Umiejętności
Pasja do tego co robię
Doświadczenie zawodowe
Ekspert ds. Adm. Personalnej
BANK
Prowadzenie akt osobowych około 120 osób,
Przygotowywanie dokumentacji związanej z zatrudnianiem nowych osób, umowy, dokumenty wymagane przez prawo lub procedury,
Dbanie o terminowość badań lekarskich, BPH,
Zgłaszanie pracowników do ZUS,
Koordynacja przygotowania planów urlopowych,
Prowadzenie szkoleń wewnętrznych,
Prowadzenie szkoleń dla nowych pracowników,
Przygotowywanie HR newslettera i innych dokumentów związanych z komunikacją wewnętrzną,
Organizacja spotkan integracyjnych dla pracowników
Aktualizacja struktury organizacyjnej,
Raportowanie,
Zarządzanie funduszem świadczeń socjalnych,
Przygotowywanie dokumentacji związanej z zatrudnianiem nowych osób, umowy, dokumenty wymagane przez prawo lub procedury,
Dbanie o terminowość badań lekarskich, BPH,
Zgłaszanie pracowników do ZUS,
Koordynacja przygotowania planów urlopowych,
Prowadzenie szkoleń wewnętrznych,
Prowadzenie szkoleń dla nowych pracowników,
Przygotowywanie HR newslettera i innych dokumentów związanych z komunikacją wewnętrzną,
Organizacja spotkan integracyjnych dla pracowników
Aktualizacja struktury organizacyjnej,
Raportowanie,
Zarządzanie funduszem świadczeń socjalnych,
Główny Specjalista ds. Administarcji i Kadr / Asystentka Zarządu
Bank
administracja i prowadzenie akt osobowych pracowników 50 pracowników,
przygotowywanie dokumentów dla pracowników: umowy o pracę, aneksy, świadectwa pracy,
organizacja i koordynacja szkoleń pracowników,
współpraca z firmami szkoleniowymi i korporacyjną komórką szkoleniową GMAC Collage,
przygotowywanie i koordynacja okresowej oceny pracownika,
przygotowywanie ogłoszeń prasowych i przeprowadzanie procesów rekrutacji i selekcji,
współpraca i raportowanie do Europejskiego Działu Personalnego GMAC w Niemczech,
wprowadzanie do firmy nowych pracowników,
przygotowywanie opisów stanowisk w oparciu wymogi korporacji,
współpraca z agencją pracy tymczasowej, współpraca z wyższą uczelnią w zakresie praktyk studenckich,
pełnienie funkcji Przedstawiciela Pracowników i członka komisji Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
administracja biura,
negocjowanie umów i współpraca z dostawcami towarów i usług, zaopatrzenia i materiałów marketingowych,
realizacja budżetów zaopatrzeniowych i usługowych, udział w projekcie cięcia kosztów: obniżenie kosztów administracyjnych,
dbanie o przepływ informacji i korespondencji w firmie,
współpraca z Zarządem - prowadzenie kalendarza spotkań,
planowanie i rozliczanie podróży służbowych,
przygotowywanie raportów z posiedzeń Zarządu,
przygotowywanie analiz i dokumentów na potrzeby banku,
organizacja spotkań wewnątrz i na zewnątrz firmy,
zarządzanie flotą samochodów służbowych
przygotowywanie dokumentów dla pracowników: umowy o pracę, aneksy, świadectwa pracy,
organizacja i koordynacja szkoleń pracowników,
współpraca z firmami szkoleniowymi i korporacyjną komórką szkoleniową GMAC Collage,
przygotowywanie i koordynacja okresowej oceny pracownika,
przygotowywanie ogłoszeń prasowych i przeprowadzanie procesów rekrutacji i selekcji,
współpraca i raportowanie do Europejskiego Działu Personalnego GMAC w Niemczech,
wprowadzanie do firmy nowych pracowników,
przygotowywanie opisów stanowisk w oparciu wymogi korporacji,
współpraca z agencją pracy tymczasowej, współpraca z wyższą uczelnią w zakresie praktyk studenckich,
pełnienie funkcji Przedstawiciela Pracowników i członka komisji Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
administracja biura,
negocjowanie umów i współpraca z dostawcami towarów i usług, zaopatrzenia i materiałów marketingowych,
realizacja budżetów zaopatrzeniowych i usługowych, udział w projekcie cięcia kosztów: obniżenie kosztów administracyjnych,
dbanie o przepływ informacji i korespondencji w firmie,
współpraca z Zarządem - prowadzenie kalendarza spotkań,
planowanie i rozliczanie podróży służbowych,
przygotowywanie raportów z posiedzeń Zarządu,
przygotowywanie analiz i dokumentów na potrzeby banku,
organizacja spotkań wewnątrz i na zewnątrz firmy,
zarządzanie flotą samochodów służbowych
Specjalizacje
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Grupy
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana
i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie
Środkowo-Wschodniej
Business Social Dynamics
Sukces na rynku pracy jest osiągany przez nielicznych, osiągają go ci którzy potrafią się dobrze sprzedać, a niekoniecznie osoby lepsze od nas, bądź lepiej wykształcone, lub posiadające specjalne pred
Devire
Grupa dla osób związanych z Devire (kandydatów poszukujących pracy za pośrednictwem Devire, Klientów, pracowników, przyszłych pracowników Devire)