Agnieszka Kryszczyńska-Krauze

Specjalista ds. Zakupów
Legionowo, mazowieckie

Umiejętności

bardzo dobra organizacja pracy Wytrwałość w dążeniu do celu • Znajomość Lotus Notes, SAP, SRM, Concur, Tenvirk, TESA i TETA • Obsługa pakietu Microsoft Office (Microsoft Word, Microsoft Excel, Power Point, Outlook) • Łatwość nawiązywania kontaktów i komunikacji Odporność na stres, umiejętność pracy pod presją czasu Obowiązkowość, rzetelność, pracowitość, punktualność Łatwość uczenia się i przekazywania wiedzy

Języki

angielski
biegły
francuski
dobry
japoński
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Thales Polska Sp. z o.o.
Specjalista ds. Zakupów
Zapewnianie najwyższej jakości towarów i usług w ramach podległych kategorii zakupowych
Zarządzanie podległymi kategoriami zakupowymi
Współpraca z kupcami globalnymi w zakresie opracowywania strategii zakupowych dla podległych kategorii zakupowych.
Zarządzanie i negocjowanie kontraktów spółki w ramach powierzonych kategorii zakupowych
Zarządzanie i ocena dostawców
Wybór dostawców
Dostarczanie najwyższej jakości usług i serwisów
Merytoryczna akceptacja faktur
Prowadzenie projektów zakupowych
Wprowadzanie usprawnień, tworzenie i wdrażanie polityk i procedur zakupowych
Udział we wdrażaniu systemów zakupowych z poziomu Key User'a
Robokopter Technologies Sp. z o.o.
Office Manager / Koordynator projektów
PRACA PROJEKTOWA
- prowadzenie projektów finansowanych ze środków unijnych w ramach
działań POIG 1.4 i POIG 6.1
- zarządzanie flotą samochodową
- zarządzanie sprzętem elektronicznym
- zarządzanie kontraktami Spółki
- zarządzanie archiwum spółki (niszczenie, archiwizowanie, przechowywanie)
- zarządzanie, ocena i dobór dostawców
- prowadzenie projektów administracyjnych
- tworzenie, wdrażanie i egzekucja polityk i procedur
- stworzenie i wprowadzenie jednolitych wizualnie wzorów dokumentacji
Spółki
- prowadzenie szkoleń
- zaopatrzenie w materiały konstrukcyjne działów Konstrukcyjnego i EiO -
nadzór nad procesem i jego prawidłowym przebiegiem, weryfikacja
dostawców
- nadzór nad stanami sprzętowymi
- współpraca z zewnętrznym biurem księgowym - przygotowywanie
dokumentacji, monitorowanie poprawności przebiegu procesów,
wprowadzanie usprawnień, ewidencja i egzekucja płatności
- praca w charakterze Asystentki Prezesa Zarządu
LeasingTeam Group
Specjalista ds. Administracji
Zarządzanie zespołem
Zarządzanie głównymi kontraktami administracyjnymi spółki
Zarządzanie i ocena dostawców
Udział w wyborze dostawców
Dostarczanie najwyższej jakości usług i serwisów
Merytoryczna akceptacja faktur
Prowadzenie projektów administracyjnych
Wprowadzanie usprawnień, tworzenie i wdrażanie polityk i procedur administracyjnych
Pełnomocnik ds. ISO
Nadzorowanie pracy Archiwum
Zarządzanie bazą telefoniczną – zamówienia i dystrybucja; rozliczanie pracowników; kontrola potrąceń za prywatne rozmowy
Zarządzanie własną flotą samochodową Spółki
Współpraca z serwisami zewnętrznymi: Administracja Budynku, Ochrona, Serwis Sprzątający, Serwis IT
Prowadzenie szkoleń
Levi Strauss Poland Sp. z o.o.
Office Administrator
PRACA NA ZASTĘPSTWO
Zarządzanie flotą samochodową
Zarządzanie sprzętem elektronicznym
Egzekucja budżetu – rewizja, kontrola i raportowanie
Zarządzanie kontraktami Działu Administracji
Zarządzanie archiwum spółki (niszczenie, archiwizowanie, przechowywanie)
Zarządzanie, ocena i dobór dostawców
Prowadzenie projektów administracyjnych
Tworzenie, wdrażanie, egzekucja i szkolenia z zakresu polityk i procedur administracyjnych
Prowadzenie szkoleń
Praca w charakterze Asystentki Pani Prezes (zastępstwa)
Praca w charakterze Asystentki Członków Zarządu
British American Tobacco Polska
Koordynator ds. Administracji
Zarządzanie głównymi kontraktami administracyjnymi spółki
Zarządzanie i ocena dostawców
Udział w wyborze dostawców
Dostarczanie najwyższej jakości usług i serwisów
Zarządzanie budżetem – planowanie, rewizja, kontrola i raportowanie
Tworzenie zamówień dla wszystkich działów spółki
Merytoryczna akceptacja faktur
Współprowadzenie projektów administracyjnych
Wprowadzanie usprawnień, tworzenie i wdrażanie polityk i procedur administracyjnych
Records Management – zarządzanie dokumentacją elektroniczną i papierową spółki (niszczenie, archiwizowanie, przechowywanie)
Zarządzanie bazą telefoniczną – zamówienia i dystrybucja; rozliczanie pracowników; kontrola potrąceń za prywatne rozmowy
Współpraca z serwisami zewnętrznymi: Ochrona, Serwis Sprzątający, GSD
Sporządzanie miesięcznych raportów: taksówki, kurierzy, rozliczenia telefoniczne itp.
Zamówienia dla biura (monitorowanie, raportowanie, wprowadzanie usprawnień etc)
Organizacja imprez firmowych, konferencji; rezerwacje hoteli, biletów itp.
Prowadzenie szkoleń
British American Tobacco Polska
Front Office Assistant
Obsługa ruchu osobowo-telefonicznego na terenie biura.
Obsługa klienta wewnętrznego i zewnętrznego w zakresie udzielania wszelkiego rodzaju informacji.
Obsługa korespondencji i kurierów.
Rezerwowanie lunchy i sal konferencyjnych
Zamawianie taksówek dla pracowników biura i gości
Dystrybucja prasy
Kontrola stanu magazynowego i w razie potrzeby, składanie zamówienia na art. biurowe, medyczne i spożywcze
Akceptacja faktur na poziomie Asystentki
Wdrażanie nowej osoby w obowiązki recepcyjne.
Uaktualnianie procedur i materiałów informacyjnych o firmie dla nowych osób pracujących na recepcji
Praca jako Asystentka Zarządu (zastępstwa)
Praca jako Specjalista ds. Administracji (zastępstwa)
Tłumaczenia
Zarządzanie bazą telefoniczną – zamówienia i dystrybucja; rozliczanie pracowników; kontrola potrąceń za prywatne rozmowy
Współpraca z serwisami zewnętrznymi: Ochrona, Serwis Sprzątający, GSD
Els-Bell School of English
Course Manager
Bieżąca obsługa klienta indywidualnego i korporacyjnego.
Prowadzenie sprawozdawczości.
Obsługa korespondencji i poczty elektronicznej.
Obsługa centrali telefonicznej i faksu.
Przygotowywanie raportów kasowych i przekazywanie księgowości.
Wystawianie rachunków i ich ewidencja.
Monitorowanie obecności słuchaczy na zajęciach w/g ustalonych zasad.
Informacja i rejestracja formalności związanych z egzaminami Cambridge.
Obsługa administracyjna kursów krajowych i zagranicznych.
Współpraca z zagranicznymi oddziałami szkoły.
Prace zlecone przez Dyrekcję.
Logo
Lektor języka angielskiego
British School Legionowo
Nauczanie języka angielskiego (dzieci w wieku szkolnym oraz dorośli).

Szkolenia i kursy

Szkolenie Oracle Core Management - poziom Support Key User (2017)
Szkolenie Passport for Purchasing (2016)
Szkolenie Exact - poziom End User (2015)
Szkolenie Komunikacja i Kooperacja w zespole sprzedażowym (2013)
Szkolenie z Prawa Pracy (2013)
Szkolenie SAP AP Workflow – poziom Key User’a (2011)
Szkolenie TESA – poziom Key User’a (2011)
Szkolenie SRM – poziom End User’a (2010)
Szkolenie Records Management – poziom Records Manager’a (2010)
Warsztaty "Working in a Project" (2010)
Szkolenie Tenvirk (2007)
Kurs kwalifikacyjny dla nauczycieli języka angielskiego MSCDN (2006)
Praktyki zawodowe w Centrum Językowym Fast Perfect - tłumaczenia (2001/2002)

Edukacja

Logo
Politologia, Współczesne stosunki międzynarodowe, magisterskie
Wyższa Szkoła Humanistyczna im. Aleksandra Gieysztora w Pułtusku
Logo
Filologia Angielska spec. Business English, licencjackie
Wyższa Szkoła Języków Obcych \"Avans\" w Warszawie

Specjalizacje

Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Zakupy
Inżynieria/Technika/Produkcja
Zakupy
IT/Telekomunikacja
Zakupy
Usługi profesjonalne

Zainteresowania

Języki obce.
Kultura krajów anglosaskich i wschodniej Azji.
Rysunek.
RPG.