Specjalista ds. HR / Kadr i Płac, Wrocław, Jelcz-Laskowice, Oława, Strzelin, Bielany Wrocławskie (pow. wrocławski); Brzeg, Grodków, Lewin Brzeski - oferta pracy - GoldenLine.pl Recruit Europe - Specjalista ds. HR / Kadr i Płac
Rekrutacja on-line

Specjalista ds. HR / Kadr i Płac

Added: 03.05.2021

City/town: Wrocław, Jelcz-Laskowice, Oława, Strzelin, Bielany Wrocławskie (pow. wrocławski); Brzeg, Grodków, Lewin Brzeski

Province: dolnośląskie opolskie

Apply now

Naszym klientem jest międzynarodowa firma produkcyjna z branży Automotive Międzynarodowy Koncern Motoryzacyjny poszukuje obecnie kandydatów na stanowisko:  Specjalista ds. HR / Kadr i Płac

To wspaniała okazja dla uzdolnionych kandydatów, którzy chcieliby pracować w międzynarodowym zespole. Jeśli posiadasz min. 2~3 letnie doświadczenie oraz znajomość języka angielskiego na co najmniej poziomie biznesowym, nie wahaj się, aby aplikować na wspomniane stanowisko.

Specjalista ds. HR / Kadr i Płac

Miasto: Wrocław, Jelcz-Laskowice, Oława, Strzelin, Bielany Wrocławskie (pow. wrocławski); Brzeg, Grodków, Lewin Brzeski

Region: dolnośląskie

OPIS STANOWISKA:

  • Rozliczanie wynagrodzeń pracowników, sporządzanie list płac,
  • Sporządzanie obowiązujących deklaracji, sprawozdań dla potrzeb ZUS, US, GUS, PFRON,
  • Sporządzanie umów, aneksów, zaświadczeń oraz innych dokumentów związanych z zatrudnieniem pracowników,
  • Prowadzenie procesów rekrutacyjnych oraz definiowanie potrzeb kadrowych,
  • Przygotowywanie i rozliczanie umów cywilnoprawnych,
  • Bieżąca aktualizacja danych pracowników w systemie kadrowo-płacowym,
  • Bieżąca obsługa spraw pracowniczych,
  • Współpraca z urzędami i organami kontroli,
  • Wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach,
  • Przygotowywanie raportów i sprawozdań dotyczących wskaźników HR,
  • Wdrażanie procesów HR w różnych obszarach,
  • Realizacja i monitorowanie budżetu kosztów pracy oraz diagnozowanie i raportowanie odchyleń,
  • Projektowanie procesu szkoleń rozwoju kompetencji pracowników we współpracy z managerami,
  • Prowadzenie spraw związanych z wykorzystaniem środków z zakładowego funduszu świadczeń socjalnych,
  • Czynne uczestnictwo w usprawnianiu pracy działu. Tworzenie i opracowywanie regulaminów i procedur wewnętrznych,
  • Obsługa benefitów pracowniczych.

WYMAGANIA:

  • Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku - min. 3 lata,
  • Znajomość obowiązujących przepisów z zakresu prawa pracy, prawa podatkowego, ubezpieczeń społecznych, ochrony danych osobowych,
  • Bardzo dobra znajomość pakietu: MS Office,
  • Bardzo dobra organizacja pracy, dobry poziom komunikacji interpersonalnej, zaangażowanie i terminowość w działaniu,
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację,
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej, umiejętność ustalania priorytetów,
  • Umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu,
  • Nastawienie na inicjatywę i samodzielność w działaniu.
Jeśli jesteś zainteresowany bardzo proszę o wysłanie CV.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

www.recruit.com.pl
www.recruit-europe.eu

Aplikuj teraz

Prosimy o dopisanie do CV oraz listu motywacyjnego następującej klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracydla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawąz dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)".