Adriana Gajdecka

Kierownik Projektu w obszarze Doświadczeń Klientów - otwarta na nowe wyzwania
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Orange Polska S.A.
Kierownik projektu
Prowadzenie projektów poprawiających doświadczenia klientów.
Orange Polska S.A.
Główny Specjalista ds. Relacji z Klientem.
Komunikacja direct marketingowa do klientów.
Udział w projektach poprawiających doświadczenia klientów.
Orange Customer Service Sp. z o.o.
Główny Specjalista ds. Komunikacji/Wydział relacji z klientami
Obszar relacji z klientami:
-badania satysfakcji klientów Orange,
-benchmarking obsługowy konkurencji
-akcje i konkursy angażujące konsultantów, zwiększające skuteczność w realizacji spraw klientów Orange

Zarządzanie projektami komunikacji wewnętrznej (m.in. Misja Klient, biuletyny jakościowe, akcje i konkursy)

Rozwijanie obszaru związanego z komunikacją operacyjną do Doradców obsługujących Klientów Orange

Przygotowywanie/opracowanie/współtworzenie materiałów dotyczących komunikacji produktowej
Zapewnienie bieżącej komunikacji produktowej i obsługowej poprzez redagowanie i wysyłkę biuletynów mailowych
Publikacja treści produktowych w narzędziach komunikacyjnych i zarządzania wiedzą

Kreowanie i przygotowywanie projektów graficznych na potrzeby komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej – biuletyny, mailingi, banery, formy reklamowe
Orange Customer Service Sp. z o.o.
Starszy Specjalista ds. Komunikacji Wewnętrznej
projekty komunikacyjne
Orange Polska S.A.
Starszy Specjalista ds. Komunikacji Wewnętrznej
projekty komunikacyjne
Orange Polska S.A.
Starszy Specjalista ds. Komunikacji Wewnętrznej
Tworzenie i aktualizacja informacji w aplikacji przeznaczonej dla Doradców
i sprzedawców do Klienta Biznesowego i Indywidualnego.
Redagowanie i publikacja artykułów w portalu intranetowym tepenet i ipk (Orange).
Przygotowywanie i dystrybucja codziennego komunikatora wspierającego pracę Doradców obsługujących Klienta Biznesowego i SOHO.
Udział w organizacji eventów.
Udział w prowadzonych przez Departament projektach.

Szkolenia i kursy

02-17.04.2011 Uniwersytet Warszawski/Uniwersytet Otwarty(30h) Osiąganie synergii zespołowej - efektywne budowanie zespołu

05-06.2010 Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi
kurs "Zarządzanie kontaktami z klientem"

2010 - szkolenia wewnetrzne: "Zarządzanie projektami", "Wywieranie wpływu", "komunikacja w biznesie", "Sztuka prezentacji"

07/2008 PowerPoint - sztuka tworzenia prezentacji/Altkom Akademia S.A.

05/2008 Szkolenie „Asertywność i efektywna komunikacja
w pracy” /Altkom Akademia S.A.

12/2007 Ms Excel – Przegląd narzędzi zaawansowanych Altkom Akademia S.A.

Edukacja

Logo
Design thinking, studia podyplomowe
Uniwersytet Warszawski
Logo
Podyplomowe Studium Zarządzania Zasobami Ludzkimi/ Uzyskany tytuł Menadżer Zasobów Ludzkich, studia podyplomowe
Agencja Rozwoju Gospodarczego–Centrum Kształcenia
Logo
Ochrona Środowiska/uzyskany tytuł: Magister inżynier Ochrony Środowiska, magisterskie
Politechnika Łódzka

Specjalizacje

Marketing
Komunikacja marketingowa

Zainteresowania

bieganie - udział w biegach zorganizowanych, obecnie do 10 km :), joga, psychologia

Organizacje

Accenture klub biegowy

Inne

kreatywność, otwartość, pozytywne podejście do współpracowników i zadań, nastawienie na ciągły rozwój i gotowość na nowe wyzwania

znajomość: Word, Excel, PowerPoint, Adobe Flash Professional, Adobe Photoshop

Grupy

12 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
A co to jest PSYCHOLOGIA SUKCESU
A co to jest PSYCHOLOGIA SUKCESU
Co to jest PSYCHOLOGIA SUKCESU? Od czego zależy sukces osobisty? CO ma wpływ na Twój sukces?
ABY POMÓC W 48 GODZIN
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Anglosphere
Anglosphere
Goldenline's international English-speaking group. English with native speakers of English.
Antymanipulacja
Antymanipulacja
Grupa dla osób, które pragną dowiedzieć się w jaki sposób bronić się przed manipulacją. Dla wszystkich tych, którzy postępują etycznie, którzy nie manipulują innymi oraz nie chcą aby nimi manipulowa
Asertywność
Asertywność
Grupa dla osób chcących być w zgodzie z sobą ... i z innymi :)
Call Center / Contact Center
Call Center / Contact Center
Grupa osób związanych z Call Center / Contact Center
Clienting
Clienting
NIE SPRZEDAWAJ! Spraw by kupowali...
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
Dasz pracę
Dasz pracę
Grupa przeznaczona dla osób, które poszukują pracy i chcą w jednym miejscu poznać inne osoby, które są w podobnej sytuacji. Być może poprzez zaprezentowanie swojej kandydatury zaowocuje jakąś propozyc
DlaKobietyPL
DlaKobietyPL
Portal dla kobiet