Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. administracji
Obowiązki:
- dbanie o wykonywanie zadań publicznych oraz o środki publiczne, z uwzględnieniem interesów państwa oraz indywidualnych interesów obywateli
- nadzór nad obiegiem dokumentacji, stosowaniem klas JRWA, obsługą systemu EZD
- ścisła współpraca i konsultacje z Archiwum Państwowym we Wrocławiu
- nadzór nad procesem archiwizacji w CUI i współpraca w tym zakresie z Archiwum Miejskim Wrocławia
- dbanie o wykonywanie zadań publicznych oraz o środki publiczne, z uwzględnieniem interesów państwa oraz indywidualnych interesów obywateli
- nadzór nad obiegiem dokumentacji, stosowaniem klas JRWA, obsługą systemu EZD
- ścisła współpraca i konsultacje z Archiwum Państwowym we Wrocławiu
- nadzór nad procesem archiwizacji w CUI i współpraca w tym zakresie z Archiwum Miejskim Wrocławia
Kierownik Oddziału we Wrocławiu
Obowiązki:
- zarządzanie Oddziałem, w tym udział w planowaniu i opracowywaniu kierunków rozwoju
- nadzór nad pracą podległego personelu ( planowanie grafików pracy, szkolenia pracowników, oceny pracy pracowników, przestrzeganie regulaminów i procedur wewnętrznych )
- kontrola stanu zatrudnienia i organizacji pracy
- zapewnienie prawidłowych warunków BHP i Ppoż.
- nadzór nad bieżącą produkcją, zapewnienie bezawaryjnej realizacji procesu produkcyjnego
- wdrażanie nowych usług
- realizacja umów handlowych z Klientami
- realizacja budżetu, optymalizacja kosztów Oddziału
- sporządzanie raportów i analiz
- reprezentowanie firmy na zewnątrz
Osobiste osiągnięcia:
- udane przeniesienie produkcji kluczowego Klienta do centrali firmy 2013/2014 r.
- zmiana organizacji Oddziału, przystosowanie do nowych założeń 2014 r.
- zarządzanie Oddziałem, w tym udział w planowaniu i opracowywaniu kierunków rozwoju
- nadzór nad pracą podległego personelu ( planowanie grafików pracy, szkolenia pracowników, oceny pracy pracowników, przestrzeganie regulaminów i procedur wewnętrznych )
- kontrola stanu zatrudnienia i organizacji pracy
- zapewnienie prawidłowych warunków BHP i Ppoż.
- nadzór nad bieżącą produkcją, zapewnienie bezawaryjnej realizacji procesu produkcyjnego
- wdrażanie nowych usług
- realizacja umów handlowych z Klientami
- realizacja budżetu, optymalizacja kosztów Oddziału
- sporządzanie raportów i analiz
- reprezentowanie firmy na zewnątrz
Osobiste osiągnięcia:
- udane przeniesienie produkcji kluczowego Klienta do centrali firmy 2013/2014 r.
- zmiana organizacji Oddziału, przystosowanie do nowych założeń 2014 r.
Kierownik Biura Podawczo-Odbiorczego
Obowiązki:
- organizacja, koordynacja i nadzór pracy Biura Podawczo-Odbiorczego
- koordynacja współpracy z Klientem w zakresie obrotu korespondencją przychodzącą i wychodzącą
- kierowanie i nadzór nad pracą pracowników Biura Podawczo-Odbiorczego ( wnioskowanie o zatrudnienie pracowników i zwolnienie, planowanie pracy, ocenianie pracowników i wnioskowanie o przydział premii, nagród i nagan )
- przygotowywanie raportów miesięcznych
- akceptacja FV pod względem merytorycznym
- zamawianie materiałów potrzebnych do prowadzenia Biura Podawczo-Odbiorczego
- przeprowadzanie negocjacji z firmami zewnętrznymi w celu uzyskania jak najkorzystniejszych usług, przy akceptacji bezpośredniego przełożonego
Osobiste osiągnięcia:
- opracowanie i wdrożenie procedur obsługi korespondencji przychodzącej i wychodzącej
- opracowanie i wdrożenie raportów: usług, SLA
- organizacja, koordynacja i nadzór pracy Biura Podawczo-Odbiorczego
- koordynacja współpracy z Klientem w zakresie obrotu korespondencją przychodzącą i wychodzącą
- kierowanie i nadzór nad pracą pracowników Biura Podawczo-Odbiorczego ( wnioskowanie o zatrudnienie pracowników i zwolnienie, planowanie pracy, ocenianie pracowników i wnioskowanie o przydział premii, nagród i nagan )
- przygotowywanie raportów miesięcznych
- akceptacja FV pod względem merytorycznym
- zamawianie materiałów potrzebnych do prowadzenia Biura Podawczo-Odbiorczego
- przeprowadzanie negocjacji z firmami zewnętrznymi w celu uzyskania jak najkorzystniejszych usług, przy akceptacji bezpośredniego przełożonego
Osobiste osiągnięcia:
- opracowanie i wdrożenie procedur obsługi korespondencji przychodzącej i wychodzącej
- opracowanie i wdrożenie raportów: usług, SLA
Specjalista ds. Obrotu Korespondencją
Obowiązki:
- przygotowanie do wysyłki dokumentów bankowych
- przygotowanie do wysyłki dokumentów bankowych
Referent
Obowiązki:
- obsługa infolinii
- obsługa dokumentacji kredytów hipotecznych
- obsługa infolinii
- obsługa dokumentacji kredytów hipotecznych
Szkolenia i kursy
2020 Kurs Archiwizacyjny II stopnia
2018 Stowarzyszenie Archiwistów Polskich, Kurs Archiwizacyjny I stopnia
2014 Altkom Akademia, Skuteczna komunikacja
2013 Altkom Akademia, MS Excel 2010 - Siła i wydajność w codziennej pracy
2010 Spirit of Leadership, Warsztaty rozwoju osobistego "Inspiracje i wyzwania" (warsztaty z końmi jako trenerami)
2008 Open Learning, Zarządzanie Zespołem
2008 Det Norske Veritas, System Zarządzania Procesami Business Process Management System
2007 Agencja Rozwoju Gospodarczego Centrum Kształcenia Kadr Menedżerskich, Studium Zarządzania Zasobami Ludzkimi
2007 Det Norske Veritas, System Zarządzania Procesami Business Process Management System
2018 Stowarzyszenie Archiwistów Polskich, Kurs Archiwizacyjny I stopnia
2014 Altkom Akademia, Skuteczna komunikacja
2013 Altkom Akademia, MS Excel 2010 - Siła i wydajność w codziennej pracy
2010 Spirit of Leadership, Warsztaty rozwoju osobistego "Inspiracje i wyzwania" (warsztaty z końmi jako trenerami)
2008 Open Learning, Zarządzanie Zespołem
2008 Det Norske Veritas, System Zarządzania Procesami Business Process Management System
2007 Agencja Rozwoju Gospodarczego Centrum Kształcenia Kadr Menedżerskich, Studium Zarządzania Zasobami Ludzkimi
2007 Det Norske Veritas, System Zarządzania Procesami Business Process Management System
Edukacja
Zainteresowania
- jazda konna w stylu western
- jazda rowerem górskim
- jazda rowerem górskim