Umiejętności
Komunikacja
Umiejętności komunikacyjne
Ekonomika
Finanse
Public Relations
Łatwość nawiązywania kontaktów
Zdolności analityczne
Prawo jazdy kat B
znajomość technik sprzedaży
otwartość na nowe wyzwania
• Bardzo dobra znajomość MS Office (w szczególności MS Word, MS Excel, MS Power
Języki
polski
ojczysty
angielski
dobry
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik ds Procesu, Rozwoju i Wsparcia Sprzedaży
- Budowanie i zarządzanie pracą podległych managerów
- Odpowiedzialność za prawidłowość procesów sprzedaży
- Bieżąca ocena pracy podległych managerów
- Odpowiedzialność za procesy szkoleniowe sprzedaży i marketingu
- Analiza potrzeb szkoleniowych
- Nadzorowanie planu szkoleniowego dla sprzedaży i marketingu
- Wspieranie podległych managerów w rozwoju pracowników
- Odpowiedzialność za prawidłowość procesów sprzedaży
- Bieżąca ocena pracy podległych managerów
- Odpowiedzialność za procesy szkoleniowe sprzedaży i marketingu
- Analiza potrzeb szkoleniowych
- Nadzorowanie planu szkoleniowego dla sprzedaży i marketingu
- Wspieranie podległych managerów w rozwoju pracowników
Supervisor ds. Procesu i Administracji Sprzedaży
- Budowanie i rozwój zespołu Administratorów Sprzedaży
- Nadzór nad dokumentacją jakościową w dziale sprzedaży i marketingu
- Rozwój procesu sprzedaży
- Ocena jakości pracy podległych pracowników
- Zarządzanie procesem rekrutacji
- Odpowiedzialność za proces przygotowania odpowiedzi na zapytania przetargowe
- Nadzór nad dokumentacją jakościową w dziale sprzedaży i marketingu
- Rozwój procesu sprzedaży
- Ocena jakości pracy podległych pracowników
- Zarządzanie procesem rekrutacji
- Odpowiedzialność za proces przygotowania odpowiedzi na zapytania przetargowe
Administrator Działu Sprzedaży
przygotowywanie umów i ofert handlowych oraz dbałość o ich aktualność
uzupełnianie baz danych dla potrzeb Działu Sprzedaży
sporządzanie raportów dla klientów oraz raportów wewnętrznych dla potrzeb Działu Sprzedaży
przygotowywanie prezentacji dla potrzeb Kierowników Regionalnych oraz Dyrektora Sprzedaży
szkolenie nowych pracowników w zakresie pracy w Dziale Administracji Sprzedaży
prowadzenie kalendarza spotkań Dyrektora Sprzedaży
pełna organizacja spotkań Kierowników Sprzedaży
ścisła współpraca z Przedstawicielami Sprzedaży oraz Kierownikami Regionalnymi
współpraca z innymi działami
uzupełnianie baz danych dla potrzeb Działu Sprzedaży
sporządzanie raportów dla klientów oraz raportów wewnętrznych dla potrzeb Działu Sprzedaży
przygotowywanie prezentacji dla potrzeb Kierowników Regionalnych oraz Dyrektora Sprzedaży
szkolenie nowych pracowników w zakresie pracy w Dziale Administracji Sprzedaży
prowadzenie kalendarza spotkań Dyrektora Sprzedaży
pełna organizacja spotkań Kierowników Sprzedaży
ścisła współpraca z Przedstawicielami Sprzedaży oraz Kierownikami Regionalnymi
współpraca z innymi działami
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Obsługa klienta
Motoryzacja/Transport
Zainteresowania
• Genealogia
• Czynny wypoczynek - spacery, jazda na rowerze, wycieczki górskie
• Czytanie powieści sensacyjnych
• Czynny wypoczynek - spacery, jazda na rowerze, wycieczki górskie
• Czytanie powieści sensacyjnych
Grupy
korporacja.. i co później...
Grupa dla osób pracujących w korporacjach i dla tych już tam nie pracujących.
Stop frustracji w korporacji
Cel jest jeden – żeby strudzonym korporacjuszom po przeczytaniu było odrobinę lżej w życiu, żeby spojrzeli na swoją pracę w korporacji z trochę innej perspektywy :-)