Wypowiedzi
-
Super gratulacje
- 10.12.2015, 13:07
-
Polecam artykuł Zdaniem Eksperta
http://www.it-penetration.pl/- 13.10.2015, 21:25
-
Ja polecam freeconet.pl lub lovo.
Prosty panel do zarządzania usługami i numerami. -
Proszę, pomóżcie wybrać logo dla mojej firmy. http://corton.pl/konkurs/728-logo-dla-blue-telecom-tel...
- 31.01.2013, 10:04
-
Data Center Varion Telecom
http://www.computerworld.pl/artykuly/386986/NOWOSCI.RY...- 4.12.2012, 00:28
-
- 30.11.2012, 14:06
-
Ja tu widzę raczej ucieczkę w koszty poprzez inwestycje aby VAT ładnie wyszedł.
Druga strona medalu to potrzeby własne spółek Solorza.
Polsat, Polkomtel, Polsat Cyfrowy i Sferia potrzebują odpowiedniego obiektu.
Zakładam że obecnie korzystają z firm zewnętrznych co bardzo dużo kosztuje.
Prawdopodobnie doszli do poziomu jako grupa, gdy opłaca się budować własny obiekt. -
Kto kupi TK odcinek 2
http://adamwytrykowski.blogspot.com/2012/07/kto-kupi-t...- 11.07.2012, 01:07
-
Egzamin z zarządzania projektami PRINCE 2 foundation zdany :)
- 22.01.2012, 22:22
-
Kto kupi Telekomunikację Kolejową ???
http://adamwytrykowski.blogspot.com/2011/11/kto-kupi-t...- 1.12.2011, 00:07
-
- 5.10.2011, 00:46
-
Netia kupiła Dialog i Crowleya - przemyślenia własne.
http://adamwytrykowski.blogspot.com/2011/10/netia-kupi...- 4.10.2011, 00:59
-
Szybki internet w domu, czy warto?
http://adamwytrykowski.blogspot.com/2011/08/szybki-int...- 3.08.2011, 23:31
-
Czy mamy kryzys na rynku telekomunikcyjnym?
http://adamwytrykowski.blogspot.com/2011/08/czy-mamy-k...- 2.08.2011, 01:20
-
3cx też działa
http://www.3cx.pl/telefon-voip/index.html -
W Freeconet otrzymujesz tylko tanie minutki bramkę i aparat musisz kupić i skonfigurować samodzielnie. W Vanbergu dostajesz skonfigurowane urządzenie Yealink. Ciekawym roziązaniem są wideorozmowy przy najwyższym abonamencie :)
Proponuję też poszukać w okolicy lokalnego operatora z usługą Voip, powinien być konkurencyjny do dużych telekomów a lokalnie zawsze można się dogadać :) -
Jak tani będzie internet?
http://adamwytrykowski.blogspot.com/2011/05/jak-tani-b...- 31.05.2011, 22:45
-
Lepszy kabel = szybszy internet
http://adamwytrykowski.blogspot.com/2011/05/jaki-kabel...- 7.05.2011, 02:02
-
Zawsze najwięcej ofert pacy jest od styczni do kwietnia a następnie wrzesień-listpad.
Na początku roku zawsze ustalane są budżety w firmach i wiadomo czy starczy na nowy etat czy może kogoś trzeba zwolnić. Natomiast we wrześniu wszyscy wracają z urlopów i wdrażają nowe projekty które wymagają świeżej krwi.
Jeżeli chodzi o publikacje ofert pracy w gazetach to moim zdaniem raczej były to stanowiska już obsadzone przez znajomych natomiast musiało się ukazać ogłoszenie że niby prowadzona jest rekrutacja.
Prawdziwych fachowców firmy szukają poprzez wywiad środowiskowy u konkuremcji :)
Modne też jest zlecanie rekrutacji firmom zewnętrznym. -
bo tyle cdp goli :-))) chociaz dziwi mnie niestety dlaczego firma cdp obciaza swoich klientow tym ze sobie zrobila system do przenoszenia numerow ...
Nie widzę problemu aby inni też posiadali taki system mało tego każdy operator powinien taki posiadać. Ale czy stworzy go za darmo bez obciążeń, bez zatrudnienia osoby do mielenia dokumetów, klepania numerków na centrali, kontaktów z operatorami. Tak da się to zrobić bezpłanie dla 4 numrów miesięcznie (tak było i u nas) ale jak jest ich kilkaset miesięcznie to jest już problem.
nie tylko wy malo tego sa operatorzy ktorzy nie biora kasy za przeniesione numery + za pule która dostaje klient
Za numerację trzeba w UKE płacić i jeżeli dajemy ją bezpłatnie (jest usługa przy kórej nie ma kosztów za numerację) to potrafi ona leżeć latami u klienta nie wykorzystana a skoro nie kosztuje to nikt nie chce jej zwrócić.
Czyli my płacimy za coś co nie zarabia na siebie.
Koszt symboliczny za numer powoduje że klient bierze tyle ile potrzebuje numerów a nie na zapas.
wszystko to tylko i wylacznie kwestia ruchu telekomunikacyjnego
Ten ruch to centrala DGT która jet serwisowana, jej kolokacja kosztuje rozbudowa również, każdy wystawiny biling to koszt, każda faktura za usługę ktoś kieruje ruchem w sieci, ktoś podpisuje umowy na terminację tego ruchu ktoś musi go sprzedać, ktoś musi przenieść numerację. Od tego ruchu jest cały zespół. Dlatego klient z jednym numerem jest na większej marży a klient hurtowy (operator) może ponegocjować.