Umiejętności
blogowanie
rozwój marki
CMS
zarządzanie treścią
Content Strategy
Copywriting
Digital Direct Marketing
Digital Marketing
media eletroniczne
Marketing bezpośredni
Facebook
Marketing Zintegrowany
Internet Leads
Zakup Mediów
Planowanie mediów
nowe media
Marketing internetowy
Online Marketing Analysis
Publikacje online
Project Management
SEM
SEO
Social Media Marketing
Strateg mediów społecznościowych
Social Networking
Planowanie strategiczne
User Experience
Web Marketing Strategy
E-mail marketing
Doświadczenie zawodowe
Client Service Director
- zarządzanie pracą zespołu
- kontakt z klientami
- rozbudowa kompetencji działu o digital/interactive/womm/video
- project management
- prace administracyjne
wybrani klienci: Getin Bank, Idea Bank, Aasa Polska, Dax Cosmetics (Dax Sun, Perfecta, Cashmere, Celia, Yoskine), Mary Kay, Doulas Polska, Drogerie Natura (Kobo, MySecret, Sensique), New Look, River Island, Aldo, Dom Mody Klif, Wola Park, Fashion House, Speak Up, Czytam Wszędzie, Enel Sport, Estell, Paul Polska, So!Coffee, XL Energy Drink, Aelia, DaVinci Learning, Polpharma
- kontakt z klientami
- rozbudowa kompetencji działu o digital/interactive/womm/video
- project management
- prace administracyjne
wybrani klienci: Getin Bank, Idea Bank, Aasa Polska, Dax Cosmetics (Dax Sun, Perfecta, Cashmere, Celia, Yoskine), Mary Kay, Doulas Polska, Drogerie Natura (Kobo, MySecret, Sensique), New Look, River Island, Aldo, Dom Mody Klif, Wola Park, Fashion House, Speak Up, Czytam Wszędzie, Enel Sport, Estell, Paul Polska, So!Coffee, XL Energy Drink, Aelia, DaVinci Learning, Polpharma
Właściciel
- działania w obszarze social media, digital, interactive
- budowanie witryn: stron www, serwisów, portali
- wsparcie contentowe, tworzenie treści, copywriting
- działania promocyjne, amplifying, buzz marketing
- e-marketing: mailingi, e-commerce, e-PR
- zarządzanie projektami, teamami, doradztwo, szkolenia
- budowanie witryn: stron www, serwisów, portali
- wsparcie contentowe, tworzenie treści, copywriting
- działania promocyjne, amplifying, buzz marketing
- e-marketing: mailingi, e-commerce, e-PR
- zarządzanie projektami, teamami, doradztwo, szkolenia
Project Manager
Praca po stronie klienta (budowa portali, działania w mediach społecznościowych, kampanie direct marketingowe, budowa baz danych) oraz agencyjna (kampanie email marketingowe, displayowe, budowa www i landing page)
Od grudnia 2011:
- internet project manager: zarządzanie kampaniami internetowymi, koordynacja prac team'u internetowego
Od grudnia 2010:
- zarządzenie projektami e-commerce, m. in.: klubbajek.pl, ab-circle.pl, bonacera.pl, domotikon.pl, sklep.digest.com.pl
Wcześniej:
- opieka nad projektem Polska Wita, w szczególności nad portalem www.PolskaWita.pl
Podsumowanie:
praca redakcyjna:
- pozyskiwanie contentu do portalu
- porównywanie jakości contentu do serwisów konkurencyjnych
- pisanie artykułów do portalu oraz informacji portalowych do magazynu
analizy i finanse:
- analizy statystyczne (Google Analytics), sporządzanie raportów
- analizowanie jakości słów oraz grup kluczowych (SEM)
- przygotowywanie we współpracy z redakcją contentu podwyższającego statystyki
- planowanie budżetu, monitorowanie wydatków
kampanie/wspomaganie działu reklamy w zakresie działań internetowych:
- ocena otrzymywanych materiałów reklamowych
- weryfikacja kreacji reklamowych
- praca z systemem adserverowym, wprowadzanie i obsługa kampanii banerowych
wizerunkowe:
- nawiązywanie partnerstw, współpraca z innymi portalami/wydawcami/firmami
- zawieranie umów barterowych, wymiana formami reklamowymi, contentem
- organizowanie patronatów medialnych
działania amplifyingowe / social media:
- promocja marki na forach internetowych (dyskusje z wyselekcjonowanymi odbiorcami)
- prowadzenie profili w serwisach społecznościowych, rozmowy z użytkownikami
- customer service
projektowe:
- wdrażanie rozwiązań mających na celu rozbudowanie projektu oraz aktywizację społeczności (w tym współtworzenie makiety AI portalu, dobór layoutu, funkcjonalności)
- współpraca z podwykonawcami - agencjami reklamowymi, interaktywnymi, developerami - egzekucja zaplanowanych działań, zarządzanie projektami
- planowanie, wdrażanie oraz nadzorowanie akcji telemarketingowych, mailingowych (newslettery), viralowych, konkursów
- przygotowywanie prezentacji dokumentujących plany oraz podejmowane działania w zakresie funkcjonowania portalu
Od grudnia 2011:
- internet project manager: zarządzanie kampaniami internetowymi, koordynacja prac team'u internetowego
Od grudnia 2010:
- zarządzenie projektami e-commerce, m. in.: klubbajek.pl, ab-circle.pl, bonacera.pl, domotikon.pl, sklep.digest.com.pl
Wcześniej:
- opieka nad projektem Polska Wita, w szczególności nad portalem www.PolskaWita.pl
Podsumowanie:
praca redakcyjna:
- pozyskiwanie contentu do portalu
- porównywanie jakości contentu do serwisów konkurencyjnych
- pisanie artykułów do portalu oraz informacji portalowych do magazynu
analizy i finanse:
- analizy statystyczne (Google Analytics), sporządzanie raportów
- analizowanie jakości słów oraz grup kluczowych (SEM)
- przygotowywanie we współpracy z redakcją contentu podwyższającego statystyki
- planowanie budżetu, monitorowanie wydatków
kampanie/wspomaganie działu reklamy w zakresie działań internetowych:
- ocena otrzymywanych materiałów reklamowych
- weryfikacja kreacji reklamowych
- praca z systemem adserverowym, wprowadzanie i obsługa kampanii banerowych
wizerunkowe:
- nawiązywanie partnerstw, współpraca z innymi portalami/wydawcami/firmami
- zawieranie umów barterowych, wymiana formami reklamowymi, contentem
- organizowanie patronatów medialnych
działania amplifyingowe / social media:
- promocja marki na forach internetowych (dyskusje z wyselekcjonowanymi odbiorcami)
- prowadzenie profili w serwisach społecznościowych, rozmowy z użytkownikami
- customer service
projektowe:
- wdrażanie rozwiązań mających na celu rozbudowanie projektu oraz aktywizację społeczności (w tym współtworzenie makiety AI portalu, dobór layoutu, funkcjonalności)
- współpraca z podwykonawcami - agencjami reklamowymi, interaktywnymi, developerami - egzekucja zaplanowanych działań, zarządzanie projektami
- planowanie, wdrażanie oraz nadzorowanie akcji telemarketingowych, mailingowych (newslettery), viralowych, konkursów
- przygotowywanie prezentacji dokumentujących plany oraz podejmowane działania w zakresie funkcjonowania portalu
Community Manager
Praca po stronie "klienta" - community managment, oraz agencyjna - wsparcie działu sprzedaży i reklamy, akcje specjalne
- kontakt z mediami;
- pisanie i wysyłanie komunikatów prasowych;
- monitoring mediów;
- współpraca przy projektach z zakresu komunikacji;
- tworzenie treści komunikatów wewnętrznych, publikowanych w serwisie, mailingów itp.;
- plus wszystkie inne obowiązki umieszczone już w poniższych gronowych polach - nadal obowiązują :)
- kontakt z mediami;
- pisanie i wysyłanie komunikatów prasowych;
- monitoring mediów;
- współpraca przy projektach z zakresu komunikacji;
- tworzenie treści komunikatów wewnętrznych, publikowanych w serwisie, mailingów itp.;
- plus wszystkie inne obowiązki umieszczone już w poniższych gronowych polach - nadal obowiązują :)
Kierownik Działu Moderacji
- komunikacja z Użytkownikami;
- wspieranie pracy supportu;
- moderacja i animacja serwisu;
- czynna współpraca ze wszystkimi działami;
- prowadzenie projektów wpisujących się w dział marketingu on-line;
- czynny udział w działaniach on-line Programu Partnerskiego;
- współtworzenie systemu moderacji w Programie Partnerskim;
- nadzorowanie oraz koordynacja pracy 40-osobowej ekipy społecznych Moderatorów Serwisu;
- zbieranie oraz przekazywanie feedbacku i wspieranie wdrożenia nowych funkcji;
- wsparcie koncepcyjne przy tworzeniu kreacji reklamowych na potrzeby działu sprzedaży;
- współpraca z klientami Programu Partnerskiego i pośredniczenie między nimi, a moderatorami obsługującymi ich fora;
- koordynacja pracy działu.
- wspieranie pracy supportu;
- moderacja i animacja serwisu;
- czynna współpraca ze wszystkimi działami;
- prowadzenie projektów wpisujących się w dział marketingu on-line;
- czynny udział w działaniach on-line Programu Partnerskiego;
- współtworzenie systemu moderacji w Programie Partnerskim;
- nadzorowanie oraz koordynacja pracy 40-osobowej ekipy społecznych Moderatorów Serwisu;
- zbieranie oraz przekazywanie feedbacku i wspieranie wdrożenia nowych funkcji;
- wsparcie koncepcyjne przy tworzeniu kreacji reklamowych na potrzeby działu sprzedaży;
- współpraca z klientami Programu Partnerskiego i pośredniczenie między nimi, a moderatorami obsługującymi ich fora;
- koordynacja pracy działu.
User Care Manager
- obsługa supportu (Customer Service Specialist);
- komunikacja z Użytkownikami;
- moderacja i animacja serwisu;
- współprowadzenie projektów wpisujących się w dział moderacji;
- współprowadzenie projektu zrzeszającego społecznych Moderatorów Serwisu;
- czynna współpraca ze wszystkimi działami;
- zbieranie oraz przekazywanie feedbacku i wspieranie wdrożenia nowych funkcji;
itp. :)
- komunikacja z Użytkownikami;
- moderacja i animacja serwisu;
- współprowadzenie projektów wpisujących się w dział moderacji;
- współprowadzenie projektu zrzeszającego społecznych Moderatorów Serwisu;
- czynna współpraca ze wszystkimi działami;
- zbieranie oraz przekazywanie feedbacku i wspieranie wdrożenia nowych funkcji;
itp. :)
różne
Praca podczas studiów
Udzielanie korepetycji (2002 - 2009)
Hennes & Mauritz Sp. z o. o. (od 2004-06 do 2004-12) - sprzedawca
Centrum Telemarketingowe Sp. z o. o. (od 2004-07 do 2004-12) - telemarketing, szkolenia
Festiwal Nauki - Wydział Fizyki (od 2004-09 do 2004-09) - współorganizacja
Dimar Polska Sp. z o. o. (od 2004-09 do 2004-11) - telemarketing
Festiwal Nauki - Wydział Fizyki (od 2005-09 do 2005-09) - współorganizacja
Hennes & Mauritz Sp. z o. o. (od 2004-06 do 2004-12) - sprzedawca
Centrum Telemarketingowe Sp. z o. o. (od 2004-07 do 2004-12) - telemarketing, szkolenia
Festiwal Nauki - Wydział Fizyki (od 2004-09 do 2004-09) - współorganizacja
Dimar Polska Sp. z o. o. (od 2004-09 do 2004-11) - telemarketing
Festiwal Nauki - Wydział Fizyki (od 2005-09 do 2005-09) - współorganizacja
Dziennikarz
Czasopismo "Polis"
-uczestnictwo w warsztatach dziennikarskich - zakończonych wyróżnieniem;
-aktywny udział w życiu redakcji;
-uczestnictwo w zebraniach redakcyjnych;
-uczestnictwo w zebraniach w Helsińskiej Fundacji Praw Człowieka;
-gromadzenie materiałów dziennikarskich z zakresu tematyki społeczno-kulturalnej;
-pisanie reportaży, felietonów, sprawozdań i recenzji wydarzeń kulturalnych.
-aktywny udział w życiu redakcji;
-uczestnictwo w zebraniach redakcyjnych;
-uczestnictwo w zebraniach w Helsińskiej Fundacji Praw Człowieka;
-gromadzenie materiałów dziennikarskich z zakresu tematyki społeczno-kulturalnej;
-pisanie reportaży, felietonów, sprawozdań i recenzji wydarzeń kulturalnych.
Szkolenia i kursy
-warsztaty dziennikarskie czasopisma "Polis";
- kurs dla wychowawców kolonijnych
.praktyka kolonijna podczas pracy na stanowisku wychowawcy kolonijnego - kolonie "Caritas", lipiec 2005;
- praktyka pedagogiczna zdobyta podczas pracy na stanowisku nauczyciela praktykanta (nauczanie fizyki oraz matematyki) w:
.I Społecznym Gimnazjum w Warszawie (2004/2005),
.Zespole Szkół Integracyjnych im. R. Wallenberga(2005/2006).
- kurs dla wychowawców kolonijnych
.praktyka kolonijna podczas pracy na stanowisku wychowawcy kolonijnego - kolonie "Caritas", lipiec 2005;
- praktyka pedagogiczna zdobyta podczas pracy na stanowisku nauczyciela praktykanta (nauczanie fizyki oraz matematyki) w:
.I Społecznym Gimnazjum w Warszawie (2004/2005),
.Zespole Szkół Integracyjnych im. R. Wallenberga(2005/2006).
Edukacja
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
E-marketing/SEM/SEO
Internet/e-Commerce/Nowe media
Media społecznościowe
Internet/e-Commerce/Nowe media
Zarządzanie produktem
Zainteresowania
psychologia kliniczna i pedagogika
motoryzacja sportowa
produkcje video
... a poza tym...
internet, internet, internet
nowe media
web 2.0
usability
internet, internet, internet!
motoryzacja sportowa
produkcje video
... a poza tym...
internet, internet, internet
nowe media
web 2.0
usability
internet, internet, internet!
Inne
prywatnie: -> sweet dreadi ;)
nie tylko prywatnie:
-świetna organizacja pracy;
-punktualność;
-sumienność;
-konsekwencja;
-otwartość na świat i ludzi;
-umiejętność nawiązania kontaktu.
nie tylko prywatnie:
-świetna organizacja pracy;
-punktualność;
-sumienność;
-konsekwencja;
-otwartość na świat i ludzi;
-umiejętność nawiązania kontaktu.
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
AdSocial
Jesteśmy wchodzącą na rynek agencją reklamową działającą w social media.
Stawiamy na dokładną analizę potrzeb klienta i korzystanie z pełnego spektrum istniejących w sieci społeczności.
Naszą si
Advertising 2.0
Mamy już mnóstwo serwisów Web 2.0, są użytkownicy, są statystyki, trzeba wreszcie zacząć na tym zarabiać.
Agencje interaktywne
Grupa dla wszystkich osób zawodowo związanych z agencjami interaktywnymi, oraz tych ciekawych świata e-marketingu.
Angielski w biznesie
1. Poszerzaj umiejętności biznesowe po angielsku.
2. Rozwijaj nowe słownictwo i nowe znajomości.
3. Bądź na bieżąco w swojej branży.
4. Sprawdź swój angielski na www.testujangielski.pl
5. P