Umiejętności
Zarządzanie Marką
BTL Activations
Analiza biznesowa
Rozwój działalności
Sprzedaż bezpośrednia
E-commerce
Ekonomika
Angielski
Google Adwords
Google Analytics
Internet
Zarządzanie
Manages
Analiza rynku
Marketing
Komunikacja Marketingowa
zarządzanie marketingiem
Strategia marketingowa
Media
New Business Development
Marketing internetowy
Planning Budgeting & Forecasting
marketing produktu
Project Management
Kierownicy projektów
Planowanie projektów
Projecting
Projective
Projekty
Public Relations
Publikacje
Sales
Zarządzanie Sprzedażą
Prezentacje handlowe
Social Media Marketing
Planowanie strategiczne
Budowanie zepołu
Zarządzanie zespołem
Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Manager Zarządzający
KimKim.pl/E-commex
Całkowite zarządzanie projektem;
Nadzorowanie działów: sprzedaży, marketingu, contentu i grafiki.
Dobór firm zewnętrznych i monitorowanie ich działań;
Tworzenie portalu i jego funkcjonalności od strony koncepcyjnej;
Monitorowanie działań konkurencji na rynku;
Opracowanie i aktualizowanie strategii portalu;
Tworzenie budżetów poszczególnych działów;
Rekrutacja Pracowników;
Przygotowywanie i udział w podejmowaniu decyzji inwestycyjnych;
Odpowiedzialność za utrzymanie i rozwijanie przewag konkurencyjnych firmy ;
Tworzenie i wdrożenie procesów zarządczych i operacyjnych firmy;
Odpowiedzialność za rachunek zysków i strat oraz płynność firmy;
Nadzór na tworzeniem planów finansowych i ich realizacja;
Tworzenie, nadzorowanie realizacji celów sprzedażowych i marketingowych;
Stworzenie i wykorzystywanie narzędzi do bieżącego monitorowania wyników firmy;
Podpisywanie umów i innych dokumentów formalnych;
Dbałość o formalno-prawną zgodność wszystkich aspektów działalności firmy z obowiązującymi przepisami;
Udział w spotkaniach i negocjacjach z kluczowymi partnerami biznesowymi firmy;
Planowanie, realizacja i nadzorowanie kampanii telemarketingowych, mailingowych, internetowych;
Współpraca z grafikami, drukarniami i innymi podwykonawcami.
Nadzorowanie działów: sprzedaży, marketingu, contentu i grafiki.
Dobór firm zewnętrznych i monitorowanie ich działań;
Tworzenie portalu i jego funkcjonalności od strony koncepcyjnej;
Monitorowanie działań konkurencji na rynku;
Opracowanie i aktualizowanie strategii portalu;
Tworzenie budżetów poszczególnych działów;
Rekrutacja Pracowników;
Przygotowywanie i udział w podejmowaniu decyzji inwestycyjnych;
Odpowiedzialność za utrzymanie i rozwijanie przewag konkurencyjnych firmy ;
Tworzenie i wdrożenie procesów zarządczych i operacyjnych firmy;
Odpowiedzialność za rachunek zysków i strat oraz płynność firmy;
Nadzór na tworzeniem planów finansowych i ich realizacja;
Tworzenie, nadzorowanie realizacji celów sprzedażowych i marketingowych;
Stworzenie i wykorzystywanie narzędzi do bieżącego monitorowania wyników firmy;
Podpisywanie umów i innych dokumentów formalnych;
Dbałość o formalno-prawną zgodność wszystkich aspektów działalności firmy z obowiązującymi przepisami;
Udział w spotkaniach i negocjacjach z kluczowymi partnerami biznesowymi firmy;
Planowanie, realizacja i nadzorowanie kampanii telemarketingowych, mailingowych, internetowych;
Współpraca z grafikami, drukarniami i innymi podwykonawcami.
New Business Manager
PMT Marketing System/Look Ad
Opieka nad klientami firmy;
Pozyskiwanie nowych kontrahentów (w tym zagranicznych);
Obsługa klientów z zakresu kampanii BTL, m.in. konkursów, programów B2B i B2C, akcji promocyjnych, eventów, doradztwa produktowego itd.;
Negocjacje warunków współpracy;
Prowadzenie prezentacji;
Realizacja celów sprzedażowych i marketingowych;
Przygotowywanie umów handlowych;
Bieżące monitorowanie działań branżowych (rynku, działań konkurencji);
Przygotowywanie ofert w oparciu o strategię sprzedaży;
Udział w tworzeniu projektów;
Planowanie, realizacja i nadzorowanie kampanii telemarketingowych, mailingowych, internetowych;
Współpraca z grafikami, drukarniami i innymi podwykonawcami.
Pozyskiwanie nowych kontrahentów (w tym zagranicznych);
Obsługa klientów z zakresu kampanii BTL, m.in. konkursów, programów B2B i B2C, akcji promocyjnych, eventów, doradztwa produktowego itd.;
Negocjacje warunków współpracy;
Prowadzenie prezentacji;
Realizacja celów sprzedażowych i marketingowych;
Przygotowywanie umów handlowych;
Bieżące monitorowanie działań branżowych (rynku, działań konkurencji);
Przygotowywanie ofert w oparciu o strategię sprzedaży;
Udział w tworzeniu projektów;
Planowanie, realizacja i nadzorowanie kampanii telemarketingowych, mailingowych, internetowych;
Współpraca z grafikami, drukarniami i innymi podwykonawcami.
Brand Manager/ Sale Manager
Testy Maklerskie/PERK
Stworzenie i opieka nad marką PERK;
Realizacja celów sprzedażowych i marketingowych;
Tworzenie długofalowych strategii;
Planowanie i organizacja nowych kursów;
Zarządzanie 10 osobowym zespołem odpowiedzialnym za sprzedaż, marketing, oraz PR;
Opracowywanie ilościowych i wartościowych planów sprzedażowych wraz z budżetem działu sprzedaży;
Tworzenie oraz realizowanie budżetu marketingowego, kampanii promocyjnych i e-marketingowych;
Social Media;
Adwords, Analitics,;
Dystrybucja informacji o usługach za pomocą wybranych przez siebie kanałów promocji;
Tworzenie folderów reklamowych;
Współpraca z agencjami marketingowymi, grafikami i programistami;
Planowanie, kontrola i efektywne wykorzystanie budżetu;
Kontakty z mediami (aktywność PR);
Zbieranie informacji o klientach i ich potrzebach;
Organizacja szkoleń i konferencji;
Rekrutacja i szkolenie pracowników;
Opieka nad klientami polskimi i zagranicznymi;
Negocjacje biznesowe z partnerami;
Analiza rynku, trendów cenowych, sprzedażowych i działań konkurencji w obrębie dedykowanej grupy produktowej;
Przygotowywanie analiz o sytuacji rynkowej i trendach na rynku;
Analizy pod kątem nowych możliwości sprzedażowo-marketingowych danego produktu dla poszczególnych kanałów;
Bazując na danych sprzedaży i badaniach rynkowych przygotowywanie planów sprzedaży;
Opracowanie i wykonania planów rozwoju produktu;
Wprowadzanie nowych produktów oraz udoskonalanie i modyfikowanie istniejących m.in Kurs na Doradcę Inwestycyjnego, Kurs CFA (Chartered Financial Analyst), kursy VOD;
Tworzenie analiz finansowych dla produktu;
Przewidywanie wad produktu i wypracowanie rozwiązań dla problemów.
Realizacja celów sprzedażowych i marketingowych;
Tworzenie długofalowych strategii;
Planowanie i organizacja nowych kursów;
Zarządzanie 10 osobowym zespołem odpowiedzialnym za sprzedaż, marketing, oraz PR;
Opracowywanie ilościowych i wartościowych planów sprzedażowych wraz z budżetem działu sprzedaży;
Tworzenie oraz realizowanie budżetu marketingowego, kampanii promocyjnych i e-marketingowych;
Social Media;
Adwords, Analitics,;
Dystrybucja informacji o usługach za pomocą wybranych przez siebie kanałów promocji;
Tworzenie folderów reklamowych;
Współpraca z agencjami marketingowymi, grafikami i programistami;
Planowanie, kontrola i efektywne wykorzystanie budżetu;
Kontakty z mediami (aktywność PR);
Zbieranie informacji o klientach i ich potrzebach;
Organizacja szkoleń i konferencji;
Rekrutacja i szkolenie pracowników;
Opieka nad klientami polskimi i zagranicznymi;
Negocjacje biznesowe z partnerami;
Analiza rynku, trendów cenowych, sprzedażowych i działań konkurencji w obrębie dedykowanej grupy produktowej;
Przygotowywanie analiz o sytuacji rynkowej i trendach na rynku;
Analizy pod kątem nowych możliwości sprzedażowo-marketingowych danego produktu dla poszczególnych kanałów;
Bazując na danych sprzedaży i badaniach rynkowych przygotowywanie planów sprzedaży;
Opracowanie i wykonania planów rozwoju produktu;
Wprowadzanie nowych produktów oraz udoskonalanie i modyfikowanie istniejących m.in Kurs na Doradcę Inwestycyjnego, Kurs CFA (Chartered Financial Analyst), kursy VOD;
Tworzenie analiz finansowych dla produktu;
Przewidywanie wad produktu i wypracowanie rozwiązań dla problemów.
Sales and Marketing Specialist
LanService
Tworzenie i realizacja kampanii on- i off-line;
Wdrażanie działań promocyjnych dla działu handlowego oraz analiza ich efektywności;
Przygotowanie materiałów promocyjnych;
Organizacja imprez promocyjnych;
Analiza działań konkurencji;
Planowanie budżetów na realizację działań promocyjnych;
Tworzenie kampanii poprzez Google Adwords;
Analiza ruchu na stronie Google Analitics;
Aktywna sprzedaż poprzez sklep internetowy;
Bezpośredni kontakt z klientem.
Wdrażanie działań promocyjnych dla działu handlowego oraz analiza ich efektywności;
Przygotowanie materiałów promocyjnych;
Organizacja imprez promocyjnych;
Analiza działań konkurencji;
Planowanie budżetów na realizację działań promocyjnych;
Tworzenie kampanii poprzez Google Adwords;
Analiza ruchu na stronie Google Analitics;
Aktywna sprzedaż poprzez sklep internetowy;
Bezpośredni kontakt z klientem.
Edukacja
, magisterskie
WSB Poznań
Finanse i Rachunkowość, magisterskie
wyższa szkola bankowa poznań
Specjalizacje
Marketing
Badania marketingowe
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Zarządzanie marką
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zainteresowania
astronomia,
sztuki walki, posiadam 1 dan w Taekowndo WTF,
piłka nożna,
forex,
giełda papierów wartościowych,
polityka,
SEM/SEO,
branding,
marketing profesjonalny,
viral marketing
sztuki walki, posiadam 1 dan w Taekowndo WTF,
piłka nożna,
forex,
giełda papierów wartościowych,
polityka,
SEM/SEO,
branding,
marketing profesjonalny,
viral marketing
Organizacje
Przewodniczący Rady Samorządu Studenskiego WSB Poznań
Prezes Marketingowego Koła Naukowego Eventus
Prezes Marketingowego Koła Naukowego Eventus
Inne
Osiągnięcia:
Zbudowanie marki PERK
Stworzenie oraz rozpromowanie marki PERK czyniąc ją jednym z liderów rynku kursów finansowych;
Ponad 5-krotne zwiększenie obrotów firmy;
Wprowadzenie do oferty firmy nowych produktów, które stały się sztandarowymi w ofercie firmy i zostały
uznane za najlepsze na rynku..
Wyższa Szkoła Bankowa
list gratulacyjny od Rektora WSB;
coroczna pomoc w organizacji Juwenaliów w Poznaniu;
udział i organizacja konferencji w ramach prac koła naukowego
Zbudowanie marki PERK
Stworzenie oraz rozpromowanie marki PERK czyniąc ją jednym z liderów rynku kursów finansowych;
Ponad 5-krotne zwiększenie obrotów firmy;
Wprowadzenie do oferty firmy nowych produktów, które stały się sztandarowymi w ofercie firmy i zostały
uznane za najlepsze na rynku..
Wyższa Szkoła Bankowa
list gratulacyjny od Rektora WSB;
coroczna pomoc w organizacji Juwenaliów w Poznaniu;
udział i organizacja konferencji w ramach prac koła naukowego
Grupy
Akademia Managera HR
Akademia Managera HR przeznaczona jest przede wszystkim dla pracowników działów personalnych.
doktoranci i doktorzy, doktorat
Forum wymiany informacji dla doktorantów i doktorów. Wszystkie kierunki. doktoranci i doktorzy, prace doktorskie,habilitacja,przewód,metodologia badawcza, doktorat, nauka polska,
Doradcy Finansowi. Praca. Oferty. Produkty
Dla osób z branży jak i zainteresowanych tematem.
Jest to forum poświęcone ludziom, którzy chcą się w tej branży rozwijać jak i tym, którzy chcą zasięgnąć porady czy znaleźć to c
Events/HR
Grupa zrzeszająca ludzi zainteresowanych organizacją eventów,konferencji, imprez-integracyjno-motywacyjnych, promocyjnych . Grupa osób
otwartych na świat , ludzi i nowe wyzwania.
Executive MBA
Dla wszystkich po, w trakcie i przed Executive MBA. Dlaczego warto ? Na pewno znajdziesz tu odpowiedź :)Przydatne informacje co dalej po Executive MBA :)
FOREX forex
Miejsce na wszystkich, którzy probują swoich sił na rynku terminowym. Forex staje się coraz bardziej popularny między innymi dzięki znacznemu obniżeniu wymagań finansowych. Dzięki temu jest on dostępn
Forex Giełda Spóły dla odważnych
analizy spółek, spółki na których można zarabiac, forex gra na walutach, surowcach,