Umiejętności
Call Center
Ekonomika
Finanse
Logistyka międzynarodowa
Lean Manufacturing
Logistyka
Zarządzanie logistyczne
Marketing
Negocjacje
Public Relations
Publikacje
Sales
łańcuch dostaw
Zarządzanie łańcuchem dostaw
Zarządzanie transportem
Prawo jazdy kat B
Doświadczenie zawodowe
Menadżer ds. rozwoju i obsługi sieci franczyzowej
Helado Sp. z o.o.
Menadżer sieci franczyzowej marki "Beza Krówka" posiadającej 60 punktów sprzedaży w całej Polsce.
Do moich obowiązków należy m.in:
Obsługa procesu pozyskania i wdrożenia Franczyzobiorców, rekrutacja, otwarcia, szkolenia, nadzór, standaryzacja, kampanie marketingowe, opieka operacyjna.
Do moich obowiązków należy m.in:
Obsługa procesu pozyskania i wdrożenia Franczyzobiorców, rekrutacja, otwarcia, szkolenia, nadzór, standaryzacja, kampanie marketingowe, opieka operacyjna.
Kierownik Salonu
Osiągnięcia:
- dobór personelu pod kątem jak najwyższych wyników i standardów obsługi klienta
- optymalizacja zatrudnienia i kosztów do poziom rentowności placówki
- organizacja pracy usprawniająca funkcjonowanie placówki
- osiągnięcie wyniku 99 % badania tajemniczego klienta
- osiągniecie oczekiwanego poziomu audytów i inwentaryzacji
Obowiązki:
-realizacja zatwierdzonych planów
(sprzedaż, marża, wyprzedaż, struktura i poziom zapasów, raty i inne usługi)
-realizacja polityki handlowej i cenowej spółki, utrzymanie standardów wizualizacji i merchandisingu
oraz jakość obsługi
-właściwa struktura zatrudnienia w podległym mu sklepie
(rekrutacja, szkolenia, wdrożenie i motywacja bieżąca podległych pracowników) oraz za realizację polityki kadrowej spółki (wykorzystanie urlopów, listy obecności, wnioski i dokumenty kadrowe)
-bezpośredni nadzór nad podległą mu grupą sprzedawców; wyznaczanie
pracownikom bieżących zadań, koordynacja i rozliczanie ich wykonania.
-optymalizacja kosztów, planowanie i realizacja budżetu
-terminowe i zgodne z obowiązującymi uregulowaniami raportowanie
-współpraca ze wszystkim działami, które uczestniczą w procesie sprzedaży
- dobór personelu pod kątem jak najwyższych wyników i standardów obsługi klienta
- optymalizacja zatrudnienia i kosztów do poziom rentowności placówki
- organizacja pracy usprawniająca funkcjonowanie placówki
- osiągnięcie wyniku 99 % badania tajemniczego klienta
- osiągniecie oczekiwanego poziomu audytów i inwentaryzacji
Obowiązki:
-realizacja zatwierdzonych planów
(sprzedaż, marża, wyprzedaż, struktura i poziom zapasów, raty i inne usługi)
-realizacja polityki handlowej i cenowej spółki, utrzymanie standardów wizualizacji i merchandisingu
oraz jakość obsługi
-właściwa struktura zatrudnienia w podległym mu sklepie
(rekrutacja, szkolenia, wdrożenie i motywacja bieżąca podległych pracowników) oraz za realizację polityki kadrowej spółki (wykorzystanie urlopów, listy obecności, wnioski i dokumenty kadrowe)
-bezpośredni nadzór nad podległą mu grupą sprzedawców; wyznaczanie
pracownikom bieżących zadań, koordynacja i rozliczanie ich wykonania.
-optymalizacja kosztów, planowanie i realizacja budżetu
-terminowe i zgodne z obowiązującymi uregulowaniami raportowanie
-współpraca ze wszystkim działami, które uczestniczą w procesie sprzedaży
Kierownik Oddziału
Osiągnięcia:
- doprowadzenie do znacznej poprawy rentowności (ponad 100%)
- optymalizacja procedur i standardów które przełożyło się na satysfakcję klientów
- osiągnięcie oczekiwanego poziomu audytów i inwentaryzacji
Obowiązki:
- realizacja planów sprzedaży,
- nadzorowanie planu kosztów
- analiza rynku, pozyskiwanie informacji od klientów
- negocjowanie i zatwierdzanie warunków handlowych z klientami
- monitorowanie podległego obszaru i identyfikacja nowych klientów
- utrzymywanie stałego kontaktu i komunikacji handlowej z klientami
- monitorowani i windykacja należności
- nadzorowanie kasy
- nadzorowanie przestrzegania standardów i procedur
- zarządzanie personelem, majątkiem i zapasem magazynowym
- sprawy pracownicze, BHP
- przygotowywanie planów sprzedażowych i kosztów
- realizacja zadań marketingowych
- raportowanie
- rekrutacja, szkolenie, coaching podległych pracowników
- doprowadzenie do znacznej poprawy rentowności (ponad 100%)
- optymalizacja procedur i standardów które przełożyło się na satysfakcję klientów
- osiągnięcie oczekiwanego poziomu audytów i inwentaryzacji
Obowiązki:
- realizacja planów sprzedaży,
- nadzorowanie planu kosztów
- analiza rynku, pozyskiwanie informacji od klientów
- negocjowanie i zatwierdzanie warunków handlowych z klientami
- monitorowanie podległego obszaru i identyfikacja nowych klientów
- utrzymywanie stałego kontaktu i komunikacji handlowej z klientami
- monitorowani i windykacja należności
- nadzorowanie kasy
- nadzorowanie przestrzegania standardów i procedur
- zarządzanie personelem, majątkiem i zapasem magazynowym
- sprawy pracownicze, BHP
- przygotowywanie planów sprzedażowych i kosztów
- realizacja zadań marketingowych
- raportowanie
- rekrutacja, szkolenie, coaching podległych pracowników
Starszy Sprzedawca
- budowanie długofalowych, efektywnych relacji z klientami
- rozmowy i spotkania handlowe w celu zwiększenia sprzedaży
- obsługa klienta w oddziale, prezentacja oferty i produktów
- realizacja planów sprzedaży
- sprzedaż produktów
- stosowanie się do procedur i regulaminów
- zamawianie towaru
- uczestnictwo w akcjach promocyjnych
- przygotowywanie ofert handlowych
- kompletowanie dokumentacji sprzedazowej
- rozmowy i spotkania handlowe w celu zwiększenia sprzedaży
- obsługa klienta w oddziale, prezentacja oferty i produktów
- realizacja planów sprzedaży
- sprzedaż produktów
- stosowanie się do procedur i regulaminów
- zamawianie towaru
- uczestnictwo w akcjach promocyjnych
- przygotowywanie ofert handlowych
- kompletowanie dokumentacji sprzedazowej
Kierownik Oddziału
Osiągnięcia:
- duży udział w skutecznym otwarciu i wdrożeniu placówki
- znaczne zwiększeniu udziału w rynku po okresie otwarcia
- realizacja planów sprzedaży na poziomie 90-110 % na przestrzeni 8 lat
- osiąganie oczekiwanych wyników audytów i inwentaryzacji
- wprowadzenie standardów obsługi klienta na poziomie wyróżniającym się spośród innych
placówek
Obowiązki:
- realizacja planów sprzedaży,
- nadzorowanie planu kosztów
- analiza rynku, pozyskiwanie informacji od klientów
- negocjowanie i zatwierdzanie warunków handlowych z klientami
- monitorowanie podległego obszaru i identyfikacja nowych klientów
- utrzymywanie stałego kontaktu i komunikacji handlowej z klientami
- monitorowani i windykacja należności
- nadzorowanie kasy
- nadzorowanie przestrzegania standardów i procedur
- zarządzanie personelem, majątkiem i zapasem magazynowym
- sprawy pracownicze, BHP
- przygotowywanie planów sprzedażowych i kosztów
- realizacja zadań marketingowych
- raportowanie
- rekrutacja, szkolenie, coaching podległych pracowników
- duży udział w skutecznym otwarciu i wdrożeniu placówki
- znaczne zwiększeniu udziału w rynku po okresie otwarcia
- realizacja planów sprzedaży na poziomie 90-110 % na przestrzeni 8 lat
- osiąganie oczekiwanych wyników audytów i inwentaryzacji
- wprowadzenie standardów obsługi klienta na poziomie wyróżniającym się spośród innych
placówek
Obowiązki:
- realizacja planów sprzedaży,
- nadzorowanie planu kosztów
- analiza rynku, pozyskiwanie informacji od klientów
- negocjowanie i zatwierdzanie warunków handlowych z klientami
- monitorowanie podległego obszaru i identyfikacja nowych klientów
- utrzymywanie stałego kontaktu i komunikacji handlowej z klientami
- monitorowani i windykacja należności
- nadzorowanie kasy
- nadzorowanie przestrzegania standardów i procedur
- zarządzanie personelem, majątkiem i zapasem magazynowym
- sprawy pracownicze, BHP
- przygotowywanie planów sprzedażowych i kosztów
- realizacja zadań marketingowych
- raportowanie
- rekrutacja, szkolenie, coaching podległych pracowników
Szkolenia i kursy
Akademia Rozwoju Organizacji
- Akademia Handlowca
Gdańska Fundacja Kształcenia Menadżerów
- Doskonalenie umiejętności handlowych
Cefalis
- Motywacyjne zarządzanie zespołem handlowym
Warsztaty szkoleniowe dla sprzedawców
Dostawcy (ZF, Mann, Ate, Bosch i inne)
- szkolenia techniczne i produktowe
Zepter
- kurs sprzedazy bezpośredniej
- Akademia Handlowca
Gdańska Fundacja Kształcenia Menadżerów
- Doskonalenie umiejętności handlowych
Cefalis
- Motywacyjne zarządzanie zespołem handlowym
Warsztaty szkoleniowe dla sprzedawców
Dostawcy (ZF, Mann, Ate, Bosch i inne)
- szkolenia techniczne i produktowe
Zepter
- kurs sprzedazy bezpośredniej
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż - Sieci handlowe
Category Management
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe
Zainteresowania
Sporty walki, sporty siłowe, zdrowie i medycyna
Grupy
Auto Moto Praca
Grupa zrzeszająca poszukujących pracy i poszukujących Pracowników do pracy w branży motoryzacyjnej.
Jesteś Headhunterem poszukującym ludzi w branzy auto-moto, inżynierem, mechanikiem, znasz branże mo
Automotive
Wszyscy, którzy pracują w branży motoryzacyjnej, albo chcieliby w takiej branży pracować są mile widziani.
Branża motoryzacyjna
Nie wyobrażasz sobie pracy w branży innej niż motoryzacyjna? Jesteś człowiekiem motoryzacji: importerem, specjalistą, sprzedawcą, doradcą, dziennikarzem? Wszystko o Polskiej branży motoryzac
MotoPraca.pl
Grupa MotoPraca.pl jest społecznością osób, które pracują lub chcą pracować w branży motoryzacyjnej i transportowej.