Umiejętności
Umiejętności interpersonalne
Planowanie i organizacja pracy
Umiejętności poznawcze
otwartość na doświadczenie
Umiejętności specjalistyczne
Praca z grupą w kontekście procesu i ról
Tworzenie warunków uczenia się innych
Tolerancja na nowości
Myślenie dywergencyjne
Top Five Strenghts:Discipline Empathy Restorative Intellection Developer
Języki
angielski
dobry
rosyjski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Nauczyciel wspomagający / wychowawca
Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi Nr 30
Praca wychowawcza, prowadzenie zajęć edukacyjnych w klasach integracyjnych. Prowadzenie zajęć rewalidacyjnych, korekcyjno – kompensacyjnych i zajęć wyrównawczych z pedagogiem specjalnym z uczniami z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim i umiarkowanym oraz z niepełnosprawnością sprzężoną. Koordynowanie udzielania pomocy psychologiczno – pedagogicznej w oddziałach przedszkolnych. Praca w Zespole ds. Integracji.
Trener/Pedagog/Terapeuta
Prowadzenie działalności z zakresu doskonalenia osobistego oraz działalności wspierającej szeroko pojętą edukację, poprzez:
> szkolenia:
- dla oświaty, obejmujące problematykę pedagogiczną, w tym relacje w triadzie nauczyciel-dziecko-rodzic, pracę z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi i obszary rozwoju zawodowego nauczyciela,
- warsztaty dla rodziców, doskonalące umiejętności wychowawcze,
- warsztaty z zakresu umiejętności psychospołecznych, w tym komunikacji, asertywności, emocji i uczuć oraz motywacji;
> konsultacje pedagogiczne o charakterze poradnictwa wychowawczego w zakresie umiejętności rodzicielskich i radzenia sobie z trudnościami w wychowaniu dziecka,
> diagnozę dojrzałości szkolnej, poziomu podstawowych umiejętności szkolnych, ryzyka dysleksji,
> zajęcia terapii pedagogicznej dla dzieci z trudnościami rozwojowymi, korekcyjno-kompensacyjne dla dzieci z dysleksją, rewalidacyjne dla osób objętych kształceniem specjalnym oraz dydaktyczno-wyrównawcze dla osób, które mają problemy w sprostaniu wymaganiom określonych programem nauczania dla danego etapu edukacyjnego.
> szkolenia:
- dla oświaty, obejmujące problematykę pedagogiczną, w tym relacje w triadzie nauczyciel-dziecko-rodzic, pracę z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi i obszary rozwoju zawodowego nauczyciela,
- warsztaty dla rodziców, doskonalące umiejętności wychowawcze,
- warsztaty z zakresu umiejętności psychospołecznych, w tym komunikacji, asertywności, emocji i uczuć oraz motywacji;
> konsultacje pedagogiczne o charakterze poradnictwa wychowawczego w zakresie umiejętności rodzicielskich i radzenia sobie z trudnościami w wychowaniu dziecka,
> diagnozę dojrzałości szkolnej, poziomu podstawowych umiejętności szkolnych, ryzyka dysleksji,
> zajęcia terapii pedagogicznej dla dzieci z trudnościami rozwojowymi, korekcyjno-kompensacyjne dla dzieci z dysleksją, rewalidacyjne dla osób objętych kształceniem specjalnym oraz dydaktyczno-wyrównawcze dla osób, które mają problemy w sprostaniu wymaganiom określonych programem nauczania dla danego etapu edukacyjnego.
Nauczyciel w Szkole Specjalnej
Zespół Szkół Specjalnych w Nowym Dworze Mazowieckim
Prowadzenie zajęć edukacyjnych, praca wychowawcza i rewalidacyjna z uczniami z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim, umiarkowanym i znacznym, dziećmi z Zespołem Downa, autyzmem, ADHD, Zespołem Williamsa, niepełnosprawnością sprzężoną.
Szkolenia i kursy
•Metoda Dobrego Startu prof.M.Bogdanowicz
• Metoda Ruchu Rozwijajacego wg Weroniki Sherborne
• Kinezjologia Edukacyjna
• Program Rozwoju Komunikacji MAKATON
• Alternatywne i wspomagające metody komunikacji uczniów niemówiacych
• Arteterapia-Muzykoterapia
• Diagnoza i terapia dzieci autystycznych
• Praca z dzieckiem z autyzmem i zespolem Aspergera
• AAC
• Piktogramy
• Agresja i autoagresja u dzieci niepełnosprawnych intelektualnie
•Ćwiczenia rozwojowe ze szczególnym uwzględnieniem stymulacji lewopółkulowej
• Praca z osobami niepełnosprawnymi w stopniu głębokim
• Konstruowanie Indywidualnych Prograów Edukacyjno-Terapeutycznych
•Rozwijanie komunikacji słownej i języka z osobami
niepełnosprawnymi intelektualnie
• Indywidualizacja procesu nauczania
• Metoda Ruchu Rozwijajacego wg Weroniki Sherborne
• Kinezjologia Edukacyjna
• Program Rozwoju Komunikacji MAKATON
• Alternatywne i wspomagające metody komunikacji uczniów niemówiacych
• Arteterapia-Muzykoterapia
• Diagnoza i terapia dzieci autystycznych
• Praca z dzieckiem z autyzmem i zespolem Aspergera
• AAC
• Piktogramy
• Agresja i autoagresja u dzieci niepełnosprawnych intelektualnie
•Ćwiczenia rozwojowe ze szczególnym uwzględnieniem stymulacji lewopółkulowej
• Praca z osobami niepełnosprawnymi w stopniu głębokim
• Konstruowanie Indywidualnych Prograów Edukacyjno-Terapeutycznych
•Rozwijanie komunikacji słownej i języka z osobami
niepełnosprawnymi intelektualnie
• Indywidualizacja procesu nauczania
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Rozwój osobisty
Zainteresowania
Kultura Indii, Nepalu i Buthanu
Turystyka górska
Wycieczki rowerowe
Literatura
Zdrowe odżywianie
Turystyka górska
Wycieczki rowerowe
Literatura
Zdrowe odżywianie
Organizacje
Polskie Towarzystwo Dysleksji
Klub Trenera i Coacha Akademii SET
Klub Trenera i Coacha Akademii SET
Grupy
Metodologia SET
Grupa poświęcona metodologii tworzenia i prowadzenia efektywnych szkoleń i treningów. SET to skrót od pierwszych liter słów: Safety (bezpieczeństwo), Experience (doświadczenie) i Training (wdrażanie i