Umiejętności
APO
Analiza biznesowa
Coaching
Merchandising
Microsoft Excel
Microsoft Office
Negocjacje
Rekreacja
Handel
SAP
SAP ERP
Języki
rosyjski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Menedżer Sprzedaży
Wprowadzanie standardów i procedur obowiązujących w Koncernie (szkolenia Kierowników SP i Pracowników SP)oraz nadzór nad ich przestrzeganiem, kontrola Standardów Obsługi Klienta (Lista Sprawdzająca, wyniki TK, plany poprawy), rekrutacja Kierowników i Pracowników SP, analizy ekonomiczne (plany sprzedaży, dynamika, marża, targety), wprowadzenie i nadzór nad aspektami merchandisingu (planogramy, ekspozycje promocji, zatowarowanie), planowanie analiza i akceptacja kosztów SP (limity, ryczałty, inne koszty), kontrole operacyjne (analiza wyników, wnioski pokontrolne, plany naprawcze), inwentaryzacje zdawczo – odbiorcze, konwojowanie dostaw paliw, analiza konkurencji w obrębie Mikrorynku (ceny, promocje), programy motywacyjne dla Kierowników SP i Pracowników SP, analiza skarg klientów, likwidacja szkód losowych.
Specjalista ds. Organizacji Nadzoru Stacji Paliw
Znajomość podstawowych dokumentów dotyczących RBHD, Zespołu Nadzoru Sieci oraz stacji paliw i placówek handlowo-usługowych znajdujących się z nimi na wspólnym terenie, wszechstronny nadzór i opieka nad stacjami paliw, przyjmowanie, rejestracja, analiza skarg klientów, opracowywanie i przedkładanie wniosków i poleceń dotyczących działań korygujących, bezpośrednie kontakty i negocjowanie umów z firmami świadczącymi usługi dla stacji paliw (m.in. wywóz nieczystości, ochrona i monitoring stacji).
Koordynator Sprzedaży (2000 – 2001 – Opiekun Stacji Paliw)
Kontrola i ocena pracy podległych stacji, kontrola i nadzór organizacji sprzedaży towarów i usług w oparciu o obowiązujące standardy we współpracy z prowadzącymi stację, współpraca w zakresie wskazywania lokalizacji nowych stacji paliw, analiza skarg klientów, kompletowanie dokumentacji dotyczącej szkód losowych, kontrola Standardów Obsługi Klienta.
Specjalista Działu Organizacji Handlu i Nadzoru
Kontrola pracy stacji paliw, kontrola pracy zakładów naftowych, przeprowadzanie planowych i kontrolnych inwentaryzacji stacji paliw i zakładów naftowych, kontrola ciągłości zaopatrzenia, kontrola sprawności urządzeń i stanu technicznego wyposażenia, udział w kształtowaniu oferty towarowej.
Specjalista Działu Gospodarki Składowej i Inwentaryzacji
Kontrola pracy stacji paliw, kontrola pracy zakładów naftowych, przeprowadzanie planowych i kontrolnych inwentaryzacji stacji paliw i zakładów naftowych, kontrola ciągłości zaopatrzenia, kontrola sprawności urządzeń i stanu technicznego wyposażenia, udział w kształtowaniu oferty towarowej, kontakty z działami zbytu rafinerii w zakresie gospodarki opakowaniami.
Z-ca Kierownika Magazynu Technicznego (od 1990 Kierownik Magazynu Technicznego)
Odpowiedzialność finansowa za mienie znajdujące się w magazynie, przyjmowanie i wydawanie towarów, nadzór nad ciągłością zaopatrzenia w materiały niezbędne do bezpośredniej działalności stacji paliw, nadzór nad podległymi pracownikami.
Szkolenia i kursy
12.2009 - Auditor Wewnętrzny PN-EN ISO 22000/ HACCP
08.2004 - Zarządzanie poprzez cele i rozwój kompetencji
05.2004 - Rentowność i aspekty prawne prowadzenia stacji paliw
05.2003 - Zasady i tryb postępowania pracowników SP w przypadku zagrożeń
02.2003 Doskonalenie Umiejętności Menedżerskich
12.2002 - Podstawy Powszechnej Samoobrony Ludzkości
10.2002 - Cykl szkoleń dla Koordynatorów Sprzedaży Polskiego Koncernu Naftowego ORLEN S.A. (III etapy)
Budowanie własnej motywacji, sztuka perswazji, typy klientów, rekrutacja i zwalnianie pracowników, aktywny koordynator, informacje zwrotne, komunikacja interpersonalna, plany działania – cele i zadania, coaching
04.2002 - Rola i zadania koordynatora sprzedaży, standardy obsługi klienta, wdrażanie i utrzymanie standardów obsługi klienta, style współpracy ze stacjami paliw, motywowanie.
10.2001 - Kurs dla pracowników administracyjno-biurowych
08. 2001 - Zasady skutecznej komunikacji, specyfika nauczania dorosłych, zasady uczenia podwładnych, trudne sytuacje w trakcje uczenia podwładnych.
02. 2001 - System McSpal dla potrzeb nadzorowania stacji paliw PKN Orlen S.A.
11. 2000 - Akademia Sprzedaży Polskiego Koncernu Naftowego Orlen S.A. Organizacja i nadzór nad stacjami paliw, bezpieczeństwo osób i ochrona mienia, system kart stałego klienta, zasady marketingowej koncepcji działania, merchandising, obsługa klienta, zarządzanie zespołem pracowniczym.
10. 2000 - Szkolenie z zakresu BHP, ppoż. i ochrony środowiska
10. 2000 - Kurs podstawowy dla osób kierujących pracownikami
06. 2000 - Certyfikat z zintegrowanego pakietu Office 97 oraz systemu Mc SPAL
01. 2000 - Nowoczesne Zarządzanie Stacjami Paliw cz. II
11. 1999 - Nowoczesne Zarządzanie Stacjami Paliw
04. 1999 - Nowoczesny System Jakości wg PN – ISO 9002
09. 1998 - Skuteczny Marketing
08.2004 - Zarządzanie poprzez cele i rozwój kompetencji
05.2004 - Rentowność i aspekty prawne prowadzenia stacji paliw
05.2003 - Zasady i tryb postępowania pracowników SP w przypadku zagrożeń
02.2003 Doskonalenie Umiejętności Menedżerskich
12.2002 - Podstawy Powszechnej Samoobrony Ludzkości
10.2002 - Cykl szkoleń dla Koordynatorów Sprzedaży Polskiego Koncernu Naftowego ORLEN S.A. (III etapy)
Budowanie własnej motywacji, sztuka perswazji, typy klientów, rekrutacja i zwalnianie pracowników, aktywny koordynator, informacje zwrotne, komunikacja interpersonalna, plany działania – cele i zadania, coaching
04.2002 - Rola i zadania koordynatora sprzedaży, standardy obsługi klienta, wdrażanie i utrzymanie standardów obsługi klienta, style współpracy ze stacjami paliw, motywowanie.
10.2001 - Kurs dla pracowników administracyjno-biurowych
08. 2001 - Zasady skutecznej komunikacji, specyfika nauczania dorosłych, zasady uczenia podwładnych, trudne sytuacje w trakcje uczenia podwładnych.
02. 2001 - System McSpal dla potrzeb nadzorowania stacji paliw PKN Orlen S.A.
11. 2000 - Akademia Sprzedaży Polskiego Koncernu Naftowego Orlen S.A. Organizacja i nadzór nad stacjami paliw, bezpieczeństwo osób i ochrona mienia, system kart stałego klienta, zasady marketingowej koncepcji działania, merchandising, obsługa klienta, zarządzanie zespołem pracowniczym.
10. 2000 - Szkolenie z zakresu BHP, ppoż. i ochrony środowiska
10. 2000 - Kurs podstawowy dla osób kierujących pracownikami
06. 2000 - Certyfikat z zintegrowanego pakietu Office 97 oraz systemu Mc SPAL
01. 2000 - Nowoczesne Zarządzanie Stacjami Paliw cz. II
11. 1999 - Nowoczesne Zarządzanie Stacjami Paliw
04. 1999 - Nowoczesny System Jakości wg PN – ISO 9002
09. 1998 - Skuteczny Marketing
Edukacja
Specjalizacje
Obsługa klienta
Inne
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Sprzedaż - FMCG
Zarządzanie sprzedażą - FMCG
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe
Zainteresowania
akwarystyka
Inne
Obsługa komputera:
Word: biegła
Excel: biegła
Power Point: biegła
Internet Explorer: biegła
Outlook Express: biegła
Inne programy:
SAP dobra
Access dobra
Obsługa urządzeń biurowych biegła
Prawo jazdy kategoria „B”
Word: biegła
Excel: biegła
Power Point: biegła
Internet Explorer: biegła
Outlook Express: biegła
Inne programy:
SAP dobra
Access dobra
Obsługa urządzeń biurowych biegła
Prawo jazdy kategoria „B”