Umiejętności
Zarządzanie zespołem
Szkolenia pracowników
Zarządzanie Sprzedażą
budowanie oferty handlowej
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Koordynator ds. Sprzedaży
Zarządzam pracę zespołu Doradców Klienta.
Sprzedaje produkty, usługi, kompleksowe projekty aranżacji wnętrz.
Buduje i utrzymuje stałe relacje z klientami.
Dbam o wizerunek działu, zapewniam wybór i dostępność produktów oraz właściwy poziom ich ekspozycji.
Monitoruje realizację wskaźników ekonomicznych działu, pracę doradców klienta.
Sprzedaje produkty, usługi, kompleksowe projekty aranżacji wnętrz.
Buduje i utrzymuje stałe relacje z klientami.
Dbam o wizerunek działu, zapewniam wybór i dostępność produktów oraz właściwy poziom ich ekspozycji.
Monitoruje realizację wskaźników ekonomicznych działu, pracę doradców klienta.
Doradca ds. Projektów
Sprzedaż i udostępnianie Klientom produktów,
Dbałość o właściwy stan miejsca pracy i eksponowanie produktów
Służenie radą i pomocą klientom
Przygotowanie wizualizacji projektów w dostępnym oprogramowaniu
Doradztwo w zakresie aranżacji wnętrz
Określanie polityki handlowej działu wraz z Kierownikiem działu.
Dbałość o właściwy stan miejsca pracy i eksponowanie produktów
Służenie radą i pomocą klientom
Przygotowanie wizualizacji projektów w dostępnym oprogramowaniu
Doradztwo w zakresie aranżacji wnętrz
Określanie polityki handlowej działu wraz z Kierownikiem działu.
Ankieter badań jakościowych
Poszukiwanie i obsługa klienta. Sprzedaż usług badawczych. Przygotowanie metodologii badań, realizowanie projektów badawczych, sporządzanie raportów z badań ewaluacyjnych, marketingowych oraz społecznych.
Udział w projektach:
"Kompleksowa analiza świadczenia pomocy pracodawcom w doborze pracowników” wykonanym dla Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej oraz „Analiza polityki społecznej w województwie warmińsko – mazurskim”
"Ewaluacja procesu wdrażania regionalnych strategii innowacji w województwie Opolskim" wykonanym dla Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
„Ocena wybranych obszarów Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna” w tym w szczególności projektów szkoleniowych, wykonanym dla Ministerstwa Rozwoju Regionalnego i Ministerstwa Finansów.
Udział w projektach:
"Kompleksowa analiza świadczenia pomocy pracodawcom w doborze pracowników” wykonanym dla Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej oraz „Analiza polityki społecznej w województwie warmińsko – mazurskim”
"Ewaluacja procesu wdrażania regionalnych strategii innowacji w województwie Opolskim" wykonanym dla Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
„Ocena wybranych obszarów Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna” w tym w szczególności projektów szkoleniowych, wykonanym dla Ministerstwa Rozwoju Regionalnego i Ministerstwa Finansów.
Projekty
„Areopag na Freta” – rok II kościół i świat, nowa przestrzeń dialogu
Organizacja paneli dyskusyjnych, wybór i zaproszenie gości debat, prowadzenie dyskusji w trakcie spotkania. Przygotowywanie akcji promocyjnych projektu m.in. plakaty, ulotki, foldery i ich dystrybucja na terenie warszawskich uczelni. Kontakt z patronami medialnymi projektu. Tworzenie tekstów promocyjnych dla prasy i reklamy. Organizacja „wydarzeń towarzyszących” (koncerty, pokazy filmowe, wystawy zdjęć). Pozyskiwanie patronów i sponsorów dla projektu. Realizacja dofinansowania projektu z funduszy UE.
Idea Areopagu na Freta powstała wśród studentów Dominikańskiego Duszpasterstwa Akademickiego Freta 10. Postanowiliśmy stworzyć przestrzeń dla rzetelnego dialogu. Zależało nam aby nasze duszpasterstwo stało się miejscem, w którym szczerze i otwarcie, możemy spotkać braci chrześcijan protestantów i prawosławnych, ale również przedstawicieli innych religii. Mieszkamy obok siebie, często nic o sobie nie wiedząc. Chcieliśmy, dzięki Areopagowi, obalać wzajemne uprzedzenia i stereotypy; również na ile to możliwe wzajemnie działać, walczyć o wspólne sprawy, których jest nie mało.
Zakres obowiązków
Główny koordynator projektuOrganizacja paneli dyskusyjnych, wybór i zaproszenie gości debat, prowadzenie dyskusji w trakcie spotkania. Przygotowywanie akcji promocyjnych projektu m.in. plakaty, ulotki, foldery i ich dystrybucja na terenie warszawskich uczelni. Kontakt z patronami medialnymi projektu. Tworzenie tekstów promocyjnych dla prasy i reklamy. Organizacja „wydarzeń towarzyszących” (koncerty, pokazy filmowe, wystawy zdjęć). Pozyskiwanie patronów i sponsorów dla projektu. Realizacja dofinansowania projektu z funduszy UE.
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż - Sieci handlowe
Praca stacjonarna
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.