Umiejętności
Zarządzanie klientami
Agencja Cyfrowe
Marketing Zintegrowany
Komunikacja Marketingowa
Strategia marketingowa
Marketing internetowy
zarządzanie operacyjne
Języki
angielski
biegły
rosyjski
biegły
hiszpański
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Client Service Director
- Zarządzanie zintegrowanym i multidyscyplinarnym zespołem Client Service
- Zarządzanie projektami i budżetami reklamowymi Klientów Agencji
- Head teamów Client Service kluczowych Klientów O&M, takich jak: nju mobile, BAT, Żywiec, Tesco, Saturn, Philips
- Business development - Obecni i Nowi Klienci (lider działań new business)
- Business development - Ogilvy&Mather (udział w rozwoju kompetencji i obszarów działania Agencji)
- Zarządzanie operacyjne
- Zarządzanie projektami i budżetami reklamowymi Klientów Agencji
- Head teamów Client Service kluczowych Klientów O&M, takich jak: nju mobile, BAT, Żywiec, Tesco, Saturn, Philips
- Business development - Obecni i Nowi Klienci (lider działań new business)
- Business development - Ogilvy&Mather (udział w rozwoju kompetencji i obszarów działania Agencji)
- Zarządzanie operacyjne
Director of Integrated Account Management
- Zarządzanie projektami i budżetami w zakresie zintegrowanych projektów 360 (ATL, BTL, Digital, PR, Trade, Shopper marketing, Events)
- Zarządzanie projektami i budżetami ze szczególną koncentracją na obszarze digital, social media, mobile
- New business & business development
- Zarządzanie zespołem account dla Klientów: Mattel, Statoil, CI Games, Sanofi, Danfoss, Wedel, Metro Properties, Teva
- Zarządzanie projektami i budżetami ze szczególną koncentracją na obszarze digital, social media, mobile
- New business & business development
- Zarządzanie zespołem account dla Klientów: Mattel, Statoil, CI Games, Sanofi, Danfoss, Wedel, Metro Properties, Teva
Managing Director MRM Worldwide
Zarządzanie spółką interaktywną w ramach grupy McCann Worldgroup.
Obszary eksperckie: zarządzanie operacyjne, strategia online, new business i client service
Zarządzanie strategiczne biznesem online głównych Klientów agencji: Polkomtel, Loreal, Nestle, PLL LOT, Scrabble, Microsoft, Mastercard, Electronic Arts, Nestle Waters.
Pozyskiwanie Klientów m.in. Hortex, Nestle Waters, Scrabble, Electronic Arts, Polsnack, Maspex
Rozwój i zarządzenie kilkudziesięcioosobowym zespołem account, strategii, r&d w ramach agencji digital
Obszary eksperckie: zarządzanie operacyjne, strategia online, new business i client service
Zarządzanie strategiczne biznesem online głównych Klientów agencji: Polkomtel, Loreal, Nestle, PLL LOT, Scrabble, Microsoft, Mastercard, Electronic Arts, Nestle Waters.
Pozyskiwanie Klientów m.in. Hortex, Nestle Waters, Scrabble, Electronic Arts, Polsnack, Maspex
Rozwój i zarządzenie kilkudziesięcioosobowym zespołem account, strategii, r&d w ramach agencji digital
Zainteresowania
Rodzina oraz praca z inspirującymi ludźmi
Inne
Wybrane sukcesy zawodowe:
- wieloletnia współpraca z Polkomtel S.A
kompleksowe zarządzanie kontem Klienta w ramach agencji interaktywnej przez 6 lat;
współtworzenie nagrodzonych projektów takich jak:
Webstarfestival 2006 – wyróżnienie za serwisu www.bazgranie.pl
Złote Orły 2006 – wyróżnienie za serwis www.bazgranie.pl
Złote Orły 2006 – nagroda główna za kampanię „Zrób swojego bazgroła”
Webster festiwal 2007 – Nagroda Akademii za www.plus.pl
- wieloletnia współpraca z Loreal Polska w obszarze digital, obsługa marki Maybelline pod kątem strategicznym i operacyjnym(kluczowy sukces - portal społecznościowy wokół marki - Maybelline Trends.pl)
- wieloletnia współpraca z PLL LOT w zakresie zintegrowanych działań on-line (realizacja kampanii online, wsparcie sprzedaży online)
- działania nowo biznesowe - pozyskanie takich Klientów jak: Polkomtel, Nestle Waters, Electronic Arts, Scrabble, Wedel, Teva Pharmaceuticals, Amnesty International
- wieloletnia współpraca z Polkomtel S.A
kompleksowe zarządzanie kontem Klienta w ramach agencji interaktywnej przez 6 lat;
współtworzenie nagrodzonych projektów takich jak:
Webstarfestival 2006 – wyróżnienie za serwisu www.bazgranie.pl
Złote Orły 2006 – wyróżnienie za serwis www.bazgranie.pl
Złote Orły 2006 – nagroda główna za kampanię „Zrób swojego bazgroła”
Webster festiwal 2007 – Nagroda Akademii za www.plus.pl
- wieloletnia współpraca z Loreal Polska w obszarze digital, obsługa marki Maybelline pod kątem strategicznym i operacyjnym(kluczowy sukces - portal społecznościowy wokół marki - Maybelline Trends.pl)
- wieloletnia współpraca z PLL LOT w zakresie zintegrowanych działań on-line (realizacja kampanii online, wsparcie sprzedaży online)
- działania nowo biznesowe - pozyskanie takich Klientów jak: Polkomtel, Nestle Waters, Electronic Arts, Scrabble, Wedel, Teva Pharmaceuticals, Amnesty International