Agnieszka Furtak

Agnieszka Furtak

Zarządzanie Operacyjne, Zarządzanie Projektami, Marketing Management,
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Strategia biznesowa E-commerce Zarządzanie Strategia marketingowa Service Quality Management

Języki

angielski
dobry
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

PKP Intercity S.A.
Dyrektor Projektu ds. Jakości Usług
1. Zarządzanie projektem: reorganizacja polityki jakościowej usług, m.in. opracowanie standardów jakościowych w zakresie obsługi klienta, z uwzględnieniem wytycznych zawartych w Rozporządzeniu (WE) Nr 1371/2007, opracowanie i wdrożenie procedur dotyczących audytów wewnętrznych, nadzór nad przeprowadzanymi audytami.
2. Zarządzanie personelem: organizacja pracy i kierowanie zespołem, delegowanie zadań i monitorowanie ich realizacji, motywowanie do efektywnej pracy i osiągania wyznaczonych celów projektu.
3. Zarządzanie procesami: kluczowa rola w reorganizacji procesów wewnętrznych w Spółce.
PKP Intercity S.A.
Dyrektor Sprzedaży
1. Kształtowanie i realizacja strategii sprzedażowej: analiza efektywności struktury sprzedaży, rozwój kanałów sprzedaży, w tym e-commerce, operacyjne zarządzanie systemami sprzedaży, analiza w zakresie procesu zarządzania jakością w obszarze obsługi klienta.
2. Zarządzanie personelem: organizacja pracy i kierowanie zespołem, delegowanie zadań i monitorowanie ich realizacji, motywowanie podwładnych do efektywnej pracy i osiągania wyznaczonych celów.
PKP Intercity S.A.
Dyrektor Projektów Strategicznych
1. Zarządzanie strategiczne: kształtowanie strategii rozwoju firmy w ujęciu rynkowym i procesów wewnętrznych, określanie celów i planów ich realizacji, definiowanie i opracowywanie kluczowych procesów biznesowych, projektowanie i wdrażanie zmian organizacyjnych, nadzorowanie procesu realizacji projektów inwestycyjnych.
2. Zarządzanie projektami: (i) opracowanie i realizacja projektu inwestycyjnego współfinansowanego ze środków UE – zakup składów zespołowych (m.in. przygotowywanie dokumentacji aplikacyjnej oraz studium wykonalności projektu).
3. Zarządzanie personelem: organizacja pracy i kierowanie zespołem, delegowanie zadań i monitorowanie ich realizacji, motywowanie do efektywnej pracy i osiągania wyznaczonych celów.
4. Reprezentacja firmy na polu biznesowym: współpraca z firmami doradczymi oraz organami rządowymi.
PKP Intercity S.A.
Business Development Manager
1. Zarządzanie projektami: opracowanie i realizacja projektu inwestycyjnego współfinansowanego ze środków UE – zakup składów zespołowych (m.in. rozpoczecie prac nad przygotowaniem dokumentacji aplikacyjnej oraz studium wykonalności projektu, tworzenie projektu design wnetrza nowych pociągów przy współpracy z Instytutem Wzornictwa Przemysłowego).
2. Zarządzanie strategiczne: udział w procesie kształtowania strategii rozwoju firmy w ujęciu rynkowym i procesów wewnętrznych oraz określanie celów i planów ich realizacji.
Baltic Company
Public Relations Manager
1. Kształtowanie i realizacja strategii PR: kształtowanie i implementacja planów współpracy z mediami, zarządzanie wizerunkiem marki w mediach, współpraca przy organizowaniu konferencji prasowych, redagowanie artykułów prasowych, monitorowanie mediów pod kątem pojawiających się informacji o pracodawcy.
2. Reprezentacja firmy na polu biznesowym: współpraca z agencjami reklamowymi, mediami, partnerami biznesowymi, prowadzenie negocjacji biznesowych, zawieranie umów handlowych.
McCormick Polska S.A.
Brand Manager
1. Kształtowanie i realizacja strategii marketingowej: tworzenie planów marketingowych, planowanie i koordynacja działań związanych z budową świadomości marki, identyfikacja potrzeb grupy docelowej, kształtowanie i wdrażanie strategii wejścia marki na rynek, planowanie i nadzór nad kampaniami marketingowymi ATL oraz BTL (konsumenckie i handlowe), współpraca przy realizacji projektów e-marketingu.
2. Prowadzenie badań marketingowych: analiza aktualnych trendów rynkowych, monitorowanie działań konkurencji, identyfikacja potrzeb rynku, analiza wyników ilościowych i jakościowych, ocena efektywności prowadzonych działań sprzedażowych.3.
3. Kształtowanie i realizacja strategii PR.
4. Zarządzanie budżetem: planowanie budżetu przeznaczonego na działania marketingowe, nadzór nad jego realizacją.
5. Zarządzanie personelem: organizacja pracy i kierowanie zespołem, delegowanie zadań i monitorowanie ich realizacji, motywowanie podwładnych do efektywnej pracy i osiągania wyznaczonych celów.
Soraya SA
Brand Manager
1. Kształtowanie i realizacja strategii brandingowej: planowanie i koordynacja działań związanych z kreacją, wizualizacją i budowaniem świadomości marki, identyfikacja potrzeb grupy docelowej, dobór odpowiednich identyfikatorów marki, kształtowanie i wdrażanie strategii wejścia marki na rynek.
2. Kształtowanie i realizacja strategii PR.
3. Prowadzenie badań marketingowych: analiza aktualnych trendów rynkowych, monitorowanie działań konkurencji, identyfikacja potrzeb rynku, analiza wyników ilościowych i jakościowych, ocena efektywności prowadzonych działań sprzedażowych.
4. Zarządzanie budżetem: planowanie budżetu przeznaczonego na działania marketingowe w ramach zarządzanych marek oraz nadzór nad jego realizacją.
Logo
Product Manager
Healthmark Group Sp. z o.o.
1. Zarządzanie produktami: prowadzenie operacyjnych działań mających na celu rozwój istniejącej linii produktów OTC oraz tworzenie konceptów nowych produktów, analiza sprzedaży, planowanie działań z zakresu BTL.
2. Koordynacja działań: ścisła współpraca z klientami wewnętrznymi oraz zewnętrznymi.

Szkolenia i kursy

1. Balanced Scorecard - Budowa i Wdrożenie Kart Wyników - Francuski Instytut Gospodarki Polska
2. Pricing - Jak zwiększyć zyski zarządzając cenami? - Francuski Instytut Gospodarki Polska
3. Komunikacja wewnętrzna - ISG International Service Group

Edukacja

Logo
MBA International Programme, MBA
Uniwersytet Warszawski / Bloomsburg University of Pennsylvania
Logo
Zarządzanie i Marketing, magisterskie
Wyższa Szkoła Zarządzania i Marketingu w Warszawie
Logo
Zarządzanie Finansami, licencjackie
Wyższa Szkoła Zarządzania i Marketingu w Warszawie

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.