Języki
angielski
podstawowy
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. Kluczowych Klientów
Departament Sprzedaży i Marketingu, na stanowisku specjalista ds. Kluczowych Klientów. Do zakresu moich obowiązków należało m.in.: udzielanie odpowiedzi na zapytania pracowników banków
w zakresie interpretacji zapisów procedur, umów oraz innych dokumentów, których stronami są dystrybutor oraz Uczestnik; bieżąca współpraca oraz wprowadzanie nowych standardów współpracy z dystrybutorami Funduszy Inwestycyjnych Pioneer Pekao TFI S.A. (Bankiem Pekao S.A. oraz Bankiem BPH S.A.); bieżąca aktualizacja dokumentów związanych ze współpracą z dystrybutorami, a także wdrażanie zmian mających na celu usprawnienie współpracy z nimi; przygotowanie materiałów informacyjnych, promocyjnych i szkoleniowych dla wyznaczonych kanałów dystrybucji; wdrażanie nowych produktów we współpracy z innymi departamentami firmy oraz aktywne uczestnictwo w przygotowaniu warunków umów tych programów; współpraca z Bankiem Pekao S.A. oraz agentem transferowym w zakresie wdrażania nowych funkcjonalności systemów bankowych oraz efektywne koordynowanie ich realizacji.
w zakresie interpretacji zapisów procedur, umów oraz innych dokumentów, których stronami są dystrybutor oraz Uczestnik; bieżąca współpraca oraz wprowadzanie nowych standardów współpracy z dystrybutorami Funduszy Inwestycyjnych Pioneer Pekao TFI S.A. (Bankiem Pekao S.A. oraz Bankiem BPH S.A.); bieżąca aktualizacja dokumentów związanych ze współpracą z dystrybutorami, a także wdrażanie zmian mających na celu usprawnienie współpracy z nimi; przygotowanie materiałów informacyjnych, promocyjnych i szkoleniowych dla wyznaczonych kanałów dystrybucji; wdrażanie nowych produktów we współpracy z innymi departamentami firmy oraz aktywne uczestnictwo w przygotowaniu warunków umów tych programów; współpraca z Bankiem Pekao S.A. oraz agentem transferowym w zakresie wdrażania nowych funkcjonalności systemów bankowych oraz efektywne koordynowanie ich realizacji.
specjalista ds. kluczowych klientów
Departament Strategii i Rozwoju, na stanowisku specjalista ds. Kluczowych Klientów. Do moich zadań należało m.in.: przygotowanie ofert usług Agenta oraz prezentacji dla Klientów; nadzorowanie realizacji zadań i harmonogramów; tworzenie rozwiązań systemowych w celu realizacji wymagań Klienta; analizowanie rynku pod kątem rozwoju usług Agenta; prowadzenie testów programów komputerowych; tworzenie raportów; nadzorowanie zadań uzgodnionych z Klientami oraz monitorowanie satysfakcji Klientów takich jak: DWS Polska TFI S.A, Skarbiec TFI S.A., Skarbiec PTE, ING TFI S.A., BZ WBK AIB TFI S.A., Commercial Union TFI S.A., Noble Funds TFI S.A.
referent
Obsługi Klienta, na stanowisku referent. Byłam odpowiedzialna za weryfikację zleceń, dyspozycji i wpłat składanych przez uczestników; rozpatrywanie reklamacji klientów i uczestników; telefoniczną, czasami także bezpośrednią obsługę Uczestników (także dużych klientów instytucjonalnych) funduszy inwestycyjnych zarządzanych przez kilka największych Towarzystw Funduszy Inwestycyjnych, m.in. Union Investment TFI S.A., BPH TFI S.A., AIG TFI S.A., ścisły kontakt z pracownikami Towarzystw Funduszy Inwestycyjnych (przede wszystkim Union Inwestment S.A.) oraz pracownikami banków i biur maklerskich prowadzących sprzedaż funduszy inwestycyjnych, raportowanie oraz testowanie programów komputerowych.
barmanka/kelnerka
Omega Sp z o.o. "Pub pod Aniołem"
na stanowisku barmanki / managera (w tym samym czasie) Restauracja „Cymes”, na stanowisku kelnerki; do moich obowiązków należało przygotowanie oraz dbanie o estetykę i wizaż stanowiska pracy, byłam odpowiedzialna za sporządzanie rozliczeń, zamówień oraz inwentaryzacje, sporządzałam oferty dla klientów biznesowych, koordynowałam prace przygotowawcze przed bankietami i imprezami okolicznościowymi.
Szkolenia i kursy
• kurs komputerowy
• „Podstawy Inwestowania na Giełdzie”
• kurs wychowawców kolonijnych
• prawo jazdy kat. B
• szkolenie barmańskie
• szkolenie z zakresu tajemnicy bankowej, ochrony danych osobowych i bezpieczeństwa informacji oraz szkolenie BHP
• Certyfikat Systemy Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji ISO/IEC 27001:2005
• „Podstawy Inwestowania na Giełdzie”
• kurs wychowawców kolonijnych
• prawo jazdy kat. B
• szkolenie barmańskie
• szkolenie z zakresu tajemnicy bankowej, ochrony danych osobowych i bezpieczeństwa informacji oraz szkolenie BHP
• Certyfikat Systemy Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji ISO/IEC 27001:2005
Edukacja
Specjalizacje
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Zainteresowania
film, książka, architektura, jazda samochodem:)
Grupy
Uniwersytet Mikołaja Kopernika
UMK jest liderem wśród uczelni Polski Północnej m.in. pod względem potencjału naukowego i liczby studentów (25 tys.). To także największy pracodawca w regionie.
B2B POLSKA
Business to Business Polska. Kontakty Biznesowe B2B. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku B2B. Marketing i Sprzedaż B2B. Lead B2B.
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.