsoft Word
zarządzanie zmianą
Zarządzanie zespołem
Szkolenia pracowników
Wyławianie talentów
Rozwój osobisty
Zarządzanie
Umiejętności analityczne
pomoc psychologiczna
samodzielność w podejmowaniu decyzji i organizacji pracy
samodzielność w działaniu i łatwość nawiązywania kontaktów
Umiejętności komunikacyjne
Kreatywnosc i chec do podejmowania nowych wyzwan
Uczciwość
Dążenie do wyznaczonych celów
Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja
Otwarty umysł
Psychologia
prowadzenie szkoleń i warsztatów
Warsztaty i szkolenia
Warsztaty edukacyjne
Terapia grupowa
Doświadczenie zawodowe
Przewodnicząca Komisji Branżowej, Członkini Komisji Branżowej
Przewodnicząca Komisji Branżowej zatwierdzającej standard kompetencji zawodowych dla zawodu Broker edukacyjny 242401 i członkini Komisji Branżowej zatwierdzającej standard kompetencji zawodowych dla zawodów: Specjalista do spraw szkoleń 242403 opracowanych w ramach projektu Rozwijanie zbioru krajowych standardów kompetencji zawodowych wymaganych przez pracodawców.
psycholog -trener
Psycholog-trener, współautorka internetowego programu szkoleniowego dla pracodawców „Firma równych szans”, autorka materiałów szkoleniowych, konsultant on-line
psycholog szkolny
Gimnazjum nr 18 w Warszawie
- diagnoza potencjalnych możliwości ucznia;
- analiza przyczyn niepowodzeń szkolnych;
- działania profilaktycznymi w celu zapobiegania pojawianiu się problemów;
doradztwo w zakresie wyboru kierunku dalszego kształcenia i zawodu
- współpraca z rodzicami w zakresie zagadnień wychowawczych;
- współpraca z nauczycielami i wychowawcami klas (zajęcia integracyjne, pomoc w rozwiązywaniu konfliktów klasowych);
współpraca z Poradnią Psychologiczno - Pedagogiczną itp.;
organizowanie warsztatów mających na celu m.in. rozwój umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach, kreowanie postawy asertywne itp.
- analiza przyczyn niepowodzeń szkolnych;
- działania profilaktycznymi w celu zapobiegania pojawianiu się problemów;
doradztwo w zakresie wyboru kierunku dalszego kształcenia i zawodu
- współpraca z rodzicami w zakresie zagadnień wychowawczych;
- współpraca z nauczycielami i wychowawcami klas (zajęcia integracyjne, pomoc w rozwiązywaniu konfliktów klasowych);
współpraca z Poradnią Psychologiczno - Pedagogiczną itp.;
organizowanie warsztatów mających na celu m.in. rozwój umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach, kreowanie postawy asertywne itp.
psycholog szkolny
Szkoła Podstawowa nr 15 w Warszawie
- diagnoza potencjalnych możliwości ucznia;
- analiza przyczyn niepowodzeń szkolnych;
- działania profilaktycznymi w celu zapobiegania pojawianiu się problemów;
doradztwo w zakresie wyboru kierunku dalszego kształcenia i zawodu
- współpraca z rodzicami w zakresie zagadnień wychowawczych;
- współpraca z nauczycielami i wychowawcami klas (zajęcia integracyjne, pomoc w rozwiązywaniu konfliktów klasowych);
współpraca z Poradnią Psychologiczno - Pedagogiczną itp.;
organizowanie warsztatów mających na celu m.in. rozwój umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach, kreowanie postawy asertywne itp.
- analiza przyczyn niepowodzeń szkolnych;
- działania profilaktycznymi w celu zapobiegania pojawianiu się problemów;
doradztwo w zakresie wyboru kierunku dalszego kształcenia i zawodu
- współpraca z rodzicami w zakresie zagadnień wychowawczych;
- współpraca z nauczycielami i wychowawcami klas (zajęcia integracyjne, pomoc w rozwiązywaniu konfliktów klasowych);
współpraca z Poradnią Psychologiczno - Pedagogiczną itp.;
organizowanie warsztatów mających na celu m.in. rozwój umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach, kreowanie postawy asertywne itp.
Psycholog/ psychoterapeuta
Dzienny Oddział Terapeutyczny Dla Dzieci I Mlodzieży
psychoterapia indywidualna, psychoterapia grupowa,
terapia rodziny, indywidualna praca z dzieckiem i rodziną, relaksacja, psychorysunek, psychodrama, psychoedukacja
dla pacjentów z zaburzeniami lękowymi i depresyjnymi, z zaburzeniami całościowymi rozwojowymi, z trudnościami w funkcjonowaniu społecznym itp. i ich rodziców/opiekunów
terapia rodziny, indywidualna praca z dzieckiem i rodziną, relaksacja, psychorysunek, psychodrama, psychoedukacja
dla pacjentów z zaburzeniami lękowymi i depresyjnymi, z zaburzeniami całościowymi rozwojowymi, z trudnościami w funkcjonowaniu społecznym itp. i ich rodziców/opiekunów
psycholog - reedukator
Szkoła Podstawowa nr 273 w Warszawie
udzielanie pomocy psychologiczno - pedagogicznej uczniom wykazującym specyficzne trudności w uczeniu się (dysleksja, ryzyko dysleksji); usprawnianie najbardziej zaburzone funkcje poznawcze, które są przyczyną niepowodzeń szkolnych u dzieci; pomoc w opanowaniu umiejętności czytania i pisania; diagnoza potrzeb i możliwości ucznia
- prowadzenie zajęć korekcyjno - kompensacyjnych
- prowadzenie badania i działania diagnostyczne uczniów z zaburzeniami uczenia się i zapobiega niepowodzeniom edukacyjnym wśród dzieci w wieku szkolnym – działa profilaktyczne. Współpracuje z rodzicami, nauczycielami, wychowawcami i innymi specjalistami w szkole – udziela porad i wskazówek do pracy z dziećm
- prowadzenie zajęć korekcyjno - kompensacyjnych
- prowadzenie badania i działania diagnostyczne uczniów z zaburzeniami uczenia się i zapobiega niepowodzeniom edukacyjnym wśród dzieci w wieku szkolnym – działa profilaktyczne. Współpracuje z rodzicami, nauczycielami, wychowawcami i innymi specjalistami w szkole – udziela porad i wskazówek do pracy z dziećm
trener szkoleń pyscholog, konsutant
Psycholog, psycholog-wykładowca (m.in. pomoc psychologiczna, współtworzenie programów i prowadzenie warsztatów psychologicznych: „Warsztat Aktywizacji Zawodowej”, „Komunikacja Społeczna”, „Psychologiczne Motywacje do Usamodzielnienia Się”, „Jak Prowadzić Warsztat Aktywizacji Zawodowej” - szkolenie dla uczestników z Białorusi w ramach programu RITA, współtworzenie programu i prowadzenie internetowego szkolenia „Doradca Środowiskowy Osób Niepełnosprawnych z Pobliskiego Terenu” (www.idn.org.pl/dorson), autorka tekstów nt. problematyki związanej z niepełnosprawnością (www.idn.org.pl))
psycholog szkolny
Szkoła Podstwowa z Oddzialami Integracyjnymi nr 41 w Warszawie
- diagnoza potencjalnych możliwości ucznia;
- analiza przyczyn niepowodzeń szkolnych;
- działania profilaktycznymi w celu zapobiegania pojawianiu się problemów;
doradztwo w zakresie wyboru kierunku dalszego kształcenia i zawodu
- współpraca z rodzicami w zakresie zagadnień wychowawczych;
- współpraca z nauczycielami i wychowawcami klas (zajęcia integracyjne, pomoc w rozwiązywaniu konfliktów klasowych);
współpraca z Poradnią Psychologiczno - Pedagogiczną itp.;
organizowanie warsztatów mających na celu m.in. rozwój umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach, kreowanie postawy asertywne itp.
- analiza przyczyn niepowodzeń szkolnych;
- działania profilaktycznymi w celu zapobiegania pojawianiu się problemów;
doradztwo w zakresie wyboru kierunku dalszego kształcenia i zawodu
- współpraca z rodzicami w zakresie zagadnień wychowawczych;
- współpraca z nauczycielami i wychowawcami klas (zajęcia integracyjne, pomoc w rozwiązywaniu konfliktów klasowych);
współpraca z Poradnią Psychologiczno - Pedagogiczną itp.;
organizowanie warsztatów mających na celu m.in. rozwój umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach, kreowanie postawy asertywne itp.
Trener - Wykładowca (współpracownik)
prowadzenie szkoleń: negocjacje, komunikacja interpersonalna
Szkolenia i kursy
2008 - Kurs dla doradców zawodowych w zakresie stosowania narzędzi (KUP, MZZ, KOOP), Narodowe Forum Doradztwa Kariery, Warszawa
2005 - Zarządzanie projektami, kierowanie zespołem projektowym – Biuro Koordynacji i Kształcenia Kadr
2005 - Aplikowanie o środki Europejskiego Funduszu Społecznego – ROSz EFS Stowarzyszenie BORIS
2001 – 2003 Wideotrening komunikacji VIT – szkolenie trenerskie
1998 – 2004 Szkolenia związane z funkcjonowaniem NGO
1998 – 2001 Szkolenie w analizie grupowej (terapia treningowa, szkolenia teoretyczne, superwizja) – Instytut Analizy Grupowej „Rasztów”
1995 – 1996 Szkolenie z prowadzenia reedukacji – Instytut Badań Edukacyjnych
1993 – 1994 Szkolenie z zakresu terapii uzależnień
2005 - Zarządzanie projektami, kierowanie zespołem projektowym – Biuro Koordynacji i Kształcenia Kadr
2005 - Aplikowanie o środki Europejskiego Funduszu Społecznego – ROSz EFS Stowarzyszenie BORIS
2001 – 2003 Wideotrening komunikacji VIT – szkolenie trenerskie
1998 – 2004 Szkolenia związane z funkcjonowaniem NGO
1998 – 2001 Szkolenie w analizie grupowej (terapia treningowa, szkolenia teoretyczne, superwizja) – Instytut Analizy Grupowej „Rasztów”
1995 – 1996 Szkolenie z prowadzenia reedukacji – Instytut Badań Edukacyjnych
1993 – 1994 Szkolenie z zakresu terapii uzależnień
Edukacja
Specjalizacje
Zdrowie/Uroda/Rekreacja
Lekarze/Opieka medyczna
Zainteresowania
literatura, sztuka, copywriting, góry
Organizacje
2003 – obecnie członek Rady Polskiej Fundacji Pomocy Dzieciom Niedosłyszącym ECHO
1998 – obecnie Prezes Zarządu Stowarzyszenia SPOZA
1997 – 2005 Członek Komisji Podopiecznych Fundacji Pomocy Matematykom i Informatykom Niesprawnym Ruchowo
1998 – obecnie Prezes Zarządu Stowarzyszenia SPOZA
1997 – 2005 Członek Komisji Podopiecznych Fundacji Pomocy Matematykom i Informatykom Niesprawnym Ruchowo
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.