Staż w dziale wsparcia IT (apprenticeship program), Szczecin - oferta pracy - GoldenLine.plAmazon - Staż w dziale wsparcia IT (apprenticeship program)

Oferta archiwalna

 

Staż w dziale wsparcia IT (apprenticeship program)

Miejsce pracy: Szczecin

Numer ref.: 687723

Amazon i nasz staże

Amazon to firma wynalazców. Filozofia własności przekłada się na wszystko, co robimy - od nowych technologii, które tworzymy, do nowych firm, które uruchamiamy i rozwijamy. Odnajdziesz ją w każdym zespole naszej firmy. Każdego dnia na całym świecie rozwijamy pomysły, usługi i produkty, które ułatwiają życie dziesiątkom milionów klientów. Od dostarczania największej na świecie oferty produktów do opracowania przełomowego oprogramowania i urządzeń, które zmieniają całe gałęzie przemysłu, Amazon jest miejscem inwencji i progresywnego myślenia.

Przy każdym zamówieniu i dostarczeniu paczki rośnie zapotrzebowanie klientów. Aby sprostać tym wymaganiom i sprawić, aby nasza usługa na światowym poziomie działała sprawnie, zwiększamy nasz zespół operacyjny w całej Europie w szerokim zakresie obszarów wymagających różnych umiejętności i doświadczenia.

Chodzi nam o elastyczność: oczekujemy, że szybko dostosujesz się do zmian, a my zachęcamy do wypróbowania nowych rzeczy i podjęcia kariery w odmienny sposób. Ponieważ to tylko poprzez nowe pomysły i kwestionowanie utartych zasad, możemy nadal być najbardziej skoncentrowaną na kliencie firmą na Ziemi.

Wierzymy, że to wszystko sprawia, że Amazon jest doskonałym miejscem na rozpoczęcie kariery zawodowej. Jeśli masz pasję do nauki, zapewnimy Ci doświadczenie i wsparcie, aby odblokować Twój potencjał i zaoferować Ci ekscytujące możliwości przyszłej kariery. Niezależnie od tego, czy działasz w dziale operacyjnym, IT czy inżynieryjnym, nabędziesz prawdziwe kwalifikacje i rozpoczniesz karierę w naszej firmie.

Będziesz musiał/a być ambitny/a, rozkoszować się wyzwaniem i być przygotowanym/ną na wykorzystywanie nadarzających się okazji. Profesjonalizm, determinacja i duch zespołowy będą kluczowe dla Twojego sukcesu.

Profesjonalny program stażowy w dziale wsparcia IT

Na terenie naszych centrów realizacji każdego dnia nasze zespoły IT świadczą światowej klasy usługi, które mają na celu zagwarantowanie optymalnego stanu sprzętu IT, oprogramowania i towarzyszącej infrastruktury. Zespoły IT dbają też o monitorowanie wyników i wydajności w odniesieniu do kluczowych wskaźników efektywności (KPIs) oraz umów o gwarantowanym poziomie świawdczenia usług (SLAs).

Przestrzegając wytycznych Amazona w zakresie bezpieczeństwa i ochrony, zespół odpowiedzialny jest za:

  • Instalację, utrzymanie i wspieranie działania sprzętu IT, w skład któreg wchodzą, między innymi: komputery stacjonarne i laptopy, terminale komputerowe,, sprzęt telekomunikacyjny, drukarki, tablety, i skanery, serwery,
  • Instalacja okablowania (w zależności od udzielonych zezwoleń),
  • Zarządzanie obsługą obrazów systemów operacyjnych i wykonywaniem kopii zapasowych dla wszystkich stacji roboczych i laptopów
  • Maksymalizacja dostępności sprzętu i infrastruktury dzięki ciągłemu doskonaleniu i konserwacji prewencyjnej,
  • Ciągłe dążenie do lepszej wydajności,
  • Obniżanie kosztów,
  • Utrzymywanie kontaktu z wykonawcami i dostawcami zewnętrznymi,
  • Testy urządzeń,
  • Proaktywne zarządzanie środkami trwałymi i zasobami magazynowymi, w tym przeprowadzanie kontroli i audytów zgodnie ze standardami branżowymi, łącznie z procedurą reklamacyjną RMA,
  • Wsparcie bardziej doświadczonych techników i inżynierów IT.

Praktyka w naszym dziale IT to wyjątkowa okazja, aby sprawdzić w praktyce wiedzę i kompetencje zdobywane w szkole oraz uczyć się od zespołu najwyższej klasy specjalistów i inżynierów.

Nasza misja poprzez szczegółowy i progresywny plan nauki będzie wspierać Cię w rozwijaniu solidnych umiejętności technicznych oraz umiejętności miękkich, które będą kluczowe dla Twojego sukcesu w świecie zawodowym: umiejętności organizacyjne, planowanie i ustalanie priorytetów, zdolności adaptacyjne, rozwiązywanie problemów, analiza, komunikacja (w tym niezbędne podstawy języka angielskiego), prezentacja i praca zespołowa.

Pod koniec programu szkoleniowego będziesz przygotowany, aby ubiegać się o stałą funkcję w naszych zespołach i rozpocząć karierę.

Podstawowe kwalifikacje

Jeśli chcesz ubiegać się o udział naszym w programie praktyk w IT, powinieneś:

  • Mieć ukończone 18 lat,
  • Być uczniem szkoły policealnej, najlepiej o kierunku związanym z technologiami IT,
  • Mówić płynnie po polsku i umieć zademonstrować zgrabne pisane i werbalne umiejętności komunikacyjne,
  • Zademonstrować gotowość do nauki,
  • Pasjonować się IT i nowymi technologiami,
  • Posiadać podstawową znajomość obsłgu Windows 10 i pakietu Microsoft Office,
  • Posługiwać się językiem angielskim na poziomie A2/B1,
  • Cechować się proaktywnym podejściem,
  • Mieć chęć do obsługi naszych klientom najlepiej jak potrafisz,
  • Wykazać ducha zespołowego, zainteresowanie współpracą
  • Posiadać umiejętność zrozumienia i stosowania słownych lub pisemnych instrukcji technicznych
  • Wykazać się motywacją i podejściem praktycznym

Pozycja może wiązać się z pracą fizyczną. Np. Technicy wsparcia IT mogą wykonywać pracę fizyczną, pracować w ciasnych przestrzeniach (m.in. w pomieszczeniach do 1,20 m wysokości); podnosić przedmioty o cieżarze do 15 kg osobno lub 25 kg w zespole; Prace konserwacyjne dostępu do podwyższonych przestrzeni (praca na wysokości).

Dodatkowe, preferowane kwalifikacje

  • Umiejętność obsługi systemów Linux/Unix, podstawowa wiedza o sposobie działania i konfiguracji sieci LAN/WAN i sieci bezprzewodowych,
  • Płynny angielski,
  • Znajomość dodatkowego europejskiego języka obcego (hiszpańskiego, włoskiego, niemieckiego, czeskiego),
  • Umiejętność programowania (oprogramowania lub tworzenia stron internetowyh),
  • Wcześniejsze doświadczenie zawodowe, najchętniej w środowisku pokrewnym do działu wsparcia IT.

Czekamy na Twoje zgłoszenie (jeśli chcesz dodać list motywacyjny do swojego CV, załącz je w jednym pliku PDF)!