Umiejętności
Zarządzanie klientami
B2B
Strategia biznesowa
FMCG
Zarządzanie kluczowymi klientami
Microsoft Office
Negocjacje
Zarządzanie Sprzedażą
Zarządzanie zespołem
Języki
niemiecki
dobry
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Sił Sprzedaży
•definiowanie potrzeb Klienta, wymiana informacji, współpraca w zakresie sprzedaży i konsultingu
•współorganizowanie szkoleń dla Klientów;
•poszukiwanie sposobów lepszego wykorzystania potencjału strategicznych Klientów;
•definiowanie głównych konkurentów wg kategorii Klienta i produktów;
•śledzenie rozwoju runku lokalnego i krajowego w celu rozwoju Makro na lokalnym rynku;
•organizowanie i kontrolowanie pracy Konsultantów;
•uczestniczenie w procesie opracowania celów strategicznych dla Makro;
•zarządzanie bazą danych Klientów;
•zapewnienie warunków BHP w dziale;
•rekrutacja pracowników;
•dokonywanie oceny pracy/potencjału Konsultantów;
•reprezentowanie firmy przed urzędami i instytucjami państwowymi;
•zarządzanie kosztami funkcjonowania działu i sprawność powierzonego mienia;
•efektywne zarządzanie flotą samochodową
•współorganizowanie szkoleń dla Klientów;
•poszukiwanie sposobów lepszego wykorzystania potencjału strategicznych Klientów;
•definiowanie głównych konkurentów wg kategorii Klienta i produktów;
•śledzenie rozwoju runku lokalnego i krajowego w celu rozwoju Makro na lokalnym rynku;
•organizowanie i kontrolowanie pracy Konsultantów;
•uczestniczenie w procesie opracowania celów strategicznych dla Makro;
•zarządzanie bazą danych Klientów;
•zapewnienie warunków BHP w dziale;
•rekrutacja pracowników;
•dokonywanie oceny pracy/potencjału Konsultantów;
•reprezentowanie firmy przed urzędami i instytucjami państwowymi;
•zarządzanie kosztami funkcjonowania działu i sprawność powierzonego mienia;
•efektywne zarządzanie flotą samochodową
Kierownik Działu Obsługi Klienta
profesjonalna obsługa klienta
organizacja spotkań panelowych
udzielanie odpowiedzi na uwagi,skargi i zapytania klientów
profesjonalna obsługa procesu reklamacji
organizacja lokalnych akcji promocyjnych
organizacja i nadzór nad wydawaniem bonów towarowych klientom
nadzór nad prawidłowym oznakowaniem hali
nadzór nad prawidłowym wystawianiem faktur zaliczkowych,korygujących,zamówień
nadzór nad prawidłowym przebiegiem procesów związanych ze zwrotem gotówki
nadzór nad prawidłowym wprowadzaniem koncesji alkoholowych
przygotowywanie umów na wynajem powierzchni reklamowych na terenie miasta oraz obiektu pracodawcy
przygotowywanie regulaminów konkursów i akcji promocyjnych oraz uczestnictwo w nich
reprezentowanie firmy przed urzędami i instytucjami państwowymi
organizowanie wraz z organizacjami branżowymi o dostawcami akcji promocyjnych
dbałość o stan i rozwój bazy
realizowanie potrzeb klientów
obsługa sprzedaży na zamówienie
wdrażanie projektów dotyczących obsługi klientów
kontrola rejestracji klientów
raportowanie wyników pracy
odpowiadanie na listy,rozpatrywanie spornych reklamacji
organizacja spotkań panelowych
udzielanie odpowiedzi na uwagi,skargi i zapytania klientów
profesjonalna obsługa procesu reklamacji
organizacja lokalnych akcji promocyjnych
organizacja i nadzór nad wydawaniem bonów towarowych klientom
nadzór nad prawidłowym oznakowaniem hali
nadzór nad prawidłowym wystawianiem faktur zaliczkowych,korygujących,zamówień
nadzór nad prawidłowym przebiegiem procesów związanych ze zwrotem gotówki
nadzór nad prawidłowym wprowadzaniem koncesji alkoholowych
przygotowywanie umów na wynajem powierzchni reklamowych na terenie miasta oraz obiektu pracodawcy
przygotowywanie regulaminów konkursów i akcji promocyjnych oraz uczestnictwo w nich
reprezentowanie firmy przed urzędami i instytucjami państwowymi
organizowanie wraz z organizacjami branżowymi o dostawcami akcji promocyjnych
dbałość o stan i rozwój bazy
realizowanie potrzeb klientów
obsługa sprzedaży na zamówienie
wdrażanie projektów dotyczących obsługi klientów
kontrola rejestracji klientów
raportowanie wyników pracy
odpowiadanie na listy,rozpatrywanie spornych reklamacji
z-ca Kierownika Działu Współpracy z Klientami
pozyskiwanie i wzrost aktywności klientów
monitoring poziomu sprzedaży klientów
analiza poziomu zakupów realizowanych przez poszczególne grupy klientów
zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta
bieżące i systematyczne uaktualnianie bazy klientów
kontrola poprawności i kompletności rejestracji klientów
analiza statystyk rozpatrywanych reklamacji
analiza bieżących przepisów prawnych dotyczących gwarancji i rękojmi
zwiększenie poziomu sprzedaży poprzez tworzenie wizerunku firmy na zewnątrz
odpowiedzialność za przychody z wynajmu powierzchni reklamowych na terenie obiektu pracodawcy
uczestnictwo w spotkaniach z klientami
monitoring poziomu sprzedaży klientów
analiza poziomu zakupów realizowanych przez poszczególne grupy klientów
zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta
bieżące i systematyczne uaktualnianie bazy klientów
kontrola poprawności i kompletności rejestracji klientów
analiza statystyk rozpatrywanych reklamacji
analiza bieżących przepisów prawnych dotyczących gwarancji i rękojmi
zwiększenie poziomu sprzedaży poprzez tworzenie wizerunku firmy na zewnątrz
odpowiedzialność za przychody z wynajmu powierzchni reklamowych na terenie obiektu pracodawcy
uczestnictwo w spotkaniach z klientami
Konsultant ds.kontaktów z Klientami
profesjonalna obsługa klientów
wzrost sprzedaży poprzez udział w akcjach promocyjnych
rejestracja nowych klientów
przygotowywanie raportów
uczestnictwo w spotkaniach z klientami
aktywna promocja marek własnych
współpraca z działami sprzedaży/firmami współpracującymi z pracodawcą
wzrost sprzedaży poprzez udział w akcjach promocyjnych
rejestracja nowych klientów
przygotowywanie raportów
uczestnictwo w spotkaniach z klientami
aktywna promocja marek własnych
współpraca z działami sprzedaży/firmami współpracującymi z pracodawcą
Szkolenia i kursy
2017 "Skuteczny menedżer – jak obudzić zespół" , gamma
2014 "Skuteczny negocjator - taktyki mistrzów" , Nova Skills
2012 "Sprzedaż i negocjacje ", Cat Man
2010 "Przywództwo - Zbuduj Fundament", Instytut Rozwoju Biznesu
2009 „Rozwój kompetencji trenerskich”, Mach&Partner Consulting
2009 „Obsługa klienta – trener centralny”, Ekspert Makro
2006 „Skuteczna obsługa klienta w procesie reklamacyjnym”, Midwest
2004 „Współczesny marketing”, Centrum Kreowania Liderów
2004 „Profesjonalne prezentacje”, Kalkstein
2003 „ Gwarancja, rękojmia, sprzedaż konsumencka”, Alfa Consulting
2014 "Skuteczny negocjator - taktyki mistrzów" , Nova Skills
2012 "Sprzedaż i negocjacje ", Cat Man
2010 "Przywództwo - Zbuduj Fundament", Instytut Rozwoju Biznesu
2009 „Rozwój kompetencji trenerskich”, Mach&Partner Consulting
2009 „Obsługa klienta – trener centralny”, Ekspert Makro
2006 „Skuteczna obsługa klienta w procesie reklamacyjnym”, Midwest
2004 „Współczesny marketing”, Centrum Kreowania Liderów
2004 „Profesjonalne prezentacje”, Kalkstein
2003 „ Gwarancja, rękojmia, sprzedaż konsumencka”, Alfa Consulting
Edukacja
Specjalizacje
Obsługa klienta
Inne
Sprzedaż - FMCG
Zarządzanie sprzedażą - FMCG
Zainteresowania
offroad 4x4,teatr, musicale,kręgle,rower, łyżwy,narty,rolki,muzyka,książki Grishama,taniec,puzzle
Grupy
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
TANIEC
Zapraszam wszystkich którzy nie mogą usiedzieć, jak gra muzyka: walc, salsa, cha-cha, jive, funky, taniec brzucha czy cokolwiek innego:-)