Agnieszka Smolińska

Asystentka Biura Zarządu i Administracji, Gutek Film

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Gutek Film
Asystentka Biura Zarządu i Administracji
•Koordynacja obiegu dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu informacji
•Obsługa centrali telefonicznej poprzez odbieranie telefonów z zewnątrz oraz koordynowanie rozmów telefonicznych wewnątrz biura, łączenie rozmów Zarządu
•Przygotowywanie przesyłek pocztowych do wysłania; współpraca z firmami kurierskimi
•Tworzenie i redagowanie pism firmowych
•Dbanie o odpowiednie i wystarczające zaopatrzenie w materiały biurowe
•Koordynacja i nadzór pracy kierowców zatrudnionych w firmie
•Przyjmowanie klientów, interesantów, współpracowników
•Dbałość o optymalną sprawność kontaktów z instytucjami zewnętrznymi i klientami firmy
•Czynności wynikające z bieżącej działalności firmy, zlecone przez Prezesa Zarządu
•Organizacja delegacji krajowych i zagranicznych dla Prezesa i pozostałych pracowników firmy (akredytacje przy okazji międzynarodowych festiwali takich jak: Cannes, Berlinale, Rotterdam, Toronto i wiele innych, rezerwacja miejsc hotelowych, przeloty)
•W latach 2004 – 2006 pomoc w organizacji pracy biura MFF ERA NOWE HORYZONTY we Wrocławiu (przewóz urządzeń i materiałów biurowych, pomoc w tworzeniu stanowisk pracy z dala od stałego miejsca pracy)
•Kontakty z zagranicznymi licencjodawcami, sprowadzanie materiałów reklamowych i dystrybucyjnych do zakupionych tytułów
•Dbanie o dobry wizerunek firmy poprzez godne jej reprezentowanie
Logo
Recepcja – specjalista ds. sprzedaży
Word Class Equipment Polska
•Sprzedaż członkostw w klubie dzięki odpowiedniemu i profesjonalnemu przedstawieniu oferty klubu
•Sprzedaż eksluzywnych kart wstępu do klubu sportowego
•Budowanie bazy klientów
•Pomoc w akcjach reklamowych
•Negocjowanie i zamykanie umów
•Zestawienia sprzedaży
•Kontrola nad płatnościami klientów
•Koordynowanie zaopatrzenia biura i klubu w niezbędne materiały (współpraca z magazynami, działem bankietów)
•Codzienna kontrola techniczna sprzętu (sprawdzanie jego poprawnego działania i ewentualne zgłoszenia usterek do dz. technicznego)
•Utrzymywanie wysokich standardów obsługi gości w hotelu pięciogwiazdkowym
Hotel Holiday Inn
Recepcjonista – kierownik zmiany, Manager on duty, kasjer walutowy
•Komunikacja z gośćmi, klientami oraz pracownikami hotelu zgodnie z najwyższymi standardami
•Utrzymanie najwyższych standardów w trosce o dobro i zadowolenie gości hotelowych
•Meldowanie i wymeldowywanie gości hotelowych
•Tworzenie dobowych, miesięcznych raportów sprzedaż dla dz. Marketingu i Zarządu Spółki
•Fachowe rozwiązania sytuacji problemowych zarówno z gośćmi hotelowymi jak i z współpracownikami

Zainteresowania

Podróże, taniec, muzyka

Inne

•Obsługa urządzeń biurowych
•Znajomość MS Office (Word, Excel), znajomość programów wspomagających planowanie i organizację biura (MS Outlook, MS Power Point)
•Wysoka komunikatywność i umiejętności interpersonalne
•Wysoka kultura osobista
•Znakomita koordynacja wielozadaniowa
•Umiejętności handlowe, łatwość nawiązywania kontaktów, zdolności organizacyjne
•Umiejętność gospodarnego zarządzania powierzonym mieniem
•Bardzo dobre umiejętności logistyczne
•Bardzo dobra komunikacja z pracownikami zarówno, podległymi jak i z pracodawcami
•Duży stopień samodzielności i organizacji pracy
•prawo jazdy kat B