Oferta archiwalna
Zobacz aktualne oferty pracy
Miejsce pracy: Warszawa
Do zadań wybranej osoby należeć będzie m.in.:
• Obsługa zgłoszeń e-mailowych i ticketowych
• Realizacja zadań zgodnie z ustalonym procesem oraz tworzenie nowych procesów w systemie w celu zapewnienia wsparcia dla pracowników wewnętrznych firmy
• Systematyczne szkolenie użytkowników w zakresie funkcjonalności systemu
• Tworzenie i aktualizacja instrukcji obsługi po zmianach w procesach i funkcjonalności systemu
• Administrowanie systemowymi modułami do e-learningu
• Zapewnienie przestrzegania ustalonych procedur i prowadzenie audytów istniejących dostępów
Wymagania:
• Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie - warunek konieczny
• Wykształcenie wyższe
• Znajomość procesów i systemów HR (preferowana znajomość SuccessFactors lub Plateau LMS)
• Dobra praktyczna znajomość pakietu MS Office
• Umiejętności analityczne i komunikacyjne
• Nastawienie na pracę zespołową
Oferujemy:
• Umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy
• Niezbędne narzędzia do pracy
• Prywatną opiekę medyczną
• Ubezpieczenie na życie finansowane przez pracodawcę
• Kartę sportową
• Możliwość rozwoju w strukturach firmy oraz realizacji własnych pomysłów
Aplikując prosimy załączyć następującą klauzulę:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662).