Agnieszka Ostaszewska

Z-ca Kierownika Smart Store, Orange Polska S.A.
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Microsoft Office organizacja czasu pracy Umiejętność pracy pod presją czasu Zarządzanie Sprzedażą Zarządzanie kompetencjami komunikatywność Kreatywnosc i chec do podejmowania nowych wyzwan praw jazdy kat. B Samodzielne prowadzenie procesu rekrutacji otwartość na nowe doświadczenia Profesjonalizm w działaniu zaangażowanie i determinacja w dążeniu do celu Otwartość i empatia.

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Orange Polska S.A.
Z-ca Kierownika Smart Store
Monitoring sprzedaży i realizacji celów sprzedażowych i utrzymaniowych. Planowanie i nadzór zadań sprzedażowych. Systematyczne omawianie wyników, bieżący monitoring wskaźników wartościowych, ilościowych oraz jakościowych. Stałe uaktualnianie i budowanie wiedzy w zakresie oferty oraz rzetelnej i pełnej informacji dla Konsultantów i Klientów w zakresie obsługi oraz promocji i sprzedaży usług. Współpraca z innymi kanałami. Budowanie wizerunku Orange Polska w kontakcie z Klientami. Reprezentowanie i budowanie kultury organizacyjnej i postawy własnej oraz podległego zespołu w kontaktach z Klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi, kreowanie pozytywnego wizerunku firmy. Raportowanie i sporządzanie raportów dziennych/tygodniowych/miesięcznych zgodnie z wymaganiami. Działania wspierające sprzedaż. Koordynacja pracy Zespołu. Organizowaniu pracy, motywowanie, wspieranie rozwoju członków zespołu oraz oceny ich pracy. Nabór oraz zatrudnianie pracowników. Zarządzanie Zespołem 18-20 osobowym.
Orange Polska S.A.
Kierownik Salonu Sprzedaży
efektywne zarządzanie podległym Zespołem
wyznaczanie celów i standardów
realizacja celów sprzedażowych i jakościowych
rekrutacja potencjalnych sprzedawców
rozwój umiejętności i kompetencji pracowników poprzez couching i szkolenia
weryfikacja wiedzy podległych pracowników poprzez testy wiedzy
koordynacja prac podległych pracowników
pełna analiza raportów dziennych, miesięcznych oraz kwartalnych
delegowanie zadań w oparciu o możliwości i umiejętności podległych pracowników oraz ich kontrolowanie i rozliczanie
pełna kontrola nad sprawnym funkcjonowaniem Salonu Sprzedaży
Orange Polska S.A.
Specjalista ds. sprzedaży
Sprzedaż produktów i usług , bezpośrednia obsługa klienta, realizacja celów sprzedażowych zarówno jakościowych jak i ilościowych
Orange Polska S.A.
Radca ds. windykacji
rozliczenia windykacyjne. obsługa klienta
Logo
asysytenka/pracownik biurowy
F.H.U. ACCOM
prowadzenie biura, umawianie spotkań, bezpośredni kontakt z klientami i pracownikami, obsługa księgowa biura

Szkolenia i kursy

Dbaj, Wspieraj, Rozmawiaj
Systemy czasu pracy, praca w godzinach nadliczbowych, w niedzielę i święto, w dniu dodatkowo wolnym
Zakaz konkurencji i dodatkowego zatrudnienia
Z czasem pracy na Ty
Zagadnienia socjo-psychologiczne dla pracowników Biur Obsługi Klienta
Organizacja i planowanie pracy, trudne sytuacje
Psychologiczne aspekty profesjonalnej obsługi klienta
Ofensywne Techniki Sprzedaży – Centrum Doskonalenia Kadr
Techniki sprzedaży doradczej
Najlepszy z najlepszych w sprzedaży - szkolenie z rekrutacji
Zarządzanie przez cele
Standardy Sprzedaży Wiązanej i Uzupełniającej
Sztuka komunikacji

Edukacja

Logo
Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, magisterskie
Wyższa Szkoła Menedżerska SIG w Warszawie
Logo
Zarządzanie i Marketing, licencjackie
Wyższa Szkoła Menedżerska w Warszawie

Specjalizacje

Sprzedaż
IT/Telekomunikacja

Zainteresowania

podróże, muzyka, taniec