Wypowiedzi

  • Agnieszka Katarzyna Klepacka
    Wpis na grupie Budownictwo w internecie w temacie Ogrody - doskonały kontekst reklamowy!
    18.11.2013, 10:44

    Zachęcamy Wszystkich producentów: nasion i roślin, mebli, małej architektury, kostki brukowej, środków ochrony roślin, narzędzi do ich pielęgnacji itp.. do wykorzystania ogromnego potencjału, jaki udało nam się stworzyć w ramach sieci BUDOWNICTWOonline w kategorii: Ogrody/wokół domu;
    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=542404495834999...

  • Agnieszka Katarzyna Klepacka
    Wpis na grupie Budownictwo w internecie w temacie Twoja Firma w ramach Social Media
    14.02.2011, 13:20

    W Budownictwoonline zawsze podążamy za nowymi trendami, i co za tym idzie – skonstruowaliśmy dla naszych klientów ofertę z obszaru Social Media.
    Poprzez ten projekt Cormedia zamierza wprowadzić firmy budowlane w nowy obszar promocji, zbliżając markę do potencjalnych klientów wykorzystując potencjał największego serwisu społecznościowego, jakim jest Facebook.

    Co oferujemy:

    • Profesjonalne przygotowanie strategii obecności firmy na profilu Facebook
    • Opracowanie nazwy strony – (ciekawe skojarzenie z marką)
    • Prowadzenie w imieniu klienta Fanpage
    • Aktywne pozyskiwanie fanów marki
    • Administrowanie poszczególnych zakładek: linki, zdjęcia, filmy, grafika
    • Publikację dedykowanych treści (z obszaru oczekiwań fanów)
    • Komunikację – dialog z fanami, prowadzenie dyskusji, poddawanie nowych wątków itp….
    • Tworzenie specjalnych aplikacji, podnoszących atrakcyjność strony
    • Realizację konkursów z nagrodami, quizów itp….

    Korzyści dla Klienta:

    • Zaprezentowanie swojej firmy, jako nowoczesnej i otwartej na komunikację internetową organizacji
    • Wyróżnienie na tle konkurencji
    • Skuteczna komunikacja z potencjalnymi klientami
    • Wzrost rozpoznawalności marki w sieci
    • Rekomendacje fanów (korzyści w sprzedaży)
    • Dostęp do informacji o grupie docelowej
    • Możliwość poznania prawdziwych opinii o swojej marce, ofercie, firmie
    więcej na: http://www.facebook.com/?ref=home#!/pages/Cormedia/160...
    lub na naszej stronie:http://www.cormedia.pl/aktualnosci

  • Agnieszka Katarzyna Klepacka
    Wpis na grupie Budownictwo w internecie w temacie Ogrzewanie w kamienicy.
    2.11.2010, 11:50

    W budujemydom.pl - jest moduł ekspercki Immergas - może tam Pani przesłać swoje pytanie;
    http://www.budujemydom.pl/component/option,com_content...
    odpowie Pani profesjonalista i ekspert w tej dziedzinie.
    Pozdrawiam

  • Agnieszka Katarzyna Klepacka
  • Agnieszka Katarzyna Klepacka
    Wpis na grupie Budownictwo w internecie w temacie Konferencja "Trendy w reklamie online"
    22.01.2010, 14:44

    Bardzo dziękujemy Wszystkim zaproszonym za udział w konferencji "Trendy w reklamie online". Cieszymy się, że prezentowane tematy były dla Państwa interesujące i porwały do burzliwej dyskusji. Cieszy nas bardzo wysoka frekwencja oraz zainteresowanie niestandardowymi narzędziami reklamowymi, jakie udało nam się wdrożyć w ramach sieci Budownictwoonline.
    Prezentowane materiały wystawię Państwu do ściągnięcia. Wiem, że nie wszystkim, którzy chcieli być udało się dotrzeć, ale proszę się nie martwić - udostępnimy Państwu prezentacje.

    PS. Mili Państwo to, że konferencja była bardzo interesująca potwierdza również fakt, że bez zaproszenia wtargnęły na nią osoby z konkurencji. Pewnie po to, aby zdobyć materiały szkoleniowe.
    Jak widać trzeba się od kogoś uczyć :o)

    Pozdrawiam;
    Agnieszka Klepacka
    aklepacka@cormedia.pl

  • Agnieszka Katarzyna Klepacka
    Wpis na grupie Budownictwo w internecie w temacie Konferencja: "Trendy w reklamie online"
    11.01.2010, 13:28

    Trendy w reklamie online

    20.ego stycznia 2010, podczas Międzynarodowych Targów BUDMA w Poznaniu, odbędzie się konferencja poświęcona trendom w reklamie online. Organizatorem konferencji jest sieć reklamy internetowej BUDOWNICTWOonline i wydawnictwo branżowe Target Press. Patronat nad wydarzeniem objęły Cormedia i IAB Polska.

    Celem konferencji jest przybliżenie praktycznych zagadnień związanych z przygotowaniem kampanii reklamowych online, planowaniem i doborem mediów oraz optymalizacją działań i analizą efektów. Organizatorzy spotkania – tematyczna sieć reklamowa BUDOWNICTWOonline oraz wydawnictwo czasopism branżowych Target Press – korzystając z własnych doświadczeń i wiedzy będą chcieli pokazać jakie są najważniejsze aspekty reklamowania się w sieci.

    Konferencja podzielona została na cztery części, podczas których będą prezentowane różne zagadnienia. O trendach w planowaniu kampanii internetowych opowie Agnieszka Klepacka, dyrektor handlowy i członek zarządu Cormedia, a niestandardowe kampanie reklamowe w sieci zaprezentuje Martyna Wróblewska, dyrektor sprzedaży sieci BUDOWNICTWOonline wraz z Urszulą Podsiadło, account manager Cormedia. Swoimi doświadczeniami i wiedzą podzieli się także Robert Tomaszkiewicz, prezes zarządu wydawnictwa Target Press. Konferencje zakończy prezentacja Grzegorza Kaczmarskiego, kierownika działu sprzedaży sieci SPORTSonline.

    Media plannerzy często popełniają błąd zakładając, że klient ma tą samą wiedzę co oni. Dopiero bezpośrednia praca z klientem pokazuje jak wiele zagadnień wymaga wyjaśnienia i wytłumaczenia. Niestety w codziennej pracy często brakuje na to czasu. Stąd pomysł na tą konferencje, by na spokojnie podzielić się wiedzą i odpowiedzieć na nurtujące pytania. Bez pełnej i rzetelnej informacji i wiedzy po obu stronach nie ma mowy o dobrych relacjach i udanej współpracy. - mówi Agnieszka Klepacka, dyrektor handlowy i członek zarządu Cormedia.

    Konferencja „Trendy w reklamie online” odbędzie się 20.ego stycznia 2010, na terenie MTB BUDMA w Poznaniu, w godzinach od 10.00 do 14.00. Patronem merytorycznym spotkania jest dom mediowy Cormedia a patronat branżowy objęło IAB Polska.



    Dodatkowych informacji na temat konferencji udziela:
    Karol Kowalski
    e-mail: kkowalski@cormedia.pl
    tel: +48 22 401 25 32, kom: +48 503 03 56 33

  • Agnieszka Katarzyna Klepacka
    Wpis na grupie Budownictwo w internecie w temacie budujesz dom, remontujesz mieszkanie w okolicy Legionowa?...
    17.12.2009, 12:09

    Witam;
    Proszę dodawać swoje ogłoszenia w serwisach typu;
    http://wykonawca.pl
    http://fachowcybudowlani.pl
    http://szukajfachowca.pl
    http://fachowcy.dom.pl
    http://budowlaniec.org
    To forum, to nie jest najbardziej trafne miejsce, na takie ogłoszenie.

    Pozdrawiam;

  • Agnieszka Katarzyna Klepacka
    Wpis na grupie F1 w temacie Kubica w Ferrari ????
    6.08.2009, 13:04

    Moim zdaniem to tylko pobożne życzenia. To raczej mało prawdopodobne, chociaż bardzo bym chciała. Wkrótce w Polsce otworzy się pierwszy salon Ferrari - więc fajnie by to zagrało :o)
    Smutno by było, gdyby Robert wylądował jednak w Renault.

  • Agnieszka Katarzyna Klepacka
    Wpis na grupie Afiliacja w temacie Wydawco, a co Ty na to?
    29.07.2009, 16:44

    Tak, to świetny model dla klienta, ale nie dla każdego.
    Płacić za efekt - fajna sprawa. Ale w sytuacji, kiedy efektem jest sprzedaż, a wydawca otrzymuje prowizję od sprzedaży - to jasne powinno być, że nie każdy produkt się do tego nadaje. Z resztą firmy, które mają ugruntowaną pozycję na rynku (wypracowaną wieloletnią działalnością e-marketingową)- łatwiej będą pozyskiwać akcje, co za tym idzie realizować sprzedaż. Śmieszy mnie sytuacja, w której klient, który złotówki nie wydał na działania reklamowe w necie, nikt go nie czai, nikt nie zna jego marki, oferty - chce u nas kampanię rozliczaną, jako prowizja od sprzedaży. Oczywiście emisja na najlepszych witrynach, na najbardziej brandingowych formach. Poczytał trochę i już wie czego chce. Wydać tysiaka, ale płacąc jakiś tam procent od sprzedanej dachówki przez Internet. Czy też uważacie, że to kosmos ?
    Ja mam z tym kontakt każdego dnia :o)

  • Agnieszka Katarzyna Klepacka
    Wpis na grupie Formula 1 i Robert Kubica w temacie Gran Premio Telefonica de Espana 2009 - 10.05.2009
    27.04.2009, 16:02

    Zgadzam się Willi Rampf nie ma koncepcji i wydaje mi się, że w tym sezonie nie miał nawet przebłysku. Jak by się zastanowić, to w BMW podejmują taką decyzję, która wydaje się być najgorszą z możliwych. Mam na myśli te zbliżone bądź takie same strategie dla obu kierowców itd... Kiepsko jest też z szybką reakcją na nową sytuację. Jak wiecie ich spontaniczne decyzje np. w oparciu o prognozę pogody były bardzo brzemienne w skutkach, szczególnie dla Roberta. Podobnie jak ta podjęta ostatnio przez zespół Ferrari względem Kimiego - katastrofa. Brak managera/stratega z głową na karku to problem tak BMW jak i Ferrari. Dobry konstruktor/technik - nie wystarczy, aby się liczyć w F1.

  • Agnieszka Katarzyna Klepacka
    Wpis na grupie Formula 1 i Robert Kubica w temacie Gulf Air Bahrain Grand Prix 2009 - 26.04.2009
    27.04.2009, 14:27

    Paweł Kałuża:
    ojojojoojoj... co to sie tam dzialo...
    >
    4. Miekka mieszanka wygrala te zawody - tak jak wynikalo to juz z testow w piatek byl to kluczz do sukcesu - dobre czasy, powolne zuzywanie - na tym przegrala Toyota.
    5. Brawo dla McL i Ferrari - a dokladniej Mistrza i Kimiego za 4 i 6 miejsce - tempo po malu zaczyna byc pozytywne.
    6. BMW - hmmmm wlasciwie faktycznie bez komentarza, co jedynie uwazam ze dobrze sie stalo. Dobrze w tym znaczeniu ze moze w koncu w BMW ktos wniesie troche polotu zamiast komputerkow i planow, ktore sa jak do tej pory - niedorzeczne i nietrafione. Byc moze nastapia jakies zmiany personalne i zawita tam duch walki, tez tej technologicznej - bo wiele juz teamow udowodnilo ze mozna - RBR wprowadza ciagle zmiany, MCL podnosi sie z dna na 4 miejsce. Wiec mozna...

    Tak czy inaczej - wyscig mogl sie podobac szczegolnie w pierwszych 2/3 okrazen - sporo sie dzialo, duzo gry strategicznej - no i w koncu normlana meta:)
    Jedziemy teraz do Europy ;)

    No tak, miękka mieszanka doskonale spełniła tutaj swoje zadanie. Do tej pory kierowcy strasznie na nią narzekali.
    Co do Kimiego - to faktycznie, 6-te miejsce to już coś. Pierwsze punkty dla Ferrari. Mam nadzieję, że się podniosą, bo do tej pory wszytsko co robili było pozbawione sensu. Jednak po tym co dzieje się w sezonie 2009 - widać jak ważni są ludzie podejmujący kluczowe decyzje dla zespołu. W Ferrari widać deficyt i nie chodzi tylko o strategię na każdy start, ale o całość działań w sezonie. Brak polotu - może...Cóż świetny kierowca, to za mało. Jak wszycy wiecie każde GP to gigantyczna praca zespołowa i ktoś to wszystko musi spiąć w całość - a w Ferrari nie ma teraz takiej osoby.
    Interesuję się tym sportem od wielu lat i widzę też coraz więcej wpadek FIA. Pewnie niedoprecyzowane przepisy, punkty w regulaminie - stwarzają pole do nierównej walki.
    Co do BMW, to naciskali na wprowadzenie KERS w sezonie 2009 i co ? i chyba nie do końca wszystko zagrało...
    Jeszcze wiele wyścigów przed nami, ale jedno jest pewne: dawni liderzy muszą się ostro spiąć, aby liczyć się w walce, nie tyle o podium, ale o punkty w tym sezonie.
    A Toyota, tak są mistrzami startegii :o)

  • Agnieszka Katarzyna Klepacka
    Wpis na grupie Budownictwo w internecie w temacie Niestandardowo o grzejnikach
    24.04.2009, 17:37

    Zapraszam wszystkich zainteresowanych nowościami w reklamie on-line w branży budowlanej do obejrzenia niecodziennej kampanii grzejników łazienkowych i dekoracyjnych Purmo:
    http://www.meble.pl/aktualnosci

    Info na temat kampanii:

    Niecodzienna kampania reklamowa PURMO

    W marcu rozpoczęła się internetowa kampania reklamowa grzejników marki Purmo pod hasłem „Inspiracje dla Twojego domu”. Niestandardowa forma reklamy pozwalająca zaprezentować bogatą ofertę grzejników łazienkowych i dekoracyjnych nowej grupie potencjalnych klientów - to główne jej cechy.

    Głównym celem kampanii jest promocja bogatej oferty Purmo w zakresie grzejników dekoracyjnych i łazienkowych. Akcja znacznie odbiega od wszystkich dotychczasowych działań reklamowych tego producenta. Zastosowano niestandardową formę reklamową, która pozwala użytkownikowi przewijać zdjęcia z pełną gamą grzejników oraz rozwijać ich opisy. Po wybraniu zdjęcia internauta jest przenoszony na specjalną stronę (tzw. landing page), gdzie znajduje się Galeria Inspiracji Purmo - rodzaj interaktywnej prezentacji z wysokiej jakości zdjęciami, możliwością wizualizacji wnętrz oraz szczegółowymi danymi o cenach i punktach sprzedaży.

    W kampanii zdecydowano się na niecodzienny dobór mediów – działania reklamowe prowadzone będą tylko w serwisie meble.pl w sekcji aktualności i potrwają kilka miesięcy. Na wybór serwisu wpłynął fakt, że jest on najpopularniejszym i najchętniej odwiedzanym serwisem wnętrzarskim.

    Naszym założeniem było pokazanie grzejnika nie tylko jako emitera ciepła, ale przede wszystkim jako istotnej części wyposażenia wnętrza, elementu który odgrywa ważną funkcję dekoracyjną, który podnosi atrakcyjność otoczenia i nadaje mu określony charakter. Stąd też hasło całej kampanii „Inspiracja dla Twojego domu”. Chcemy pokazywać, podpowiadać rozwiązania a także inspirować. - mówi Emilia Dudek, Marketing Manager marki Purmo.

    W reklamach grzejników producenci najczęściej eksponują ich walory techniczne, pokazują możliwości grzewcze i cenę. Ta kampania jest całkowicie inna i pokazuje grzejniki jako element dekoracyjny, kładąc nacisk na wzornictwo i estetykę. To wymagało zastosowania zupełnie innych form reklamowych, innego doboru mediów i planowania akcji w czasie. - mówi Agnieszka Klepacka, dyrektor handlowy Cormedia.

    Od stycznia trwały testy kampanii, w których skupiono się na optymalizacji samej reklamy jak i strony docelowej (landing page). Sprawdzono różne warianty, rodzaje zdjęć i analizowano ich skuteczność pod kątem liczby wejść i czasu trwania odwiedzin. W ostatecznym kształcie kampania uruchomiona została w marcu i potrwa do końca roku.

    Za przygotowanie kreacji, planowanie i zakup mediów, a także za bieżącą optymalizację działań w trakcie trwania kampanii odpowiada dom mediowy Cormedia.

    http://purmo.pl, http://meble.pl/aktualnosci, http://cormedia.pl
    Informacje o Cormedia:
    Cormedia jest wyspecjalizowanym domem mediowym zajmującym się planowaniem i emisją kampanii reklamowych w Internecie. Firma powstała w grudniu 2007 roku, ale jej zespół tworzą ludzie od wielu lat związani z reklamą internetową i posiadający doskonałe przygotowanie merytoryczne.

    Cormedia specjalizuje się w planowaniu i prowadzeniu kampanii reklamowych w Internecie oferując swoim klientom pełen zakres usług, począwszy od tworzenia strategii reklamowych, przez planowanie mediów, optymalizację prowadzonych działań, po szczegółową analizę skuteczności zakończonych już kampanii.

    W ramach swojej działalności Cormedia tworzy również tematyczne sieci reklamowe. Pierwszym projektem w tym zakresie jest BUDOWNICTWOonline, specjalistyczna sieć realizująca projekty reklamowe dla branży budowlanej.

    http://budownictwoonline.pl
    http://cormedia.pl

  • Agnieszka Katarzyna Klepacka
    Wpis na grupie Budownictwo w internecie w temacie sieci wodociagowe i kanalizacje
    5.02.2009, 15:25

    polecam zamieścić ogłoszenie na szukajfachowca.pl i fachowycybudowlani.pl

  • Agnieszka Katarzyna Klepacka
    Wpis na grupie Budownictwo w internecie w temacie Wesołych Świat
    22.12.2008, 17:44

    Korzystając z okazji Świąt Bożego Narodzenia,
    pragnę złożyć wszystkim Państwu
    najserdeczniejsze i szczere życzenia:
    szczęścia, wiary, nadziei i pomyślności
    oraz w każdym dniu Nowego Roku
    wiele uśmiechu i radości !
    I oby ten kryzys ominął nas i wszystkie nasze projekty jak najszerszym łukiem.

    Agnieszka Klepacka

  • Agnieszka Katarzyna Klepacka
    Wpis na grupie Rodzina Soprano w temacie Ulubiona postać
    8.12.2008, 14:48

    dla mnie AJ

  • Agnieszka Katarzyna Klepacka
  • Agnieszka Katarzyna Klepacka
  • Agnieszka Katarzyna Klepacka
    Wpis na grupie Budownictwo w internecie w temacie skąd wziąć baze? informacje? o budowach
    2.12.2008, 16:22

    Proponuję zrealizować wysyłkę mailingu z sekcji społecznościowej serwisu budujemydom.pl, chodzi o "Klub budujacych dom"
    http://www.budujemydom.pl/component/option,com_kbd/Ite...
    To grupa ludzi, którzy faktycznie budują dom i korzystają przy tym z doświadczenia innych budujących za pośrednictwem Internetu.

  • Agnieszka Katarzyna Klepacka
    Wpis na grupie Ferrari w temacie Ferrari w F1, Kimi zwycięża w GP Malezji

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Ferrari

  • Agnieszka Katarzyna Klepacka
    Wpis na grupie F1 w temacie GP Malezji. Ferrari pierwsze miejsce na podium
    25.03.2008, 18:27

    Kimi Raikkonen odniósł pierwsze zwycięstwo w tym sezonie, wygrywając po starcie z drugiej pozycji wyścig o Grand Prix Malezji na torze Sepang. Drugie miejsce wywalczył tymczasem Robert Kubica (BMW Sauber). Podium uzupełnił kierowca McLarena – Heikki Kovalainen.

    Początkowo liderem wyścigu był zdobywca pole position Felipe Massa (Ferrari), który po odparciu ataku zespołowego partnera tuż po starcie na pierwszej pozycji jechał aż do pierwszej rundy postojów. Wcześniejszy o jedno okrążenie zjazd do boksów w porównaniu do Raikkonena kosztował go jednak utratę prowadzenia, a jakby tego było mało, Brazylijczyk w połowie wyścig wpadł w poślizg, kończąc jazdę z tylnymi kołami F2008 w żwirze.

    Raikkonen po znalezieniu się na prowadzeniu kontrolował już przebieg wyścigu aż do samej mety, odnosząc tym samym 16. zwycięstwo w karierze i to dokładnie pięć lat po swoim pierwszym triumfie w Formule Jeden, który miał miejsce 23 marca 2003 roku właśnie na torze Sepang.
    Polak jechał później równym i zarazem szybkim tempem, niemal cały czas powiększając swoją przewagę nad rywalami. Co więcej, okazało się, że miał jeden z najcięższych bolidów na starcie wyścigu, bowiem do boksów na pierwsze tankowanie paliwa zjechał jako ostatni kierowca z czołówki, tak więc jego wynik z kwalifikacji (szósty czas) był całkiem niezły. Po odpadnięciu Massy, Kubica awansował na drugiej miejsce i dzięki późniejszym postojom od Raikkonena przejechał kilka okrążeń na prowadzeniu, by ostatecznie linię mety przekroczyć niespełna 20 sekund za aktualnym mistrzem świata.

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do