Umiejętności
Umiejętności komunikacyjne
Komunikatywność
Umiejętności interpersonalne
Obsługa kluczowych klientów
Zarządzanie Sprzedażą
Umiejętności sprzedaży
techniki sprzedaży
obsługa komputera
Zarządzanie zespołem
Prawo jazdy kat B
Obsługa urządzeń biurowych (skaner, kopiarka, drukarka)
Obsługa programów i systemów bankowych
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Manager Betterware Polska
Własna działalność gospodarcza
Współpraca z firmą oferującą produkty w sprzedaży bezpośredniej:
- zarządzanie i rozwój sprzedaży w regionie, pozyskiwanie nowych klientów,
- utrzymanie odpowiedniego poziomu sprzedaży;
- budowanie własnego zespołu przedstawicieli,
- kierowanie i nadzór nad pracą podległych przedstawicieli;
- realizowanie planów sprzedażowych;
- prowadzenie szkoleń produktowych dla przedstawicieli oraz coaching;
- prowadzenie aktywnych działań marketingowych;
- zarządzanie i rozwój sprzedaży w regionie, pozyskiwanie nowych klientów,
- utrzymanie odpowiedniego poziomu sprzedaży;
- budowanie własnego zespołu przedstawicieli,
- kierowanie i nadzór nad pracą podległych przedstawicieli;
- realizowanie planów sprzedażowych;
- prowadzenie szkoleń produktowych dla przedstawicieli oraz coaching;
- prowadzenie aktywnych działań marketingowych;
Asystent bankowy Starszy Asystent
- pozyskiwanie nowych klientów i aktywna sprzedaż produktów finansowych,
- kompleksowa obsługa klientów w zakresie produktów finansowych Banku,
- realizacja planu sprzedaży produktów finansowych dla klientów
indywidualnych oraz obsługa małych przedsiębiorstw,
- budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami,
- zapewnienie wysokiego poziomu satysfakcji klientów;
- wykonywanie czynności kasjerskich oraz skarbcowych zgodnie z
procedurami bankowymi;
- bieżące raportowanie wykonywanych działań i wyników sprzedaży,
- kompleksowa obsługa klientów w zakresie produktów finansowych Banku,
- realizacja planu sprzedaży produktów finansowych dla klientów
indywidualnych oraz obsługa małych przedsiębiorstw,
- budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami,
- zapewnienie wysokiego poziomu satysfakcji klientów;
- wykonywanie czynności kasjerskich oraz skarbcowych zgodnie z
procedurami bankowymi;
- bieżące raportowanie wykonywanych działań i wyników sprzedaży,
Aplikant bankowy Asystent bankowy
Kredyt Bank SA
- identyfikacja potrzeb i możliwości finansowych klienta,
- profesjonalna obsługa klienta,
- sprzedaż produktów finansowych banku,
- wykonywanie czynności operacyjno – kasowych,
- przeliczanie i sortowanie wpłat gotówki, formowanie paczek gotówki,
wiązek, zatrzymywanie fałszywych znaków pieniężnych oraz prowadzenie
związanej z tymi czynnościami dokumentacji;
- profesjonalna obsługa klienta,
- sprzedaż produktów finansowych banku,
- wykonywanie czynności operacyjno – kasowych,
- przeliczanie i sortowanie wpłat gotówki, formowanie paczek gotówki,
wiązek, zatrzymywanie fałszywych znaków pieniężnych oraz prowadzenie
związanej z tymi czynnościami dokumentacji;
Edukacja
Administracja o specjalności Administracja Samorządowa, licencjackie
Wyższa Szkoła Biznesu w Pile
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość detaliczna
Marketing
Marketing bezpośredni
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Sprzedaż
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Zainteresowania
kulinaria, pieczenie ciast, jazda na rolkach
Inne
Cechy charakteru:
Odpowiedzialność, komunikatywność, orientacja na wynik, konsekwencja w
dążeniu do wyznaczonych celów, rzetelność, silna motywacja i
zaangażowanie, umiejętność ustalania priorytetów pracy,
Odpowiedzialność, komunikatywność, orientacja na wynik, konsekwencja w
dążeniu do wyznaczonych celów, rzetelność, silna motywacja i
zaangażowanie, umiejętność ustalania priorytetów pracy,