Umiejętności
Sumienność
• Odpowiedzialność, samodzielność
komunikatywność, obsługa komputera MS Office, prawo jazdy kat. B, umiejętność pracy w zespole
• wytrwałość i konsekwencja w realizacji założonych celów
obsługi urządzeń biurowych
Języki
polski
ojczysty
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. Procesu Kredytowego
- przygotowywanie druków do złożenia wniosków kredytowych (checklista, wniosek kredytowy, załączniki, dokumentacja finansowa)
- kontakt z działem sprzedaży dewelopera w celu zgromadzenia wymaganych oświadczeń i dokumentów dot. nieruchomości
- opracowywanie wniosków kredytowych
- koordynacja procesu kredytowego między bankami a doradcą hipotecznym
- przygotowywanie ofert ubezpieczeń nieruchomości
- zlecanie wyceny oraz inspekcji nieruchomości oraz badania Ksiąg Wieczystych
- rejestracja wniosków kredytowych i inwestycyjnych w systemie wewnętrznym firmy/ w aplikacjach bankowych
- przygotowywanie wymaganych raportów, zestawień
- kontakt z działem sprzedaży dewelopera w celu zgromadzenia wymaganych oświadczeń i dokumentów dot. nieruchomości
- opracowywanie wniosków kredytowych
- koordynacja procesu kredytowego między bankami a doradcą hipotecznym
- przygotowywanie ofert ubezpieczeń nieruchomości
- zlecanie wyceny oraz inspekcji nieruchomości oraz badania Ksiąg Wieczystych
- rejestracja wniosków kredytowych i inwestycyjnych w systemie wewnętrznym firmy/ w aplikacjach bankowych
- przygotowywanie wymaganych raportów, zestawień
Asystentka Oddziału
- pomoc ekspertom finansowym firmy (kompletowanie, przygotowywanie dokumentów tworzących kompletny wniosek kredytowy)
-przygotowywanie wymaganych raportów, zestawień
- sporządzanie teczek archiwalnych
- tworzenie grafików pracy
- zapewnienie sprawnej obsługi administracyjnej
- ewidencja korespondencji
- przygotowywanie przesyłek dla kurierów wewnętrznych i zewnętrznych
- dbałość o kompletność materiałów reklamowych
- realizacja zamówień materiałów biurowych
- odbieranie i łączenie rozmów telefonicznych
-przygotowywanie wymaganych raportów, zestawień
- sporządzanie teczek archiwalnych
- tworzenie grafików pracy
- zapewnienie sprawnej obsługi administracyjnej
- ewidencja korespondencji
- przygotowywanie przesyłek dla kurierów wewnętrznych i zewnętrznych
- dbałość o kompletność materiałów reklamowych
- realizacja zamówień materiałów biurowych
- odbieranie i łączenie rozmów telefonicznych
Kierownik Impresariatu
Krakowska Opera Kameralna
- prowadzenie kalendarza spotkań Dyrektora
- koordynacja pracy artystycznej
- pomoc organizacyjna podczas spektakli
- organizacja transportu na wyjazdy krajowe
- opracowywanie materiałów udostępnianych na stronach internetowych
- dbanie o dobry wizerunek instytucji na portalach społecznościowych.
- koordynacja pracy artystycznej
- pomoc organizacyjna podczas spektakli
- organizacja transportu na wyjazdy krajowe
- opracowywanie materiałów udostępnianych na stronach internetowych
- dbanie o dobry wizerunek instytucji na portalach społecznościowych.
Pracownik Impresariatu
Krakowska Opera Kameralna
- obsługa połączeń wychodzących i przychodzących
- zarządzanie korespondencją
- udzielanie informacji na temat spektakli z repertuaru
- sprzedaż biletów
- współpraca z punktem informacji turystycznej
- zamieszanie informacji na portalach/serwisach (portale kulturalne, facebook)
- wyszukiwanie potrzebnych informacji w sieci
- dbanie o dobry wizerunek instytucji
- zarządzanie korespondencją
- udzielanie informacji na temat spektakli z repertuaru
- sprzedaż biletów
- współpraca z punktem informacji turystycznej
- zamieszanie informacji na portalach/serwisach (portale kulturalne, facebook)
- wyszukiwanie potrzebnych informacji w sieci
- dbanie o dobry wizerunek instytucji
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja
Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Administracja biurowa
Wprowadzanie/Przetwarzanie danych
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Zainteresowania
- fotografia
- podróże
-turystyka górska
- tenis
- muzyka filmowa
- podróże
-turystyka górska
- tenis
- muzyka filmowa