Adam Mazur

Menadżer Sprzedaży, Stacja Paliw PKN Orlen S.A., Kierownik sprzedaży RUCH S.A.
Dąbrowa, świętokrzyskie

Umiejętności

APO Analiza biznesowa Coaching Merchandising Microsoft Excel Microsoft Office Negocjacje Rekreacja Handel SAP SAP ERP

Języki

rosyjski
dobry

Doświadczenie zawodowe

RUCH S.A.
Kierownik Sprzedaży
Wprowadzanie standardów i procedur obowiązujących w Firmie oraz nadzór nad ich przestrzeganiem, kontrola Standardów Obsługi Klienta, rekrutacja Pracowników kiosków.
PKN ORLEN S.A.
Menedżer Sprzedaży
Wprowadzanie standardów i procedur obowiązujących w Koncernie (szkolenia Kierowników SP i Pracowników SP)oraz nadzór nad ich przestrzeganiem, kontrola Standardów Obsługi Klienta (Lista Sprawdzająca, wyniki TK, plany poprawy), rekrutacja Kierowników i Pracowników SP, analizy ekonomiczne (plany sprzedaży, dynamika, marża, targety), wprowadzenie i nadzór nad aspektami merchandisingu (planogramy, ekspozycje promocji, zatowarowanie), planowanie analiza i akceptacja kosztów SP (limity, ryczałty, inne koszty), kontrole operacyjne (analiza wyników, wnioski pokontrolne, plany naprawcze), inwentaryzacje zdawczo – odbiorcze, konwojowanie dostaw paliw, analiza konkurencji w obrębie Mikrorynku (ceny, promocje), programy motywacyjne dla Kierowników SP i Pracowników SP, analiza skarg klientów, likwidacja szkód losowych.
PKN ORLEN S.A.
Specjalista ds. Organizacji Nadzoru Stacji Paliw
Znajomość podstawowych dokumentów dotyczących RBHD, Zespołu Nadzoru Sieci oraz stacji paliw i placówek handlowo-usługowych znajdujących się z nimi na wspólnym terenie, wszechstronny nadzór i opieka nad stacjami paliw, przyjmowanie, rejestracja, analiza skarg klientów, opracowywanie i przedkładanie wniosków i poleceń dotyczących działań korygujących, bezpośrednie kontakty i negocjowanie umów z firmami świadczącymi usługi dla stacji paliw (m.in. wywóz nieczystości, ochrona i monitoring stacji).
PKN ORLEN S.A.
Koordynator Sprzedaży (2000 – 2001 – Opiekun Stacji Paliw)
Kontrola i ocena pracy podległych stacji, kontrola i nadzór organizacji sprzedaży towarów i usług w oparciu o obowiązujące standardy we współpracy z prowadzącymi stację, współpraca w zakresie wskazywania lokalizacji nowych stacji paliw, analiza skarg klientów, kompletowanie dokumentacji dotyczącej szkód losowych, kontrola Standardów Obsługi Klienta.
PKN ORLEN S.A.
Specjalista Działu Organizacji Handlu i Nadzoru
Kontrola pracy stacji paliw, kontrola pracy zakładów naftowych, przeprowadzanie planowych i kontrolnych inwentaryzacji stacji paliw i zakładów naftowych, kontrola ciągłości zaopatrzenia, kontrola sprawności urządzeń i stanu technicznego wyposażenia, udział w kształtowaniu oferty towarowej.
PKN ORLEN S.A.
Specjalista Działu Gospodarki Składowej i Inwentaryzacji
Kontrola pracy stacji paliw, kontrola pracy zakładów naftowych, przeprowadzanie planowych i kontrolnych inwentaryzacji stacji paliw i zakładów naftowych, kontrola ciągłości zaopatrzenia, kontrola sprawności urządzeń i stanu technicznego wyposażenia, udział w kształtowaniu oferty towarowej, kontakty z działami zbytu rafinerii w zakresie gospodarki opakowaniami.
PKN ORLEN S.A.
Z-ca Kierownika Magazynu Technicznego (od 1990 Kierownik Magazynu Technicznego)
Odpowiedzialność finansowa za mienie znajdujące się w magazynie, przyjmowanie i wydawanie towarów, nadzór nad ciągłością zaopatrzenia w materiały niezbędne do bezpośredniej działalności stacji paliw, nadzór nad podległymi pracownikami.
Logo
Mechanik Samochodowy
Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych Przemysłu Budowlanego w Kielcach
Bieżące przeglądy i naprawy pojazdów samochodowych.
Logo
Tokarz
Centrum Produkcyjne Pneumatyki PREMA w Kielcach
Wykonywanie elementów zleconych na tokarce.

Szkolenia i kursy

12.2009 - Auditor Wewnętrzny PN-EN ISO 22000/ HACCP


08.2004 - Zarządzanie poprzez cele i rozwój kompetencji

05.2004 - Rentowność i aspekty prawne prowadzenia stacji paliw

05.2003 - Zasady i tryb postępowania pracowników SP w przypadku zagrożeń

02.2003 Doskonalenie Umiejętności Menedżerskich

12.2002 - Podstawy Powszechnej Samoobrony Ludzkości

10.2002 - Cykl szkoleń dla Koordynatorów Sprzedaży Polskiego Koncernu Naftowego ORLEN S.A. (III etapy)
Budowanie własnej motywacji, sztuka perswazji, typy klientów, rekrutacja i zwalnianie pracowników, aktywny koordynator, informacje zwrotne, komunikacja interpersonalna, plany działania – cele i zadania, coaching

04.2002 - Rola i zadania koordynatora sprzedaży, standardy obsługi klienta, wdrażanie i utrzymanie standardów obsługi klienta, style współpracy ze stacjami paliw, motywowanie.

10.2001 - Kurs dla pracowników administracyjno-biurowych

08. 2001 - Zasady skutecznej komunikacji, specyfika nauczania dorosłych, zasady uczenia podwładnych, trudne sytuacje w trakcje uczenia podwładnych.

02. 2001 - System McSpal dla potrzeb nadzorowania stacji paliw PKN Orlen S.A.

11. 2000 - Akademia Sprzedaży Polskiego Koncernu Naftowego Orlen S.A. Organizacja i nadzór nad stacjami paliw, bezpieczeństwo osób i ochrona mienia, system kart stałego klienta, zasady marketingowej koncepcji działania, merchandising, obsługa klienta, zarządzanie zespołem pracowniczym.

10. 2000 - Szkolenie z zakresu BHP, ppoż. i ochrony środowiska

10. 2000 - Kurs podstawowy dla osób kierujących pracownikami

06. 2000 - Certyfikat z zintegrowanego pakietu Office 97 oraz systemu Mc SPAL

01. 2000 - Nowoczesne Zarządzanie Stacjami Paliw cz. II

11. 1999 - Nowoczesne Zarządzanie Stacjami Paliw

04. 1999 - Nowoczesny System Jakości wg PN – ISO 9002

09. 1998 - Skuteczny Marketing

Edukacja

Logo
Zarządzanie i Marketing w zakresie Marketing miedzynarodowy i organizacja firmy, magisterskie
Akademia Świętokrzyska im. Jana Kochanowskiego w Kielcach

Specjalizacje

Obsługa klienta
Inne
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Sprzedaż - FMCG
Zarządzanie sprzedażą - FMCG
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe

Zainteresowania

akwarystyka

Inne

Obsługa komputera:
Word: biegła
Excel: biegła
Power Point: biegła
Internet Explorer: biegła
Outlook Express: biegła
Inne programy:
SAP dobra
Access dobra

Obsługa urządzeń biurowych biegła

Prawo jazdy kategoria „B”

Grupy

Top Manager
Top Manager
Zapraszam do dyskusji kadrę zarządzającą i młodych ludzi na początku kariery zawodowej.