Języki
angielski
biegły
francuski
dobry
niemiecki
dobry
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Operacyjny / Plant Manager
Grupa Lorenz
Plant Manager (LORENZ NIEMCY) (oddelegowanie od stycznia 2017)
• Zarządzanie zakładem produkcyjnym (ok. 300 osób)
• Wdrażanie długofalowej strategii inwestycyjnej i organizacyjnej zakładu
• Realizacja projektów optymalizacyjnych i poprawa wskaźników efektywnościowych (wzrost wydajności, redukcja odpadów, ograniczenie przestojów)
Kierownik Operacyjny (LAJKONIK SNACKS SP. Z O.O.) (lipiec 2013 – grudzień 2016)
• Przygotowanie koncepcji i stworzenie Działu Operacyjnego oraz zarządzanie nim (działy: Produkcji, Utrzymania Ruchu, Rozwoju Technicznego, Ciągłego Doskonalenia, Zaopatrzenia Technicznego oraz Inwestycji i Infrastruktury). Zbudowanie efektywnego zespołu
• Odpowiedzialność za projekt inwestycyjny zakupu i instalacji nowej linii produkcyjnej (silosy, maszyny wstępne, linia wypiekowa i maszyny pakujące oraz infrastruktura; budżet 7 mln euro)
• Nadzór nad projektem „Nowoczesne Utrzymanie Ruchu” (reorganizacja działu Utrzymania Ruchu i wdrożenie standardów w zakresie prewencyjnego i reakcyjnego utrzymania ruchu, wdrożenie SAP PM)
• Wdrożenie systemów i narzędzi Lean Manufacturing (5S, Kaizen)
• Reorganizacja Działu Produkcji (wprowadzenie nowej struktury organizacyjnej)
• Wprowadzanie dobrych praktyk z zakresu zarządzania projektami
• Skuteczne wdrożenie wskaźników (KPIs) poprawiających efektywność zakładu
• Zarządzanie zakładem produkcyjnym (ok. 300 osób)
• Wdrażanie długofalowej strategii inwestycyjnej i organizacyjnej zakładu
• Realizacja projektów optymalizacyjnych i poprawa wskaźników efektywnościowych (wzrost wydajności, redukcja odpadów, ograniczenie przestojów)
Kierownik Operacyjny (LAJKONIK SNACKS SP. Z O.O.) (lipiec 2013 – grudzień 2016)
• Przygotowanie koncepcji i stworzenie Działu Operacyjnego oraz zarządzanie nim (działy: Produkcji, Utrzymania Ruchu, Rozwoju Technicznego, Ciągłego Doskonalenia, Zaopatrzenia Technicznego oraz Inwestycji i Infrastruktury). Zbudowanie efektywnego zespołu
• Odpowiedzialność za projekt inwestycyjny zakupu i instalacji nowej linii produkcyjnej (silosy, maszyny wstępne, linia wypiekowa i maszyny pakujące oraz infrastruktura; budżet 7 mln euro)
• Nadzór nad projektem „Nowoczesne Utrzymanie Ruchu” (reorganizacja działu Utrzymania Ruchu i wdrożenie standardów w zakresie prewencyjnego i reakcyjnego utrzymania ruchu, wdrożenie SAP PM)
• Wdrożenie systemów i narzędzi Lean Manufacturing (5S, Kaizen)
• Reorganizacja Działu Produkcji (wprowadzenie nowej struktury organizacyjnej)
• Wprowadzanie dobrych praktyk z zakresu zarządzania projektami
• Skuteczne wdrożenie wskaźników (KPIs) poprawiających efektywność zakładu
Interim Project Manager
Przygotowanie i wdrożenie systemu kontroli jakości (koncepcja Działu Kontroli Jakości, wdrożenie standardów jakościowych)
Przygotowanie koncepcji wdrożenia systemu do planowania produkcji
Udział w projekcie uruchomienia zintegrowanego systemu klasy ERP (odpowiedzialność za obszary biznesowe w dziale operacyjnym – Planowanie Produkcji, Zakupy, Logistyka, Jakość, Utrzymanie Ruchu)
Przygotowanie koncepcji wdrożenia systemu do planowania produkcji
Udział w projekcie uruchomienia zintegrowanego systemu klasy ERP (odpowiedzialność za obszary biznesowe w dziale operacyjnym – Planowanie Produkcji, Zakupy, Logistyka, Jakość, Utrzymanie Ruchu)
Dyrektor Operacyjny
Inicjowanie i wdrażanie działań poprawiających efektywność produkcji i magazynu; poprawa wydajności i obniżenie kosztów produkcji
Odpowiedzialność za budżet działu operacyjnego (fabryka, logistyka, zakupy)
Dostosowanie firmy do wymogów i standardów wymaganych przez Klientów globalnych
Zapewnienie zasobów niezbędnych do realizacji zamówień Klientów; długo- i średnioterminowe planowanie produkcji, outsourcing
Współpraca ze strategicznymi Klientami i Dostawcami. Odpowiedzialność za procesy zakupowe.
Wprowadzenie systemu zarządzania zapasami – optymalizacja stanów magazynowych
Odpowiedzialność za budżet działu operacyjnego (fabryka, logistyka, zakupy)
Dostosowanie firmy do wymogów i standardów wymaganych przez Klientów globalnych
Zapewnienie zasobów niezbędnych do realizacji zamówień Klientów; długo- i średnioterminowe planowanie produkcji, outsourcing
Współpraca ze strategicznymi Klientami i Dostawcami. Odpowiedzialność za procesy zakupowe.
Wprowadzenie systemu zarządzania zapasami – optymalizacja stanów magazynowych
Dyrektor Operacyjny
Produkcja, Planowanie (prognozowanie sprzedaży, planowanie produkcji), Dział Obsługi Klienta, Logistyka i Dystrybucja.
Zarządzanie projektami, poprawa komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej w firmie, zarządzanie zmianą, rozwój pracowników.
Optymalizacja kosztów logistyki, poprawa poziomu obsługi klientów.
Prowadzenie projektu inwestycyjnego (uruchomienie nowej fabryki.)
Zarządzanie projektami, poprawa komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej w firmie, zarządzanie zmianą, rozwój pracowników.
Optymalizacja kosztów logistyki, poprawa poziomu obsługi klientów.
Prowadzenie projektu inwestycyjnego (uruchomienie nowej fabryki.)
Dyrektor Łańcucha Dostaw
Stworzenie działu Supply Chain (struktura, zakresy odpowiedzialności, procesy), wprowadzenie procesu S&OP (Sales And Operations Planning), optymalizacja kosztów logistyki, zarządzanie zmianą.
Udział w projektach (wdrożenia SAP, budowa od podstaw fabryki).
Zarządzanie procesem Order-To-Cash i reorganizacja Działu Obsługi Klienta.
Udział w projektach (wdrożenia SAP, budowa od podstaw fabryki).
Zarządzanie procesem Order-To-Cash i reorganizacja Działu Obsługi Klienta.
Export Manager, Senior Brand Manager
Zarządzanie eksportem w ramach Grupy Danone (11 krajów), utrzymywanie dobrych relacji z klientami, odpowiedzialność za przygotowywanie planów sprzedaży i produkcji oraz transport międzynarodowy.
Prowadzenie międzynarodowych projektów (optymalizacja kosztów transportu, production sourcing)
Prowadzenie międzynarodowych projektów (optymalizacja kosztów transportu, production sourcing)
Szkolenia i kursy
Supply Chain Performance,
Value Creation,
Stock Management, Planning and Forecasting,
Logistics and Value Chain,
Supply Chain Strategy
Lean Manufacturing
Szkoła Trenerów,
S. Covey: 7 Nawyków Skutecznego Działania, i 8. Nawyk,
Szkolenia z zakresu sprzedaży, coachingu, zarządzania projektami.
Value Creation,
Stock Management, Planning and Forecasting,
Logistics and Value Chain,
Supply Chain Strategy
Lean Manufacturing
Szkoła Trenerów,
S. Covey: 7 Nawyków Skutecznego Działania, i 8. Nawyk,
Szkolenia z zakresu sprzedaży, coachingu, zarządzania projektami.
Edukacja
Specjalizacje
Transport/Spedycja
Zarządzanie transportem/spedycją
Grupy
Lean Management
Zapraszam wszystkich zainteresowanych koncepcją Lean Management, poszerzaniem wiedzy i praktycznym stosowaniem zasad zarządzania w trybie "odchudzonym".
Szkoła Trenerów i Trenerek Heuresis
Grupa stworzona dla absolwentów i uczestników Szkoły Trenerów Heuresis, ale także dla przyjaciół i znajomych Heuresis Sp. z o.o.
Zarządzanie Projektami
Celem grupy jest upowszechnienie idei zarządzania poprzez projekty oraz wzajemna wymiana doświadczeń.