Adam Piechocki

New Business Manager
Kraków, małopolskie

Umiejętności

planowanie eventów Wydarzenia Marketing Marketing Mobilny Marketing internetowy Administracja publiczna Social Media Marketing Tworzenie stron WWW Remarketing AdWords - Reklama SEO (podstawy) Microsfot Office, Corel Draw, Adobe Photoshop

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

PromoAgency Sp. z o.o.
New Business Manager
• Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów
• Rozwijanie długofalowych partnerskich relacji z Klientami
• Przygotowywanie wycen i ofert oraz prowadzenie prezentacji
• Realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych
• Zarządzanie projektami
ClearSense Polska
Account Manager
• budowanie i rozwijanie relacji z dotychczasowymi klientami i pozyskiwanie nowych,
• przygotowywanie ofert, przedstawianie i negocjowanie budżetu kampanii z klientem,
• planowanie i koordynacja wszystkich prac związanych z prowadzoną kampanią oraz współudział w rozwoju strategii marketingowej klienta,
• realzacja strategii handlowej Agencji poprzez plan sprzedażowy
• dbanie o należytą realizację projektu przez specjalistów z poszczególnych działów,
Logo
Project Manager
Digital Board
• realizacja strategii handlowej Agencji poprzez wykonywanie założonego planów sprzedaży
• sprzedaż produktów oraz powierzchni reklamowych, realizacja ogólnopolskich kampanii outdoorowych - powierzchnie wielkoformatowe, sieć nośników Digital Signage, bilbordy
• budowanie trwałych relacji z dotychczasowymi klientami i pozyskiwanie nowych
• współpraca z Domami Mediowymi m.in. Media Direction - Kampania Wizerunkowa Toyota Summer,
• kooperacje z Mediami m.in. RMF FM, Radio ZET
• realizacja ogólnopolskich kampanii outdoorowych - powierzchnie wielkoformatowe, Sieć nośników Digital Signage, bilbordy
• realizacja projektów Interaktywnych
• współpraca z agencjami outdoorowymi - AMS, CITYBOARD
• pozyskiwanie nowych lokalizacji pod reklamy wielkoformatowe
• planowanie, wdrażanie, zarządzanie projektem oraz zespołem projektowym
• przygotowywanie ofert, prezentacja projektów przed klientem oraz późniejszy nadzór nad jego przebiegiem
• przygotowywanie raportów końcowych
• monitoring działań firm konkurencyjnych
Logo
Podinspektor ds. Promocji, Inspektor ds. Promocji
Centrum Promocji i Informacji Turystycznej w Kołobrzegu
• tworzenie oraz nadzór nad Strategią Promocji Miasta Kołobrzeg
• planowanie i realizacja kampanii reklamowych Miasta Kołobrzeg
• przygotowanie komunikatów wewnętrznych i zewnętrznych
• organizacja imprez masowych, koncertów
• przygotowanie przetargów, analiza ofert i wybór podwykonawców
• współpraca przy projektach z firmami zewnętrznymi, agencjami muzycznymi
• kooperacja radiowo - telewizyjna: Radio ZET, RMF FM, POLSAT, TVP 1
• reprezentowanie jednostki na zewnątrz
• planowanie i wdrażanie projektów
• współpraca przy procesie budżetowania
• monitroing konkurencji
• szkolenie nowych pracowników

Edukacja

Logo
Marketing i Logistyka, magisterskie
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
Logo
Administracja Publiczna, licencjackie
Bałtycka Wyższa Szkoła Humanistyczna w Koszalinie

Specjalizacje

Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Marketing internetowy i mobilny

Inne

• bardzo dobra znajomość obsługi komputera w środowisku Windows
• bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office
• znajomość programów graficznych: Corel, Photoshop
• gotowość do wyjazdów służbowych
• zdolność do rozwiązywania problemów i konfliktów
• kreatywność, dokładność, dyscyplina
• samodzielność, umiejętność planowania, organizacyjna
• dobra organizacja stanowiska pracy
• odporność na stres
• gotowość do dalszej nauki i rozwoju
• prawo jazdy kategorii B