Umiejętności
Active Directory
Bash
Linux
Administracja sieci
Powershell
Symantec Endpoint Protection
administracja systemami
Wirtualizacja
VMware ESX
Windows Server
Windows 7, XP, Vista - pakiet biurowy MS Office (Word, Excel, Power Point) - kasy fiskalnej
Windows 2008R2
cisco
Symantec NetBackup
Windows 2003 Server
Cytrix XenApp
Języki
angielski
biegły
francuski
dobry
Doświadczenie zawodowe
TIS
- Pierwsza oraz druga linia wsparcia systemów operacyjnych (Windows XP, Windows 7, Windows 2008 Server) oraz aplikacji o strategicznym znaczeniu (OLAS, SpyView, Orlando, Lotus Notes 6.5, ING Online, Raiffeisen Online, CitiDirect Online, GMD, Business Object, Enterprise Architect, Crystal Report, LEX)
- Druga linia wsparcia użytkowników notebooków marki Dell (D630, Latitude 6200, Latitude 6220)
- Konfigurowanie kont pocztowych Microsoft Exchange Server 2007
- Administracja oraz pierwsza linia wsparcia systemu McAfee ePolicy Orchestrator 4.5 (EndPoint Encryption module)
- Pierwsza linia wsparcia użytkowników Active Directory
- Pierwsza linia wsparcia użytkowników systemu Citrix
- Wdrożenie usługi Microsoft Windows Deployment Services oraz Microsoft User System Transfer Tool 3.01, 4 (projekt własny - zakończony sukcesem, ciągle rozwijany)
- Druga linia wsparcia użytkowników notebooków marki Dell (D630, Latitude 6200, Latitude 6220)
- Konfigurowanie kont pocztowych Microsoft Exchange Server 2007
- Administracja oraz pierwsza linia wsparcia systemu McAfee ePolicy Orchestrator 4.5 (EndPoint Encryption module)
- Pierwsza linia wsparcia użytkowników Active Directory
- Pierwsza linia wsparcia użytkowników systemu Citrix
- Wdrożenie usługi Microsoft Windows Deployment Services oraz Microsoft User System Transfer Tool 3.01, 4 (projekt własny - zakończony sukcesem, ciągle rozwijany)
TIS Warsaw
- 1st and 2nd line support of top critical business applications: Fidessa, Bloomberg, Reuters, PCIOI, Goman,
- 1st line support for entire IT Server suite
- Disaster Recovery process project
- Blackberry mobile device activation and configuration
- Administration of PBX AVAYA and management
- Administration of NICE Voice System Recording and management
- 1st line support for entire IT Server suite
- Disaster Recovery process project
- Blackberry mobile device activation and configuration
- Administration of PBX AVAYA and management
- Administration of NICE Voice System Recording and management
Administrator IT
- aktualizacja i konserwacja systemów serwerowych (Windows 2003 Server Standard, Windows 2008 Server)
- sprawowanie nadzoru technicznego baz danych (DB2)
- dodawanie/usuwanie kont użytkowników dostępu zdalnego (Active Directory)
- administracja serwerów pocztowych Lotus Domino,
- administracja kopiarek Konica Minolta,
- zdalne rozwiązywanie bieżących problemów informatycznych użytkowników,
- reinstalacja/backup danych,
- sporządzanie dokumentacji billingów telefonicznych dla księgowości
- sprawowanie nadzoru technicznego baz danych (DB2)
- dodawanie/usuwanie kont użytkowników dostępu zdalnego (Active Directory)
- administracja serwerów pocztowych Lotus Domino,
- administracja kopiarek Konica Minolta,
- zdalne rozwiązywanie bieżących problemów informatycznych użytkowników,
- reinstalacja/backup danych,
- sporządzanie dokumentacji billingów telefonicznych dla księgowości
Inżynier wsparcia technicznego (TSD)
- Przyjmowanie zgłoszeń od klientów (Technical support / RMA request / Service enquiries / Customer complaint / General enquires)
- Udzielanie rzetelnych porad technicznych klientom,
- Aktualizacja informacji na forum poświęconym notebook-om, PDA oraz monitorom LCD,
- Rozwiązywanie skomplikowanych problemów technicznych dotyczących notebooków,
- Szeroka opieka techniczna nad powierzonym sprzętem elektronicznym (notebooki, PDA, monitory LCD)
- Udzielanie rzetelnych porad technicznych klientom,
- Aktualizacja informacji na forum poświęconym notebook-om, PDA oraz monitorom LCD,
- Rozwiązywanie skomplikowanych problemów technicznych dotyczących notebooków,
- Szeroka opieka techniczna nad powierzonym sprzętem elektronicznym (notebooki, PDA, monitory LCD)
Specjalista-asystent wsparcia IT
- pomoc informatyczna dla pracowników firmy (lokalna i zdalna)
- sporządzanie protokołów wykonanych zadań,
- przeprowadzanie szkoleń informatycznych,
- konfiguracja switch-y, router-ów,
- konfiguracja przełączników KVM,
- zdalna administracja i konfiguracja urządzeń wielofunkcyjnych KONICA MINOLTA.
- opieka nad monitoringiem,
- uczestnictwo w delegacjach służbowych,
- diagnozowanie usterek informatycznych,
- backup-owanie oraz przywracanie danych,
- modernizacja i usprawnianie sieci przewodowej,
- składanie komputerów PC,
- reinstalacja systemów operacyjnych,
- sporządzanie protokołów wykonanych zadań,
- przeprowadzanie szkoleń informatycznych,
- konfiguracja switch-y, router-ów,
- konfiguracja przełączników KVM,
- zdalna administracja i konfiguracja urządzeń wielofunkcyjnych KONICA MINOLTA.
- opieka nad monitoringiem,
- uczestnictwo w delegacjach służbowych,
- diagnozowanie usterek informatycznych,
- backup-owanie oraz przywracanie danych,
- modernizacja i usprawnianie sieci przewodowej,
- składanie komputerów PC,
- reinstalacja systemów operacyjnych,
Asystent rynków finansowych
- udzielanie instruktażu dla O/ MR Banku S.A. i Banków Spółdzielczych z zakresu trybu i sposobu realizacji handlu zagranicznego,
- Prowadzenie rejestrów importowego, eksportowego polecenia wypłaty oraz innych rejestrów niezbędnych do pracy Wydziału,
- Realizacja czynności związanych z przyjęciem do realizacji inkasa czeków w obrocie zagranicznym oraz ich rozliczeniu,
- Administrowanie siecią SWIFT w ramach MR Banku S.A.,
- Opiniowanie projektów umów nadesłanych przez banki w ramach współpracy korespondenckiej,
- wykonywanie tłumaczeń z języka angielskiego na polski/ polskiego na angielski w ramach Departamentu
- Prowadzenie rejestrów importowego, eksportowego polecenia wypłaty oraz innych rejestrów niezbędnych do pracy Wydziału,
- Realizacja czynności związanych z przyjęciem do realizacji inkasa czeków w obrocie zagranicznym oraz ich rozliczeniu,
- Administrowanie siecią SWIFT w ramach MR Banku S.A.,
- Opiniowanie projektów umów nadesłanych przez banki w ramach współpracy korespondenckiej,
- wykonywanie tłumaczeń z języka angielskiego na polski/ polskiego na angielski w ramach Departamentu
Szkolenia i kursy
- prawo jazdy kat. B
- szkolenie kasjerskie (ocena: bardzo dobra)
- udział w Debacie Europejskiej z udziałem najbardziej znanych w Polsce polityków,
- Asus Certificate Technical Suppport Engineer
- administracja i tworzenie infrastruktury IBM Lotus Domino 8 (dyplom ukończenie szkolenia D8700)
- szkolenie kasjerskie (ocena: bardzo dobra)
- udział w Debacie Europejskiej z udziałem najbardziej znanych w Polsce polityków,
- Asus Certificate Technical Suppport Engineer
- administracja i tworzenie infrastruktury IBM Lotus Domino 8 (dyplom ukończenie szkolenia D8700)
Edukacja
Specjalizacje
IT - Administracja
Administrowanie systemami
Zainteresowania
- Informatyka,
- Podróże,
- Trekking,
- Języki obce,
- Podróże,
- Trekking,
- Języki obce,
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Wyższa Szkoła Informatyki Stosowanej i Zarządzania
Uczelnia powstała w 1996 roku z inicjatywy Prezesa Polskiej Akademii Nauk. Uczelnia jest członkiem KRASP (Konferencji Rektorów Akademickich Szkół Polskich), jako jedna z dziewięciu szk&o
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Bazy Danych
Zagadnienia bazodanowe: SQL99 i jego implementacje w popularnych systemach RDBMS: Oracle, MySQL, PostgreSQL, MSSQL, IBM DB2 i inne.
Bezpieczeństwo IT -- IHACK.pl
Bezpieczeństwo danych w Internecie spędza sen z powiek specjalistom i przeciętnym użytkownikom. Każdy z nas może niespodziewanie stać się ofiarą ataku hakera.
A tu mamy wielu hakerów wśr&oac